Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Vanne" päässä  (Luettu 10043 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 10.01.2008 17:29:42 »

Niin, pari päivää on ollut sellainen olo kuin olisi joku vanne päässä. Se ei onneksi kiristä  Smiley. Mutta tuntuu siltä kuin silmälasit olisi päälaella, vaikkei ne siellä ole enkä koskaan niin rillejä pidäkään.
Huomaan tämän olon erityisesti kotona, töissä en ole niin tarkkaan noteerannut.

Any ideas? Pitääkö joku päästäni kiinni =)?
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 10.01.2008 18:02:58 »

Hmmm.. päässä on paljon lihaksia ja ne voi myös
kipeytyä, jumittua, kerätä nestettä tai puutua jne aivan kuin
muutkin lihakset kehossa ja se voi tuntua. Smiley

Jos on tullut siristeltyä, oltua ryppy otsainen tms. niin
kyllä siitä pään lihakset saa tuntumaan. Wink

Toki voi olla kysymys jostain henkimaailman ilmiöstäkin,
kuinka kukin kokee. Wink

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 10.01.2008 18:29:50 »

Liittynee henkisesti kolmannen silmän voimakkaaseen energiaan. Smiley
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #3 : 10.01.2008 19:57:43 »

Niin, pari päivää on ollut sellainen olo kuin olisi joku vanne päässä. Se ei onneksi kiristä  Smiley. Mutta tuntuu siltä kuin silmälasit olisi päälaella, vaikkei ne siellä ole enkä koskaan niin rillejä pidäkään.
Huomaan tämän olon erityisesti kotona, töissä en ole niin tarkkaan noteerannut.

Any ideas? Pitääkö joku päästäni kiinni =)?

Kiitti Daria - odottelinkin  Embarrassed  ETTÄ joku ottaisi aiheen esille - ja ajattelin jo ruveta hakuilemaan että onkos aiheelle topicia ....  Smiley

Ihan samanlaista ollut liikkeellä - kuin tällaista että eilen yhtäkkiä lukkiutu korvat "sisältä päin" ja alkoi humina ( no sellaista on ollut joskus aemminkin kun korvat olleet vaikkua pullollansa,  ja myös näistä energisistä syistä ... kuten AthaMaarit kirjoittaakin ) ... samalla alkoi äänet kuulua ihan kummasti , vaikka esmes se kun lapsenlapset naputteli sormiansa niin vaikutus oli kun olisi bassorumpua taottu päässä - ja kuulo heikkeni iltaa kohti ja minä  tickedoff " pitääks tässä nyt mennä terkkulaankorvia putsailemaan" vaan sitten tuli mieleeni ETTÄ jospas on meneillään "jokin energialähetysten aika" itse olen niille aina kovin herkkä - ja varsinkin  2006 kun oli se varsinainen "energiamuutosbuumi" oli olo välillä lähes sietämätön - silloin kyllä auttoi kovasti lukea esmes Hopeasulan viestejä joista sai " viestiä mitä on menossa" ettei tarvinnut pelätä että " kohta sekoo" 2006 kesästä on sitten helpottanut eikä näin voimakasta oloa ole ollut aikoihin ...  Shocked

Viime yö varsinkin oli aikas melkoinen kun heräilin varmasti 10 kertaa ja korvissa kuului mitä ihmellisempää surinaa ja hurinaa ja no kaikenlaisia yllättäviä ääniä - niin että minullekin , joka olen "näihin" melkoisen tottunut     (  yhteen aikaan sain chakrahoitoja aina öisin, nekin oli aluksi aika hämmentäviä kokemuksia kunnes niihin totuin, niissä oli usein oppaani ja suojelusenkelini  kuin myös "hoitajat" läsnä, ja itse olin unen ja hereilläolon välissä, kuitenkin niin että aina tiedostin mitä tapahtui  Shocked )    tuli vähän hätä ja ihmetys että mitäs mun päässäni nyt tapahtuu... aamulla vielä oli hutera olo ja huimausta tosi paljon - ja yhtäkki'ä sitten noin puolen päivän aikoihin eli juuri samaan aikaan kun "meteli päässä" eilennä alkoi niin suunnilleen tasan vuorokausi meni NIIN se loppui yhtä nopeasti kun alkoikin ... nyt vielä hiukan huimaillut ei muuta ja kuulo pelittää taas ihan ok. ja bassorummutkin on poistunut  Grin

Huh että helpotti ....  angel

http://terapias.files.wordpress.com/2007/05/chakras2.jpg
http://paginas.terra.com.br/religiao/espacowicca/aura.htm
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 10.01.2008 21:15:55 »

Eilen oli tosi vahvat energiat.Myös ihmettelin sitä ja sitten tuumin,onko jokin erityinen päivä. Huh
Numerologisesti ainakin voimakas 11 pv pv+kk+v.
Mulla myös mennyt tuo vasen korva syvältä tukkoon.
Äänet häviää kaukaiseksi.Ja Darian kirjoituksesta tuli mieleen heti myös tuo otsachakran mahdollinen avautuminen.
Onkos teillä ollut joskus kokemusta kuin nenä menisi kippuralle? Grin
Vetää tuosta nenän juuresta ja kulkee ylös otsachakralle.Joskus aivan hiusrajaan asti.
Oma otsachakrani onkin hieman tavallista ylempänä,ei aivan keskellä.
Sellaista huomioin eilen myös.
Tänä aamuna kuumetta.Palelin aivan horkassa ja päivä petissä.
Joskus nuo korkeammat energiat tuntuvat vilunakin.Sellaisena viileänä energiana.
Uusi vuosi alkaa voimakkaasti,,, smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #5 : 10.01.2008 21:24:01 »

Oukei, Chandra,  nyt mie ymmärrän senkin - kun eilenkin ja varsinkin tuntui että oltiin (ollaan) niin yhtä puuta  Cheesy  Grin  Wink

Iihanaa kuulla siis kuulla eli lukea mitä kirjoitat Chandra ja oikeestikin kuulla, eilen tosiaan aattelin että aapuuva - minä olin eilen aamulla tosi viluinen ja tänään taas posket kuumottaa niinkuin olisin ulkoillut koko päivän.

Toi kippuranenä on hauskasti kerrottu  2funny - kyllä on vastaavia kokemuksia just eri chakrakeskusten välillä - kun sisäisin silmin näkee kuinka energiaputkessa energia kulkee ja sen energian  ihan tuntee ... nää on sitten ihania tarinoita nää...  2funny ja rupeeppa kertoon jossain uppooudossa porukassa että joo mun korvissa hurisee ja vinkuu ja kuuluu jotain universaalia kieltä ...  2funny  2funny tästä monesti juteltukin muiden samanalaisten kokijoiden kanssa että onneksi on ihmisiä joille kertoa !!! Vaikka nykyisin jo ihan rennosti  olen just sitä mitä olen - ja nämä henkiset asiat ja energiat ymv. on ihan jokapäiväistä niin jotain rajaa on pidettävä - tai rajaa ja rajaa mutta ainakin valittava aika ja paikka  Shocked tai paikka ja paikka mutta  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 10.01.2008 21:29:45 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 10.01.2008 22:14:20 »

Juup! angel smitten

Onneksi on paikka ja tuttujakin,joitten kanssa kirjoittaa ja puhua näistä asioista.Ei todellakaan voi jokaiselle.
Niin paljon pitää omana tietonaan leimaantumisen pelosta.
Avaruussirinäksi minä kutsun tuota nytkin alkanutta ääntä korvissa.
Enpäs muuten huomannut sitä,ennen kuin luin tekstisi ja aloin kirjoittaa. Cheesy
Siskojako ollaan,vai veljiä,vai mitä lie? Huh
Mutta kovin tuttuja toisillemme ainakin.
Kiitos siitä!Kiitos kun löysin!!!! smitten smitten smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #7 : 10.01.2008 22:24:48 »

Juup  smitten  smitten  smitten

eikun siristään  Cheesy
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 10.01.2008 23:46:21 »

Välillä tosiaan tuntuu vanne päässä, mutta rutiseeko tai nariseeko kenenkään muun aivot?? Viikon sisään on aivoni taas alkaneet narista ihan kuin hankaisivat kalloa vasten...  sitä on ennekin tapahtunut ja joskus olen jotain tasapainottavia hoitoja saanut. Nyt vain seurailen mielenkiinnolla, että mitä tapahtuu Smiley  Huh smitten
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #9 : 11.01.2008 13:54:07 »

Liittyyköhän tuo Chandran ja Arkiviisun kirjoittelu siitä, että ei voi kaikille ihmeisille kertoa näistä henkisempään puoleemme liittyvistä jutuista aiheen otsikkoon?  Kattokaapa kun joskus tuntuu että ihmisille olisi asetettu joku omituinen vanne jollekkin tasolla päänuppia, joka pyrkii kontrolloimaan ja pakittamaan juuri näihin henkisiin asioihin viittaavat kokemukset, näkemykset ja tiedon suhteestamme syvälliseen olemusperäämme..  Shocked

Vai mikä se on joka estää laajemman ymmärryksen kulun aivomielemme ja sieluhenkemme välillä? Epäilys ja uskomus vaiko mainen harhakuvajainen? Vai pelkkä pelkäävän peikon varjo vainen? Ja miten murtautua läpi 'kontrollin'? idiot2
« Viimeksi muokattu: 11.01.2008 15:09:37 kirjoittanut Mio » tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 11.01.2008 15:50:03 »

Egohan se jälleen kerran on asialla! Uskomus siitä, että olemme fyysisiä olentoja fyysisessä maailmassa, jossa kaikki toimii vain fyysisesti. Kun sen harhakuvan läpi pääsee, ymmärtääkin siis, että olemme osa henkimaailmaa,jolla on vain fyysinen muoto ainakin tässä maapallolla, se "en usko tätä soopaa"-vannekin hellittää päässä Grin Se hellittää lopulta kaikilla sieluilla, kellä missäkin elämässä ja minkäkin tapahtuman/AHAA-elämyksen seurauksena. Väkisinhän sitä ei saa pois revittyä, ei itseltään eikä toisilta. Pitää antaa vain ajan kulua ja olla kärsivällinen.

Toisekseen olen itse ainakin huomannut, että moni pohjimmiltaan uskoo tällaisiin henkisiin asioihin, mutta pelkää, että muut eivät usko, joten hän itsekin päätyy tuohon "en usko tähän"-selitykseen. Sitten kun juttelee vhän pidemmän aikaa ja antaa toisen ymmärtää, että minä itse uskon, voit ihan rauhassa kertoa asioista, toinenkin pehmenee, heittää sen yleisen "en usko"-suojakuoren pois ja alkaakin kertoa mitä moninaisimmista kohtaamisista ja kokemuksista!
Siinäkin uskomuksesssa, että paras olla hiljaa, kun muut eivät usko, on siis harhakuvaa.
tallennettu
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #11 : 14.01.2008 09:27:00 »

'Lego'  Grin
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: