Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Joidenkin merkkien kanssa yhteisen sävelen löytäminen  (Luettu 12947 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« : 07.01.2006 23:21:22 »

Omalla kartallani ei ole juurikaan kaksosta. Olen myös huomannut että kaksosten kanssa tulee arkielämässä jutusteltua kaikista vähiten. Työkavereina on kaksosia mutta enemmän yhteistä juttua löytyy muiden kanssa. Toki tulen kaksosten kanssa myös toimeen mutta heidät tunnen jotenkin vähiten "omakseni". Veljeni on aurinko kaksonen ja muutama tuttu myös ja vaikka oinaana itsekin olen melkoinen touhottaja niin välillä hengästyttää seurata kaksosen viipottamista  Smiley
Kaksoset ovat loistoseuraa kun haluaa pitää hauskaa mutta jotenkin ihan syvällistä keskustelua ei saa aikaan sillä he tuntuvat niin erilaisilta kuin itse. Voisiko syynä olla juuri se ettei itsessäni ole kaksosta lainkaan?
Onko muut huomanneet samaa, että jos kartallasi ei jotain merkkiä ole niin ettei heidän kanssaan löydy niin paljoa yhteistä kuin muiden kanssa?
Ihailen kyllä monia asioita kaksosissa ja olisin iloinen jos voisin imeä joitain asioita heistä itseeni.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 08.01.2006 01:05:09 »

Minulla toimii tuo ainakin "toisin päin". Mielenkiintoista... Pitääkin vielä perehtyä asiaan tuoltakin kantilta...
Eli siis olen puolestani aina tullut hyvin kalojen kanssa toimeen (olen härkä). Joskus sitten oivalsin, että minullahan on kartallani paljon kalaa. Näidenkin sivujen kuvaus kaloista pitää hämmästyttävän paljon paikkansa omalla kohdallani. Tosin on minussa paljon härkääkin. Sekä jonkin verran nousumerkkini neitsyttä ja kuumerkkini kaksosta. Eniten löydän itsestäni kuitenkin kalaa ja härkää...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #2 : 08.01.2006 15:48:14 »

Parhaiten tunnun pääsevän juttuun juuri oinaiden, vaakojen ja rapujen kanssa, niitä löytyy eniten kartalta. Kaipa se kertoo samantyyppisistä kiinnostuksen kohteista. Jos taas jokin merkki on vähemmistönä kartalla niin jospa heidän kanssaan ei löydykkään niin paljoa yhteistä  Huh
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #3 : 08.01.2006 16:09:25 »

Morjens  Cheesy
Mä tuun parhaiten toimeen aurinko-kaksosten , jousimiesten , oinasten ja vaakojen kanssa.
Omalla kartallani on eniten jousimiestä ja kaksosta...
Kaksosten ja jousimiesten huumori on kaikesta parasta mitä tiedän  2funny
Maa-merkkien esim. aurinko-härkien kanssa ei o koskaan synkannu, ne on ihan liian itserakkaita ja kiinnostuneita vaan omasta navastaan  tickedoff
Kuu-merkkinä härkä onkin sitten ihan eri juttu  smitten

               -Oinas73-
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #4 : 08.01.2006 18:23:42 »

No joopa Smiley
Tätä on ennenkin vissiin kyselty. Mulla Vaa'an vaaka merkki "tyhjä", eikä sarvipää  oinas :ssakaan lie mitään?
Kyllä Vaakojen kanssa on tullut jutskattua joskus, mutta en osaa sanoa heistä mitään. Oinaat taas ovat:"minä ensin ja mun tarpeet" -tyyli.
Jousmiehet ja Vesimiehet ovat tällä hetkellä kiinnostavampia merkkejä. Enkä myöskään unhoda  kalat :ja, enkä ihania pehmoisia  rapu :laisia.
Leijoniakin on tullut ja mennyt, tassutelleet vähän niin kuin päälle Cool

Parhain ystävä mikä mulla on ollut on ollut tietenkin Skorppari skorpioni.
Toiseksi on tulleet Virgot, juu ja ne Ravut.
Kun mun kartalla ei ole Ravussa muutakuin Vesta  vesta, ihmettelen vieläkin miksi rapulaiset oli ne nousuisia tai aurinko, tulevat luokseni :Smiley?
Gemiineihin  kaksoset, en luota. Salaisuuksia en heille kerro, koska he lörpöttelevät asiat huomaamatta, mutta muuten ihan piristävää seuraa Smiley.
Jouskarit myös hieman kyseenalaistan Tongue. Härkiin luotan, jo kauneuden tajun vuoksi ja Skorppareihin, siitä ei pääse mihkään. Niin ja toisiin  kauris :siin
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #5 : 08.01.2006 19:09:19 »

Minun elämääni kuuluu Kauriita, Vesimiehiä,Kaloja, Oinaita, Härkiä, Kaksosia, Rapuja, Leijonia, Neitsyitä, Vaakoja, Skorppioneja ja Jousimiehiä.Kaikkien kanssa tulen toimeen ihan hyvin ja ainoastaan Härässä joskus ärsyttää se oman edun tavoittelu niin tiukasti.Kaksosia on useampiakin ja heidän kanssaan tulen toimeen oikein hyvin.Juuri kaksonen on merkki jota ei kartaltani löydy.Parhaimmat ystäväni ovat Vesimies, Kalat ja Kaksonen.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #6 : 08.01.2006 22:54:35 »

No en mäkään kaksosille kertois salaisuuksia...
Vaakoihin ja skorpioneihin luotan , ne ei lörpöttele salaisuuksia kellekkään eikä kalatkaan  smitten
Mun parhaimpiin ystäviin kuuluu vaakoja, kaksosia, skorpioni, rapu, oinaita,kaloja, jousimies ja vesimiehiä  smitten

              -Oinas73-
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #7 : 09.01.2006 10:35:29 »

Itseasiassa aloin pohtia mitä merkkejä lähipiirissäni eniten viipottaa  Smiley
Tulin siihen tulokseen että kaikki läheiseni ovat rapuja, skorpioneja, vaakoja, vesimiehiä ja leijonia. Maamerkit ovat myös jotenkin jääneet ihan lähipiirissä vähemmistöksi...
Ravut tuntuu läheisiltä, ehkä koska olen nousevarapu ja niitä pörrää niin paljon ympärillä  Smiley Skorpioneja ympärillä on paljon myös, varsinkin läheisin ystäväni.
Vaakoja on myös reilusti ja vesimiehiä tuntuu olevan myös melkein eniten, molemmat ovat mukavaa seuraa  Smiley
Oinaita olen kohdannut lähinnä työelämässä mutta hyvin on synkannut.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #8 : 09.01.2006 10:42:04 »

Minun elämässäni on läheisimpiä ja syvimpiä ystävyyskin suhteita ollut vaakojen, jousimiesten, vesimiesten, leijonien, rapujen, kalojen ja kaksosten kanssa.
Jostain syystä olen tutustunut viimeaikoina oinaiden maailmaan...mielenkiintoisia, joskin tietynlainen 'karkeus' on toistaiseksi vielä vaikeaa 'hyväksyä' heissä.(itsessä).  Wink
Myös skorppioonit ovat jääneet vähemmälle. Ja härät unohdin vallan...on kyllä joskus ainakin ystävänä ollut yksi.Smiley
« Viimeksi muokattu: 09.01.2006 15:14:13 kirjoittanut Mirjam » tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #9 : 09.01.2006 11:18:24 »

Alkueläimet ovat lähellä sydäntäni !  Dinosauruksien kanssakin olen pikkuhiljaa oppinut tulemaan toimeen ! smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #10 : 09.01.2006 12:11:57 »

Elukat on aina ihania  Smiley
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #11 : 09.01.2006 12:39:08 »

Tämä menee nyt ihan ohi jutun, mutta....

Stareyes sinulla siis on samanlainen juttu Rapujen kanssa, kuin minulla Neitsyiden kanssa. Minullakaan ei ole Neitsyen merkissä mitään muuta kuin tuo samainen Vesta, mutta jostain syystä lähes kaikki lähelläni olevat henkilöt ovat joko aurinko Neitsyitä tai Asc neitsyitä tjms.

Vestako tuohon sitten vaikuttaa?  Undecided
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #12 : 09.01.2006 13:47:38 »

Mun kartalla ei oo ollenkaan neitsyttä ja ei kyl koskaan ollu ees aurinko-neitsyt kamuja..
En tulis toimeen kyl hetkeekään läheisemmässä suhteessa,jos aurinkomerkki olis neitsyt..Ovat sellasia ihmisiä että eivät kyllä arvosta ketään muita kuin ihteesä kun ovat niin "täydellisiä" ihmisiä  knuppel2
Rakkaallani on mars neitsyessä ja välillä on kyllä sellasia pihi-pilkunviilaja piirteitä että saavat mut kihisemään raivosta  tickedoff


        angel   -Oinas73-
           askendentti kuu jousimies
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 09.01.2006 14:16:22 »

Byhyy!  Cry Täällä on monet sanonu aurinkohärkiä itsekkäiksi. En minä ainakaan ole... MINÄ  2funny Ei mut oikeesti, eihän näitäkään juttuja voi yleistää, eihän.  Wink
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #14 : 09.01.2006 14:49:13 »

Hei!!

En sanoisi härkiä itsekkääksi...Tosin kuuluvat vähemmistöön tuttavapiirissäni.
Jääräpäisiä ovat, mutta yleensä lupsakoita ja ihan ok.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: