Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Barracuda puri  (Luettu 3146 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« : 10.01.2008 07:45:50 »

Olin viime yönä minulle tuntemattoman perheen mukana, jotka olivat ostamassa taloa. Talo oli vanha ja uniikki, päässyt ränsistymään ajan myötä. Se oli ollut kaupan kauan, koska muiden ostajien mielestä se oli liian outo, ruma ja rikkinäinen, mutta uneni perhe rakastui siihen heti. He tiesivät, että tässä on se heidän etsimänsä talo ja ostivat sen edes katsomatta sisälle. Perheen mies aikoi remontoida talon kuntoon ja perheen vaimo pistää puutarhan uuteen ojennukseen.

Olin ulkona perheen teini-ikäisen tyttären kanssa ja ehdotin, että juoksemme talon tontilla sijaitsevalle järvelle uimaan. Vesi oli kristallinkirkasta, pohja valkoisen hiekan peitossa ja järvi syveni tasaisesti. Täydellinen ranta siis. Rannassa ei oltu uitu pitkään aikaan, joten veden alle oli alkanut kasvaa kuusensiemenistä piniä, n.10cm korkuisia kuusentaimia. Sanoin tyttärelle, että  rannasta saa hienon, kunhan kuuset siivoaa pois ja vaikka pohjustaa pohjan uudelleen.

Äkkiä olinkin vähän syvemmällä järvellä. Kuusentaimia ei enää kasvanut pohjassa, mutta vieressäni oli kivikko ja jalkani vieressäui barracuda. Se oli sininen ja sillä oli keltaiset leuat. Barracuda seurasi oikeaa jalkaterääni tuimana ja huusin tytölle, että tämä barracuda täällä puree minua varmana. Tyttä huusi takaisin, ettei olisi hätää, mutta olin varma, että barracuda puree, kun olen tunkeutunut sen alueelle uimaan. Ja niin se tekikin. Iski hampaansa kiinni oikeaan jalkaterääni koko sen leveydeltä. Pureman jälkeen havahduin kahdeksi henkilöksi (sielu ja ego?) - toinen minä katseli, että mikäs hätä tässä ja toinen huusi suoraa huutoa, kun barracuda puri jalkaa.

Jouduin tietysti lääkärille. Entuudestaan tiesin, että barracuda voisi purra vaikka koko jalkaterän luut murskaksi. Jonkinlainen murtuma minullakin oli ja lääkäri käski levätä. Pyysin hoitajaa tuomaan minulle kainalosauvat, koska jalka oli kipeä. Lääkäri katsoi minua hölmönä "et sinä mitään kainalosauvoja tarvitse"-ilmeellä, mutta antoi minun ottaa sauvat. Ajattelin, että käytän niitä alkuun vähän aikaa ja alan sitten kävellä jalallani.

En löytänyt Dreammoods´ilta mitään tietoa kuusista tai barracudasta. Talokin ihmetyttää vähäsen, vaikka tiedän sen olevan Minuus. Olisikohan miehen remontointi ja naisen puutarhanhoito vinkki, että Minuuen hoitoon tarvitaan maskuliinista ja feminiinistä puolta?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 10.01.2008 17:49:58 »

Äkkiseltään tuli mieleen, että kai jostain puoliesi tasapainottamisesta
voisi olla kyse, koska jakaannuit itsekin kahdeksi puremasta
ja toinen puoli sinusta oli kauhuissaan ja avuton, tarvitsi kainalosauvat,
vaikka sairaanhoitaja näki sen puolen olevan jo täysin kykenevä
kävelemään ilman apua ja tukea?

Ehkä jokin puolesi, jota olet pitänyt heikkona
onkin vahvempi kuin luulet?  Wink
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 12.01.2008 20:06:45 »

Talo todella edustaa itseasi ja kun olet valmis(edustaa eri puolia itsestasi) itse remontoimaan ja laittamaan puutarhan-eli nama puolet ovat kunnossa itsellasi-mika on tama tunnemaailman alitajuinen kuusentaimi vedessa???
Metsa ja puut edustavat piilotajuntaa ja koska kuusentaimi oli vedessa
silloin asia menee tunnepuolelle, mika ongelma on sielulla ja egolla-sininen ja keltainen?
Todella, itse vastasit, miten on tama maskuliininen ja feminiinen yhdistelma-onko se tasapainossa?(tuli ei voi olla vedessa)
Purema on joku kipea asia tunnemaailmassasi alitajuisessa muistiossa-joka mielestani sinun taytyy viela selvittaa itsesi kanssa?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: