|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #136 : 23.01.2006 22:51:58 » |
|
Nuo ovatkin asioita, jotka täytyy jokaisen Itse kokea ennen kuin vastauksen teoillaan, niihin tuoda tietoisuutena voi.
Nimenomaan. Miksi siis kurkottaa kuuseen, kun kataja on tässä... Itse kullakin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #137 : 23.01.2006 22:59:54 » |
|
Onko tuo nähty sisäisyytesi teoilla vaiko ulkopuolelta katsottuna, kun kerran noin hyvin nähdä voit. : Eli omalla pihallani vain niitä korkeita kuusia ja yksi mäntykin on vaan yhtään katajaa ei näy. Katson molemmin. Niistä tulee tämän hetken todellisuus yhdessä. Hyvin näkemisestä en tiedä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asko
Satunnainen astroilija
Kosminen kanava
|
|
« Vastaus #138 : 23.01.2006 23:18:49 » |
|
Heissan taas..... kuka sanoi että tantrassa on pakko käyttää himon täyttämää seksuaalienergiaa. Itse nimittäin en enää himoitse mitään, vain olen läsnä ja nautin elämän energioista, on ne sitten kenenkin mielestä millaisia tahansa. Ja kun vaimoni tulee viereeni ja tunnen energiakentän kasvun, sekä parisieluni siinä, mulla se hyvä olo tuottaa erektion ja voin rakastella jos haluan, mutta nykyään ei ole mikään pakko tehdä mitään, kuten ei siemensyöksykään ole mulle ollenkaan tarpeellinen juttu. Samat vipat ja kokemukset mulla tulee meditaatiossa yksin, kaksin tai isommassa porukassa messuilla, tms. Kun kokee "Jumalliset energiat" ne ovat aivat ihanat, eikä niissä mitään eroa ole, jos sen sillä tavalla ajattelee. Olen myös ollut muutamia kuukausia selibaatissa ja voin sanoa että samat energiat ne olivat silloinkin. Samalla tajusin miten selibaattiin mennään kokemisen kautta eikä kieltäen saaden jotain parempaa tunnetta sen tilalle. Minusta kaikki on saman energian erilaista laadullistamista ja se riippuu jokaisesta itsestään, miten ne energiat laadullistaa. Siksi olen tullut siihen tulokseen, että kaikki on kiinni omasta puhtaudesta ja siitä miten asioihin suhtautuu eli millaisena ne näkee. Olemme Jumalia tai Jumalattaria jo nyt jos niin haluamme. Tantra voi olla TODELLAKIN sellaista mitä me siitä luomme ja millaisia me olemme ja miksi sen ajattelemme. Sama tietty pätee kaikkiin muihinkin asioihin
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.01.2006 23:23:25 kirjoittanut Tantra »
|
tallennettu
|
- Yhdessä kohti kosmista valoa ja rakkautta -
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #139 : 23.01.2006 23:34:08 » |
|
Miten voi tantrata yksin - vai voiko? : (en ole lukenut koko ketjua!)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #141 : 24.01.2006 11:05:08 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asko
Satunnainen astroilija
Kosminen kanava
|
|
« Vastaus #142 : 24.01.2006 16:18:53 » |
|
Ippuskalle, kyllä voi tantrata yksinkin ei siinä mitään ihmeellistäkään ole, luonnollinen asia sekin Mi-Olea olet laittanut tosi kauniin kuvan tuohon profiiliisi, pidän paljon tuollaisista väreistä, joita tuossa kuvassa on erittäin kaunis, kiitos
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Felisia
Vieras
|
|
« Vastaus #143 : 24.01.2006 17:12:07 » |
|
Minä olen nyt aivan vakuuttunut, että henkisesti vajaat ihmiset nussivat puolet päivää. Eihän aika silloin riitä mihinkään muuhun, esim maailman tuhoamiseen yms, älykkääseen toimintaan. Itse olenkin sellainen panomies, että minun kanssa orgasmokset saavutetaan viidessä minuutissa. Kysykää vaikka edit Vai siis mistä täällä puhuttiin? en minä lukenut Olin tuhma
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.01.2006 17:19:24 kirjoittanut Felisia »
|
tallennettu
|
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #144 : 24.01.2006 17:20:42 » |
|
Heissan taas..... kuka sanoi että tantrassa on pakko käyttää himon täyttämää seksuaalienergiaa. Itse nimittäin en enää himoitse mitään, vain olen läsnä ja nautin elämän energioista, on ne sitten kenenkin mielestä millaisia tahansa. Samat vipat ja kokemukset mulla tulee meditaatiossa yksin, kaksin tai isommassa porukassa messuilla, tms. Kun kokee "Jumalliset energiat" ne ovat aivat ihanat, eikä niissä mitään eroa ole, jos sen sillä tavalla ajattelee. Olen myös ollut muutamia kuukausia selibaatissa ja voin sanoa että samat energiat ne olivat silloinkin. Samalla tajusin miten selibaattiin mennään kokemisen kautta eikä kieltäen saaden jotain parempaa tunnetta sen tilalle. Minusta kaikki on saman energian erilaista laadullistamista ja se riippuu jokaisesta itsestään, miten ne energiat laadullistaa. Siksi olen tullut siihen tulokseen, että kaikki on kiinni omasta puhtaudesta ja siitä miten asioihin suhtautuu eli millaisena ne näkee. Olemme Jumalia tai Jumalattaria jo nyt jos niin haluamme. Tantra voi olla TODELLAKIN sellaista mitä me siitä luomme ja millaisia me olemme ja miksi sen ajattelemme. Sama tietty pätee kaikkiin muihinkin asioihin Bravo Voiko tuon asian paremmin ilmaista. Itken ILOSTA, voiko tuollaista sielua olla? Koen asiat samalla lailla. Kiitos Kaikesta Suukkoja Starainen
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Asko
Satunnainen astroilija
Kosminen kanava
|
|
« Vastaus #145 : 24.01.2006 17:24:00 » |
|
Kiitos Stareyes
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #146 : 24.01.2006 17:28:16 » |
|
Ole hyvä vaan
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
|
Timotheus
Vieras
|
|
« Vastaus #148 : 24.01.2006 18:12:09 » |
|
sillä ensinhän onkin se vanha purettava, ennen kuin edes seksi voi tulla uudeksi. Ehe... hyvähän se on silloin tällöin purkaa... ettei paikat kuivu, kutistu ja tipu pois.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #149 : 24.01.2006 18:12:56 » |
|
Hyvä, että vihdoin löydät sen tien, jonka tunnet omaksesi, sillä ensinhän onkin se vanha purettava, ennen kuin edes seksi voi tulla uudeksi. Ai miten niin vihdoin..? (vielä kaksi kolmannesta elämästä jäljellä..) Kyllä minä oman tieni olen löytänyt jo aikoja sitten, aikaa on mennyt vain siihen, että olen tuuppinut hellästi ja vähemmän hellästi niitä ympäriltäni pois, jotka ovat väittäneet, että heidän tiensä on myös minun tieni...(en tarkoita mitään astro-foorumilaisia, vaan eletystä elämästä) Ja paljon olen sitä myös muilta omakseni ottanut, että tuntisin kuuluvani johonkin joukkoon...nyt paiskin niitä kiihtyvällä vimmalla pois itsestäni... Ajatuksia, emootioita ja asenteita, joita pidin itselläni, vaikka en koskaan sisimmisssäni omakseni ole tuntenut. Liian teatraalista ja väkivaltaista minulle! (eikä mitenkään erottelemalla seksuaalisuutta elämästä omaksi osa-alueekseen, vaan koko elämässä.)
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.01.2006 18:34:52 kirjoittanut Mi-Olea »
|
tallennettu
|
|
|
|
|