Heippa Sulle KaunisMies
Tiesin jo 8 vuotiaana etten ole täältä pallolta kotoisin, tämä ei ole minun oikea koti, nämä eivät ole oikeita vanhempiani ja jossain tuolla kaukana tähdissä on oikea kotini. Myöhemmin minulle selvisi, että olen tullut kauan sitten tälle pallolle toisen tason planeetalta.
Kuinka osuvaa, itse olen aina tietänyt, että olen jostakin muualta, jo ihan pienestä lapsesta asti
, että samoissa piireissä liikutaan :
Tein ratkaisuni ja ajattelin että uskallan laittaa itseni kyllä peliin, tehkööt muut mitä haluavat, eikä täällä suomessa siitä varmaan kukaan muukaan uskalla sillä tavalla puhua siitä ajattelin. Tein valinnan, jota en ole katunut. En katunut siksi, että elämäni olisi ollut seksihurjastelua, joka sanottakoon se tähän heti väärinkäsitysten välttämiseksi.
Rohkea valinta näin nurkkamaisessa suomenmaassa
Valinnan jälkeen yllätyin kun monet henkiset ystäväni sanoivat minun nyt olevan oikealla alalla. Olin monasti suu auki, mutta tiesin itsekin olevani oikealla alalla ja pidin alasta.
He näkivät sinussa sen mikä oli aukeamisillaan, josta vain vaisto voi kertoa, mutta sitä ei heti itse tajunnantasolla tiedosta. Tämä on alasi, näkivät ystäväsi. Ja hyvä niin
Näin jälkeen päin moni uusi asia on auennut minulle, olen saanut seksuaalisuuden hallintaan enää ei himot ohjaa minua vaan itse ohjaan himojani. Tosin huomaan monen henkisen ystäväni jääneen tuossa asiassa vielä jälkeeni ja tiedättekö miksi niin on?
Valitsin erilaisen tien, voisiko sanoa rohkeamman, mutta antoisamman kuin moni heistä. Tein mitä halusin, toteutin fantasiani ja sain elää sillä seurauksella, että nyt alan olemaan vapaa. Samaa en voi sanoa monesta heistä, vaikka he ovat toki minua pidemmällä monessa muussa asiassa esim. selvännäössä, joka yhdellä ystävälläni on ollut jo vuosikausia.
Tämä on sinun sielusi sopimus, se että aukeat oikealla tavalla kosmiseen itsetuntemiseen, vaikkapa ihan tantran muodossa, mutta kuitenkin.
Mutta asenne seksiin on vielä kielteinen, vaimo elää puutteessa ja sen kun lihoo siitä syystä, ettei perheessä älytä käyttää seksuaalista energiaa karmisen energian nostoon auramunankuoresta ylös henkisen isän luo. Toiseksi kaikki puhdistukset tehdään vain ylhäältä alas päin ja näin omalla henkisellä työllä estetään tuon karmisen pölyn nostaminen. Siitä syystä keho lihoo, kun ei karmaa päästä nostamaan ylös. Kaverini vaimo syö suklaata mielihyvän puutteesta, mutta mies on niin henkinen ettei seksi tule kuuloonkaan, vaikka himot jylläävät molemmilla, yms.
Herää yksi kysymys tästä, kun kerran me olemme luodut sellaiseksi kuin olemme, seksuaalisuus mukaan lukien, miksi seksi ja rakastaminen, mielihyvä ja onni - autuus koetaan synniksi. Tai ettei se kuulu henkisten sielujen tarpeisiin?
Itse olen avautunut seksuaalisuudelle ihan eri tavalla kuin nuorempana
. Se on luonnollinen tarve siinä missä syöminen, juominen, wessassa käynti ym. Itse en voisi elää selibaatissa, en pakosta, enkä pakotta. Se on yksi osa minua ja hyväksyn sen, koska se kuuluu kaikille ihmisille.
Enkä ymmärrä pariskuntia, joista toinen haluaa seksiä usein toinen satunnaisesti. Miksi sitten sitoudutaan? Onko maallinen mahti (talous, raha) sitten niin suuri vaikuttavatekijä, että se sanelee sinulle, että olet turvassa taloudellisesti. Kuin että sinulla on kumppani, joka haluaa jakaa kanssasi rakkauden, mutta ei takaa, sitä että olet taloudellisesti turvassa
Sillä olen törmännyt pienellä aikaa ihmisiin, jotka haluavat seksiä, mutta toinen ei suostu siihen.
Eikö tässä voisi ajatella niin, että jos toinen on haluton kokemaan seksin iloja niin tämä haluton osapuoli hyväksyisi sen, että toinen saa sen minkä kokee tarvitsevansa.
Mitä tältä haluttomalta puuttuu, jos toinen rakastelee jotain muuta kuin halutonta? Ei mitään. Tältä haluttomalta ei puutu mitään. Hänellä on kuitenkin se turva tässä ihmisessä. Häneltä ei ole mitään pois.
Tästä syntyy mustasukkaisuusdraamoja, kun tämä haluton ei ymmärrä sitä, että hän ei voi omistaa partneriaan.
Suotavaa olisi, että haluton antaisi halukkaalle "synninpäästön" ja antaisi iloita seksiniloista sitten jonkun muun kanssa, jos itseltä haluaa sen kieltää
Niin kauan kuin meillä on himoja ja tekee mieli harrastaa seksiä jossain sen muodossa, niin oikea tie on miettiä mitä noista fantasioista voi tehdä. Tämä on tärkeää siksi, että erilaiset kokemukset nostavat erilaisia energioita ylös. Tätä ei valitettavasti moni henkisen tien kulkijakaan ymmärrä, joten varaudun taas kerran vastaanottamaan sen suuntaista postia.
Olen erittäin iloinen, että tämä asia on nostettu esiin ja ymmärretään jutun juoni, jos joku vetää tästä "herneen nenuunsa", siitä vaan - ihan rauhassa
Ja näistä asioista kannattaa aina käydä keskustelua
Kuten myös minä lähetän takaisin rakkauden signaalin
Rakkaudella
Tähtisilmä