Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mita tarkoittaa kuunsolmu jousimiehessa?  (Luettu 3371 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« : 07.01.2006 22:45:35 »

Kuka osaa vastata:
kuunsolmu jousimiehessa28 astetta ja 22', 5 huone ja miten Vertex tekee kauriissa 21 ast ja21' miten nama vaikuttavat ja jos joku jaksaa niin viela pari kysymysta juno skorppioonissa ja vesta ravussa,juno on 3 huone ja vesta 11 huone.Mulla meni ulalle???
tallennettu
Maisa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 09.01.2006 18:19:26 »

Noususolmu Jouskarissa - laskusolmu Kaksosissa ei välttämättä osaa päättää mitä mieltä on - ja missä seurassa. Lähtee helposti joo-joona mukaan muiden mielipiteisiin ja vaihtaa niitä taas paremmin tilanteeseen sopiviin Smiley Arjen mielenkiintoiset jutut saattaa aiheuttaa sen, että opiskelu jää kesken, ja jatkuu vasta SITTEN JOSKUS kunhan olet osannut päättää, miksikä isona haluat. Lähdekriittisyys ei välttämättä parhaita puolia... Voi tuoda verbaalista lahjakkuutta, vaihtelunhalua, taipumusta juoruiluun, suvaitsevaisuutta, keskustelunhalua (luetaan= väittelynhalua). Simmosta.
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 09.01.2006 18:32:36 »

Aika nappiin, meinaan ainakin vaihtelunhalua varmasti loytyy.Teen varmasti asian loppuun, mutta ennenkuin paatan...
Verbaalista lahjakkuuttakin loytyy jonkin verran.Kiitos jokatapauksessa smitten
Diamond
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 26.03.2006 17:41:52 »

Mullakin on kuunsolmu Jouskarissa väjä  aspect_con neptunus...Olen kiinnostunut tietämään siitä enempikin? Osaisko kekään kertoa kokemuksiaan? Lisäksi mun alasolmuun Kaksosissa on  aspect_con venus, mitenkähän tuo vaikuttaa? Eli jotain karmallista läksyä tuolla venuksen päässä, mutta miten sen oikein tulkitsisi?  idiot2?

Mahtaisiko tuo yläsolmun sijainti 3.huoneessa vielä lisätä tuota kommunikointi-teemaa? Tai  merkurius :aspect_con:MC? Varmaankin, mutta kirjailijaksiko tässä pitäisi ryhtyä Shocked
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: