Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tärkeä esine  (Luettu 49080 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #60 : 18.03.2006 15:53:42 »

Oh yes ! Aivan mahtavaa, ihanaa !!
Tuo pitkään kadoksissa ollut kultainen Jeesus-ristini löytyi !  Cheesy Ja juuri, kun äitini ehti minulle torstaina ostaa uuden korun, etukäteis-synttärilahjaksi. Se on myös risti, joita siis RAKASTAN, mutta ilman Jeesusta ja taitaa olla valkokultaa.
WAHUU !! Molemmat älyttömän kauniita ja ihania koruja ! Nyt ne tulevat "killumaan" kaulassani AINA. Paitsi nukkuessa, kun olen niin armoton "riehuja" unissani... Etteivät vaan ketjut katkea tms.  smitten  angel

Minä tiesin, että se löytyy!  Wink Ja kannattaa tehdä juuri kuten metsätonttu ehdotti. Mieti kuitenkin aluksi myös siltä kannalta, että miksi se ylipäänsä katosi... ja sitten juuri Metsätontun ehdotuksin, miksi löysit sen uudelleen.  Wink smitten
« Viimeksi muokattu: 18.03.2006 15:56:42 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #61 : 18.03.2006 16:07:15 »

Ihanasti kirjoitettu, metsätonttu ja Rakkauden enkeli !  smitten
Minua melkeinpä itkettää liikutuksesta ja onnesta kun tuon korun löysin.
Koska TIEDÄN tismalleen, MIKSI juuri nyt sen löysin ja MIKSI se oli pitkään kadoksissa... Se nimenomaan kuvaa itseäni ja sitä, kuinka kadoksissa olen ollut elämäni ja itseni kanssa. Etenkin juuri näiden henkisyys-asioiden suhteen. Tällä hetkellä intuitioni onkin vahvasti ja selkeästi viestittänyt, että elämässäni on tapahtumassa jotakin merkittävää. Minä vain TUNNEN ja TIEDÄN, että niin on !! Koko ajan kohdalleni "tupsahtelee" tuonkaltaista viestiä/sanomaa... En ainakaan usko olevani niin väärässä tai "sekaisin"... Vai mitä mieltä te muut olette ? Rakastan elämää !!   Cheesy  angel
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #62 : 18.03.2006 18:29:07 »

Hei Prinssessa!

Tuo kuulostaa hyvältä!  smitten Kunhan vain pysyt nahoissasi!  coolsmiley
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #63 : 18.03.2006 18:33:50 »

Juu, pysyn nahoissani !!  Wink
Vaikka se olikin hankalaa juuri löydön tehtyäni... Pompin, hihkuin ja iloitsin kuin pikkulapsi...  Cheesy  angel
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #64 : 18.03.2006 21:29:37 »

Aikun on ihana kuulla tuota ELAMAN VITALISUUTTA smitten
Diamond
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: