Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Joidenkin merkkien kanssa yhteisen sävelen löytäminen  (Luettu 12950 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #15 : 09.01.2006 15:14:26 »

Eihän härkäset itsekkäitä ole  Smiley Eiköhän sekin vika kuulu meille oinaille.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 09.01.2006 15:23:50 »

Hei!!

En sanoisi härkiä itsekkääksi...Tosin kuuluvat vähemmistöön tuttavapiirissäni.
Jääräpäisiä ovat, mutta yleensä lupsakoita ja ihan ok.

No jääräpää osaan kyllä minäkin olla joissain asioissa.  knuppel2 Mutta myös erittäin lupsakka.  Smiley
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #17 : 09.01.2006 15:30:04 »

Kaikki tuntemani härät ovat itsekkäitä. Eivät ikinä muista toisten syntymäpäiviä, vaikka olis esim. läheinen ihminen. Mutta heidän omaasa jos ei muista niin voi kauheeta..
Härät voivat kevyesti syödä työpaikalla edellisenä päivänä leipomaansa hyvää piirakkaa itse. Minä oinaana ja oikeudenmukaisena ihmisenä olisin leiponut koko työtiimille   Wink

           -Oinas73-
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #18 : 09.01.2006 15:33:27 »

Kyllä tämä tyttö vetelisi piirakan ihan yksin omaan napaansa muilta salaa  Grin
tallennettu
Alegría
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #19 : 09.01.2006 15:38:25 »

Minä tulen parhaiten toimeen jousimiesten, oinaiden, leijonien, kauriiden, vaakojen ja skorpionien kanssa. Etenkin jousimiehiä on ystäväpiirissäni paljon, ja leijoniin olen alkanut myös törmäilemään jatkuvasti nykyään. Nousevalta olen  jousimies ja mars  leijona. Hassua on, että hyvä ystäväni ja poikaystäväni ovat au leijona, kuu neitsyt, asc vaaka.  smitten

Kaksoset ja vesimiehet ovat jotenkin sellaisia merkkejä, että niiden edustajista en ole oikeen koskaan saanut "otetta", vaikka kaksosta munkin kartasta jonkin verran löytyy.

Tunnen erään härkänaisen, ja hän on sellanen kaverille kans-tyyppi.. ei lainkaan itsekäs... Smiley
tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #20 : 09.01.2006 16:05:07 »

Jees poikkeuksiakin varmaan löytyy  Wink Vaikuttavat tietty muutkin merkit kartalla itsekkyyteen..
Ja ite kun en ole ollenkaan itsekäs   2funny


              angel -Oinas73-
tallennettu
Alegría
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #21 : 09.01.2006 16:17:27 »

Näinpä, eihän sitä voi pelkän aurinkomerkin perusteella sanoa.  :Smiley
tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
selkälokki
Vieras
« Vastaus #22 : 09.01.2006 16:19:06 »

Lainaus
Härät voivat kevyesti syödä työpaikalla edellisenä päivänä leipomaansa hyvää piirakkaa itse. Minä oinaana ja oikeudenmukaisena ihmisenä olisin leiponut koko työtiimille  


Toi taas riippuu kuka määrittelee rajat itsekkyydelle mitenkin...
Ei meidän työpaikalla kuleteta eväitä toisille ja kahvileivät jokainen tuo omansa tai ostaa omansa, eikä kukaan ajattele, että itsekäs...
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #23 : 09.01.2006 16:41:10 »

2funny  Heh!

Pohdin juuri, kuinka työlästä on tutustua opponeeraaviin merkkeihin. Itse olen oinas, kuu vesimiehessa -samoin Khiron. Daavidin tähti tuplana kartalla, jokunen neliö, Yod'kin löytyy. Melkein joka merkissä siis joku planeetta tai asteroidi.  Wink
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
sini48
Vieras
« Vastaus #24 : 09.01.2006 16:50:23 »

Jumenvisst....

Sarvipäisiä ovat kaikki mieheni olleet... kauriita... härkiä.. ja yksi oinas... coolsmiley
tulen toimeen kyllä kaikkien merkkien kanssa, mutta tuttavapiiriini kuuluu kyllä vähiten skorppareita, kaloja ja rapuja.. (vesimerkkejä)


olen itse jousimies.. (tulen merkki siis) ... ja onhan se niinkin että vesi "sammuttaa" tulen. Undecided Undecided
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: