Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksisuhteet/yhdenillanjutut  (Luettu 100633 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Timotheus
Vieras
« Vastaus #60 : 18.01.2006 17:42:36 »

Kyse ei ole siitä, että nussitaan ketä sattuu ja missä sattuu

Höh... Sad

Taas mä oon ymmärtänyt väärin.

Yritän parantaa tapani.
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #61 : 18.01.2006 17:55:20 »

Minkälaisia kuvioita mahtaisi olla seksiammattilaisten kartoilla?
Tantra myös varmaan osaisi vastata.

Voisi kuvitella, että yksilön tapa ja tarve kokea seksiä hahmoittuu myös kartalta. Että millainen draivi on sillä elämän alueella...

Omana esimerkkinä voisin mainita vaikka 8.huoneen kalakuun, jupiter scorppionissa, sekä marssin ja pluton yhtymä kolmiossa venukseen. Mars ja venus ilman merkeissä jättää seksin usein ajatuksiin/päänsisään, mutta ei käytännönkokemuksiltakaan ole voinut välttyä :Smiley
tallennettu
Asko
Satunnainen astroilija
*

Kosminen kanava

Profiili WWW
« Vastaus #62 : 18.01.2006 19:07:08 »

Kiitos luottamuksesta Silakka, mutta nyt haluan kertoa pienen tarinan liittyen seksialan ammattilaisiin ja kokemuksiin heidän kanssaan. Tosiasiassa en edes tiedä heidän kaikkien syntymäaikoja.

Olen työni puolesta tavannut muutamia seksialan ammattilaisia ja voin kokemuksesta sanoa, että ensin mulla oli heitä kohtaan hieman ennakkoasenteita. Pidin heitä hieman huonompina kuin muita ihmisiä. Ajattelin että vain ns. henkiset ihmiset ovat jotain ja heillä on se jokin elämässä tai aivan kaikki asiat kunnossa ja ok.

Miten lyhytnäköinen olinkaan nuorempana, heh he. Tosiaan tavatessani ensimmäisen kerran kaverini naisystävän, joka oli englantilainen strippari, siis esiintyvä taiteilija ei niinkään seksialan työntekijä. Yllätyin melkoisesti kun näin itse että 3000 silloista markkaa ei saanut häntä ravintolasta jatkoille kenenkään komean miehen kanssa.

Kaverini oli myös tuolla ja saattoi hänet hotelliin ja sen jälkeen he alkoivat seurustelemaan. Ihmettelin sitä, koska kaverini oli naista n. 20 vuotta vanhempi, eikä enää ollut edes niin hyvän näköinen. Kaverissani oli toki sellaista henkisyyttä mitä olen saanut hakea tältä tasolta ja lisäksi hän oli aivan uskomaton herrasmies. Toki nyt hän on jo ollut parisen vuotta toisilla tasoilla itsekin.

Myöhemmin tapasin heidät ja kuulin että tämä englantilainen strippari ei juo alkoholia ei syö lihaa, ei polta, eikä käytä mitään päihteitä. Viettää siis kunnon elämää ja on hyvä ihminen vaikka strippaakin. Silloin minulle valkeni eräs tärkeä asia elämässäni. Aloin pitämään kaikkia ihmisiä tasavertaisina ja se oli suuri askel minulle.

Vuosia myöhemmin tantrakonsultin työssä tutustuin muutamaan suomen tunnetuimpiin seksialan työtekijöihin ja taas koin edessäni avoimet ihmiset. Tiedättekö mikä noissa kokemuksissa oli kaikista parasta ja mistä itsekin olen saanut tosi paljon myönteistä palautetta työssäni.

Varmaan arvaattekin.... Luonnollisuus tietysti luonnollisuus, jota koin heistä sekä tietty estottomuus ja avoimuus, joka avaa luottamuksen portit toiseen ihmiseen. Tuollaiset ihmiset voittavat mennen tullen ns. terveyssipuleiden arvostelevan seuran.

Luonollisuus ja toisten hyväksyntä ovat myös henkisiä asioita ja kokemuksesta voin kertoa monen seksialan ammattilaisen olevan niissä tosi tosi pitkällä. Tietysti kirjoittamani asiat eivät sovi kaikkiin tapauksiin, eikä niitä näinollen voi yleistää.

Kaikille ihanaa rakkautta ja onnellisuutta ammattiin katsomatta  smitten
« Viimeksi muokattu: 18.01.2006 19:09:28 kirjoittanut Tantra » tallennettu

- Yhdessä kohti kosmista valoa ja rakkautta -
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #63 : 18.01.2006 19:56:09 »

Lainaus
Minusta tuo on paljon parempi vaihtoehto kuin nykyinen käytäntö, jossa ihmiset hankkivat kokemuksia usein salaa toiselta osapuolelta. Ihmisen henkistyessä käsitys seksuaalisuuteen muuttuu, mutta ei useinkaan häviä, kuten jossain korkeammissa maailmoissa voi toki olla.

Törmäsin aivan ihanaan ajattelutapaasi. Olen äimistynyt Shocked, voiko tämän tapaisia ajattelijoita/sieluja ollakaan?

Varmasti on vielä paljon pariskuntia, jotka eivät hyväksy monirakkautta, koska kokevat jotenkin jääneensä paitsi, jos toinen osapuoli rakastaa toista. Ts. ei voida olla avoimia, käperrytään itseen, loukkaannutaan ja syytetään pettämisestä. Ketään muuta ei voi pettää, paitsi itseään. Satuttaa toki voi, mutta jos toinen ei kulje samaa polkua toisen kanssa eikä ole avarakatseinen niin, ethän toki halua loukata tuota toista tietentahtoen
En voi julistaa että rakastan toista, haluan toista, siis olen vaiti Lips Sealed
Koen jotain sellaista etten kykene pukemaan sitä sanoiksi, mutta tiedän, että se on puhtainta ja pyhintä rakkautta mitä elämässäni koskaan on ollut.

Koska elämme yksiavioisessa kulttuurissa käsitys seksistä ja rakkaudesta kulkee edelleen erittäin voimakkaasti vanhan kaavan mukaan.
Mulla itsella on aivan hurja visio tulevaisuudesta, se on sanalla sanoen Rakasta Vapaasti ketä tahdot, sinua ei kukaan kahlitse, koe rakkaus puhtaimpana olomuotona mitä on smitten
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Asko
Satunnainen astroilija
*

Kosminen kanava

Profiili WWW
« Vastaus #64 : 18.01.2006 20:17:43 »

Kiitos Stareyes... kiva kun joku kerrankin ymmärtää oikein  smitten
tallennettu

Julietta
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #65 : 19.01.2006 00:14:36 »

Yhden yön jutut sopivat joihinkin elämäntilanteisiin. Oikeaan aikaan oikeissa paikoissa ne voivat olla hienoja kokemuksia. No esim. se 23-vuotias australialaispoika, joka tapasin eräänä taannoisena jouluaattona Saigonissa (olin silloin tietysti vapaa)...

Eikä huono/mitäänsanomaton kertahoito varmastikaan satuta tai masenna samassa mittakaavassa kuin kurja pitkä suhde.

Silti en tarjoilisi pelkkää kapakasta tai netistä etsityille panoille perustuvaa elämää vaihtoehtona todellisille suhteille. Olisi pitkän päälle rasittavaa olla joka viikko parin, kolmen uuden kanssa.

Monenväliset, avoimet suhteet taas... Jos ne aikuisten oikeasti toimisivat, miksei niitä ole enempää! Eiväthän kaikki voi olla niin 'matalalla henkisellä tasolla', että hyvä systeemi kaatuisi siihen. Eli ehkä kannattaa kuitenkin pelata niillä (maallisilla) korteilla, mitä kädessä on, eikä yrittää elää jossakin ylevämmissä sfääreissä.

Parisuhteet ovat vaikeita, ja joskus niistä tekisi mieli paeta johonkin toiseen suhdemuotoon. Ojasta allikkoon. Äidilläni on ollut välillä ollut avoimesti rakastaja, eikä se järjestely ole tehnyt ketään osapuolta tyytyväiseksi.
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #66 : 19.01.2006 03:15:08 »

Olen työni puolesta tavannut muutamia seksialan ammattilaisia

Etkös sinä ole itsekkin vähän niinkuin seksialanammattilainen?

Missä on CorvusLeonis... Täällä olisi nyt sitä hänen kaipaamaa monirakkautta tarjolla. Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #67 : 19.01.2006 10:01:41 »

Minä ymmärrän myös, mitä Tantra ajaa takaa, sillä minulle yksi tärkeitä haasteita ja läksyjä tässä elämässä on miehisyyden ja naisellisuuden yhdistyminen tasapuolisesti.

Ymmärrän, mitä Tantra ajaa takaa ja minusta se on kaunis ajatus - ilmaista itseään seksuaalisesti vapaasti kenen kanssa haluaa, ilmaan mitään negaatioita puolin ja toisin!

Valitettavasti tämä toimii vain, jos kaiki asiaan osallistuvat henkilöt ovat saavuttaneet eräänlaisen henkisen ja fyysisen riippumattomuuden ja ilmentävät myös seksuaalienergiaansa täysin puhtaasti, täysin Rakkauden pohjalta. Kun tällaiset ihmiset pitävät "kimppakivaa", ei kyseessä ole seksuaalisten himojen tyydyttäminen, vaan hengellinen yhdistyminen. Aivan kuin tavallinen kahvipöytäkeskustelu, jonka jälkeen sanotaan "kiitos kahvista, se oli hyvää. Tulkaa toistekin, teidän seurassanne on aina niin ihanaa olla".

Eilen pääni tosin raksutti vähän paremmin tämän asian tiimoilta, mutta kun ajatusta ei heti kirjoita ylös se karkaa jonnekin.

Halusin siis vain sanoa, että seksuaalinen riippumattomuus ja tuollainen "avoin suhde" (oikeastaan ei edes pitäisi puhua suhteesta, sillä henkilöt jotka ovat päässeet niin korkealle seksuaalienergioidensa kanssa, eivät enää tunne sellaista käsitettä kuin suhde. Heille kaikki ovat yhtä) toimii vain harvojen ja valittujen kesken.

Toisaalta mietin myös sitäkin, että seksissähän yhdistytään ns. "Jumalaksi" - on miesenergia ja naisenergia, jotka sulautuvat yhteen ja muodostavat ikäänkuin Jumalan, sillä Alkulähteessähän yhdistyvät molemmat puolet. Siksi seksin jälkeen olo on niin rentoutunut, mies on saanut naisenergiaa itseensä ja nainen miesenergiaa. Myös kova seksin jano voi johtua siitä, että haetaan tiedostamatta sitä täyttymyksen tunnetta, joka seksuaalisesta kanssakäymisestä seuraa.
Kuitenkin olen käsittänyt niin, että täällä maan päällä jokainen mies edustaa sitä yhtä ja samaa maskuliinista energiaa, samoin jokainen nainen edustaa sitä yhtä ja samaa feminiinistä energiaa. Kun jokaisessa miehessä ja jokaisessa naisessa on tuo sama henkinen energia, tarvitseeko seksikumppania edes vaihtaa tai kokeilla useita kumppaneita? Niihin samoihin energioihinhan pohjimmiltaan törmäämme.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #68 : 19.01.2006 10:06:10 »

Niikuin käytämme mitä tahansa terapiaa/uskomusta/oppia yms. puhdistautuaksemme ja eheytyäksemme, niin käytämme myös tantraa puhdistautuaksemme seksuaalisesta häpeästä ja syyllisyydestä.
Se on keino ja väline, ei lopputuloksen kuva!

Elämä liikkuu, ei ole hyvä antaa¨'välineiden' ohjata elämää, vaan elämän itsen.  Wink

Emme usko myöskään, että aapinen on yhtäkuin lukeminen. Tai persukoulu on se mitä opimme. Ei koulu itsessään oppeineen ole elämä, vaan ohirientävä 'opinväline' ja mahdollisuus oppia ehkä jotain uutta.
Miksi siis missään muussaakkaan tekisimme jostain 'päämäärää' tai 'totuutta' itsemme ulkopuolelle.

Smiley
tallennettu
Asko
Satunnainen astroilija
*

Kosminen kanava

Profiili WWW
« Vastaus #69 : 19.01.2006 11:11:56 »

Hei Silakka ja muut... smitten

Tavallaan kyllä niinkin voi sanoa, jos sitä siltä pohjalta lähestytään. Toki olen ollut monasti medioissa tantrakonsulttina ja se on päätyönikin tällä hetkellä. Toki olen perehtynyt myös moniin kosmisiin asioihin ja minulla on ollut hyvin monenlaisia kontakteja maan ulkopuolisten tahojen kanssa.

Olen itse tietoisesti valinnut tämän työn tai oikeastaan voisiko sanoa että kohtalo toi sen minulle. Jos se jotakin kiinnostaa, niin voin kertoa taustaa itsestäni.

Tiesin jo 8 vuotiaana etten ole täältä pallolta kotoisin, tämä ei ole minun oikea koti, nämä eivät ole oikeita vanhempiani ja jossain tuolla kaukana tähdissä on oikea kotini. Myöhemmin minulle selvisi, että olen tullut kauan sitten tälle pallolle toisen tason planeetalta.

Myöhemmin minulle selvisi myös oma lankeemukseni 8000 vuotta sitten ja tuolloin menetin omat suuret henkiset voimani ja kykyni. Sen jälkeen olen seikkaillut tällä pallolla monen muun tavoin ja yrittänyt korjata tuota lankeemustani, mutta turhaan. Sen verran vaikeata se on ollut, kuten se on ollut monille muillekin kanssa kulkijoille.

Nyt tässä elämässä olen ottanut asiat geeneihin asti ja sitoutunut sellaiseen polkuun, joka vie minut voiton puolelle tuosta lankeemuksestani. Monenlaista elämää on mahtunut tuohon 8000 vuoteen, jolloin tuota asiaa olen yrittänyt saada kuntoon.

Tässä elämässä tapahtuu se asia minulle ja saavutan uudelleen sen tason ja ne voimat joita ilman olen elänyt täällä aivan liian kauan. Kaipaan kosmista alkuperääni todella ja haluan tehdä takaisinpaluun.

Olen tosiaan tantrikko mies ja olen ollut kiinnostunut seksuaalisista asioista nuoresta miehestä lähtien. Oivalsin ensimmäisissä seksuaalisissa kokemuksissa sen että meidän länsimainen systeemi on hieman pielessä. Olin väsynyt rakastelun jälkeen ja huomasin että nainen taas oli saanut energiaa ja jaksoi tehdä kodin askareita. Suuntauduin siis tantraan jo kovin nuorena eli -80 luvun alussa, vaikka en ollut kuullut koko sanasta mitään.

Tosin tuossa välissä koin monia ufokontakteja, joista osa tapahtui aivan päivätajunnassa siihen asti kunnes mentiin sisään alukseen. Pidin useita luentoja tuosta aiheesta ja olin kiinnostunut henkisistä asioista vielä enemmän 90-luvun alusta lähtien.

Sivusin puheissani usein myös tantraa ehkä kiinnostavasti, koska huomasin toisten pyytävän minua luennoimaan siitä aiheesta. Tosin mietin hetken mitä teen, koska myös pelkäsin silloin maineeni menetystä siitä syystä että monet henkiset ystäväni pelkäsivät sitä.

Tein ratkaisuni ja ajattelin että uskallan laittaa itseni kyllä peliin, tehkööt muut mitä haluavat, eikä täällä suomessa siitä varmaan kukaan muukaan uskalla sillä tavalla puhua siitä ajattelin. Tein valinnan, jota en ole katunut. En katunut siksi, että elämäni olisi ollut seksihurjastelua, joka sanottakoon se tähän heti väärinkäsitysten välttämiseksi.

Valinnan jälkeen yllätyin kun monet henkiset ystäväni sanoivat minun nyt olevan oikealla alalla. Olin monasti suu auki, mutta tiesin itsekin olevani oikealla alalla ja pidin alasta.

Miksi olin oikealla alalla? Tietysti siksi, jotta oppisin itse seksuaalisuuden perinpohjaisesti ja pääsisin siinä asiassa myös eteenpäin. Toiseksi minua häiritsi monen muun henkisen ihmisen tavoin nuo ainaiset halut ja se ettei koskaan saanut riittävästi seksiä. Tunsin noista asioista syyllisyyttä ja vertasin itseäni turhaan toisiin henkisen työn tekijöihin.

Näin jälkeen päin moni uusi asia on auennut minulle, olen saanut seksuaalisuuden hallintaan enää ei himot ohjaa minua vaan itse ohjaan himojani. Tosin huomaan monen henkisen ystäväni jääneen tuossa asiassa vielä jälkeeni ja tiedättekö miksi niin on?

Valitsin erilaisen tien, voisiko sanoa rohkeamman, mutta antoisamman kuin moni heistä. Tein mitä halusin, toteutin fantasiani ja sain elää sillä seurauksella, että nyt alan olemaan vapaa. Samaa en voi sanoa monesta heistä, vaikka he ovat toki minua pidemmällä monessa muussa asiassa esim. selvännäössä, joka yhdellä ystävälläni on ollut jo vuosikausia.

Mutta asenne seksiin on vielä kielteinen, vaimo elää puutteessa ja sen kun lihoo siitä syystä, ettei perheessä älytä käyttää seksuaalista energiaa karmisen energian nostoon auramunankuoresta ylös henkisen isän luo. Toiseksi kaikki puhdistukset tehdään vain ylhäältä alas päin ja näin omalla henkisellä työllä estetään tuon karmisen pölyn nostaminen. Siitä syystä keho lihoo, kun ei karmaa päästä nostamaan ylös. Kaverini vaimo syö suklaata mielihyvän puutteesta, mutta mies on niin henkinen ettei seksi tule kuuloonkaan, vaikka himot jylläävät molemmilla, yms.

Niin kauan kuin meillä on himoja ja tekee mieli harrastaa seksiä jossain sen muodossa, niin oikea tie on miettiä mitä noista fantasioista voi tehdä. Tämä on tärkeää siksi, että erilaiset kokemukset nostavat erilaisia energioita ylös. Tätä ei valitettavasti moni henkisen tien kulkijakaan ymmärrä, joten varaudun taas kerran vastaanottamaan sen suuntaista postia.

Tuollaisen elämänkokemuksen pohjalta annan jokaisen itse valita oman seksuaalisuutensa ja toimin vain oppaana niille jotka sitä itse haluavat ja pyytävät.

Kosmisella Rakkaudella ja Pyyteettömyydellä, smitten smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 19.01.2006 11:20:49 kirjoittanut Tantra » tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #70 : 19.01.2006 12:01:07 »

Oma kokemukseni on, että feminiininen ja maskuliininen energia eivät mitenkään yhdisty seksin kautta, vaan yhdistyminen tarkoittaa omassa persoonassa olevien jing/jang -energioiden yhdistymistä, yhteensulautumista.

Itse olen ollut aina hyvin tietoinen itsessäni olevasta miehestä ja naisesta - kumpaakin on jokseenkin saman verran, ja pitkän aikaa nämä energiat vain taistelivat keskenään. Liian pitkään toteutin vain maskuliinista puolta ja feminiininen puoli kärsi ja sen myötä koko sielunelämä. No, taistelu loppui 6 vuotta sitten energioiden yhtymiseen ja samalla siinä voitti itselleen mielenrauhan.

Sen kyllä ymmärrän, että seksin kautta hakee itseensä jotain puuttuvaa osasta, mutta itse se työ on lopulta tehtävä itsensä kanssa. Seksi auttaa vain hetkeksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Asko
Satunnainen astroilija
*

Kosminen kanava

Profiili WWW
« Vastaus #71 : 19.01.2006 12:27:53 »

Oletteko sitä mieltä, että seksi olisi jotenkin likaista, huonoa tai jotain alemman tason synnillistä toimintaa?

Täällä on paljon nuoriakin ja he eivät voi hypätä kehityksen kelkassa useita kerroksia yhdellä hypyllä, vaan on mentävä askel kerralla ja opittava asiat kokemuksen kautta, kuten monet täällä ovat tehneetkin.

Rakkautta taas kaikille  smitten smitten
tallennettu

Mirjam
Vieras
« Vastaus #72 : 19.01.2006 12:40:06 »

Oletteko sitä mieltä, että seksi olisi jotenkin likaista, huonoa tai jotain alemman tason synnillistä toimintaa?

Ei vaan syyllisyyden ja häpeän 'likaamana' se sitä voi olla.  Smiley
Siitähän kai 'kaikki haluaa' vapautua...
Ja se on todella syvässä ja monen sukupolven takaista siirtymää. Ja monikerroksellisesti 'tahrien' muitakin alueita ihmisyydessä. Se on perustaa, joka on hyvä saada tasa-painoon, jotta energia voi jatkaa kulkuaan ja olla tasapainoisempaa muillakin alueilla ja selkeyttää muitakin alueita.

Jokaisen on se itsessään läpi käytävä. Tai voihan sen 'taakan' taas siirtää seuraaville sukupolville, kuten tähänkin asti on paljon tehty.  Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #73 : 19.01.2006 12:44:23 »

Totta Tantra,

kaikkien on kehityttävä askel askeleelta. Jos palataan alkuperäiseen aiheeseen, yhden yön suhteisiin ym. seksisuhteisiin, niin niissä harvemmin mitään kaunista ja puhdasta on. Alkuperäinen kertoo toisessa ketjussa menneensä epätasapainoon sekoiltuaan jonkun aikaa viinan ja miesten kanssa. Tätähän tämä Suomessa tyypillisimmillään on.

Lisäksi näissä seksisekoiluissa on se sivuvaikutus, että arvostus ja kunnioitus vastakkaista sukupuolta kohtaan vähenee. Vaikea sitä on muita kunnioittaa, jos nämä näkee vain jalkovälinsä orjina ja muita ihmisiä tyydytyksen lähteinä käyttävinä, harkintaa vailla olevina olentoina. Oma lukunsa ovat vielä nämä parisuhteessa elävät, kumppaneidensa selän takana toimivat miehet ja naiset, jotka niin ikään toimivat viettiensä varassa ja sen lisäksi ovat vielä valehtelijoita.

Itse en ole kokenut seksiä todella tyydyttävänä muuten kuin rakkaan ihmisen kanssa. Tämä siitäkin huolimatta, että minulla ei ole mitään ongelmia esim. orgasimin saavuttamisessa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Asko
Satunnainen astroilija
*

Kosminen kanava

Profiili WWW
« Vastaus #74 : 19.01.2006 13:03:56 »

Hetkonen ollaanko täällä nyt kaikki keskustelu liitetty tähän aiheeseen yhden illan jutut  :Smiley
ja mä kun puhuin tantrasta ihan tantrana välittämättä aiheesta mitään  buck2
tallennettu

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
  Tulostusversio  

Siirry: