Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kalamies?  (Luettu 27220 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #15 : 01.02.2008 19:29:22 »

Aika jännää, jos koko perhe olisi Kaloja. Oikea parvi. Smiley J. Bergin ensimmäinen lapsi on muuten syntynyt syyskuussa, että olisiko vastamerkki Neitsyt. Useinhan tuo Kalat-Neitsyt-akseli näkyy perheissä, esim. ystäväni äiti Neitsyt ja isä Kalat, ja myös veli Neitsyt.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 02.02.2008 00:41:47 »

Olen jälleen kuukalojen kanssa.. siis muuten ei kalat nappaakaan.. mutta jos on kaunis ja miehekäs.. tunnen erään komean kalan, jota tää hieman muistuttaa, tunnen pari vähemmän mukavaakin kalaa, vaan on kai nekin jonkun mielestä komeita..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #17 : 06.02.2008 16:49:09 »

Ystävääni tutustuin ennen kuin hän alkoi peittää herkkyyttään maskuliinisella käytöksellä - exäni oli herkkyytensä jo piilottanyt äärettömään maskuliinisuuteen.

Tämä on ärsyttävän yleistä vesimerkeillä. Toisaalta kylläkin ymmärrettävää, olenhan itsekin monesti siunaillut syntymistäni tytöksi eikä pojaksi. Se maskuliininen maailma olisi ollut vielä paljon kovempi, etenkin peruskouluaikaan.

En tiedä miten esim. tuolla mainitulla Jocke Bergillä on koulussa aikanaan sujunut (vielä kuukin Ravussa, stackars honom Grin), mutta hänessä erityisesti viehättää juuri se tietty feminiinisyys, joka ei kuitenkaan mene liiallisuuksiin - ainakaan minusta, ehkä joistakin. Grin
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Alegría
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #18 : 10.03.2008 23:22:32 »

Täytyy sanoa että aika opettevaista aikaa on ollu tämän kalatmiehen kans vietetyt kuukaudet. On saanut mennä itteensä monta kertaa, ja on hermoja koeteltu kovasti. Mutta toisaalta, niinkuin Sepon luonneanalyysissä luki: kuviosi mukaisesti oikein hakeudut parisuhteisiin, joissa saat edes jonkinlaista vastusta.  angel


Hassu juttu, tuntuu että eri elämäntilanteissa törmäilee aina tiettyihin horoskooppimerkkeihin. Pari vuotta sitten sain huomattavan monta leijonamerkkistä tuttavaa, ja nyt viime aikoina tuo kalat-merkki on ollut hyvin edustettuna.  Shocked
Onkos jollain muulla samanlaisia kokemuksia? 
tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
mirka222
Vieras
« Vastaus #19 : 10.03.2008 23:32:02 »

Jep, mulla oli "pienenä" kauhea skorpparikompleksi ja nyt vanhempana nuo härät ovat vieneet sydämeni, erityisesti  aurinko härkä ja  askendentti leijonat ovat jostain syystä mieleeni kaikissa suhteissa...En tiedä liittyykö tuo tuohon omaan härkä kuuhun vai voisko olla kyse jopa nousu-laskusolmu asioista...Lasku on skopussa ja nousu härässä..Skorppareista pääasiassa huonoja kokemuksia mutta niin intohimoisia niin kaveri- kuin miessuhteissa...Härän kanssa taas pitkäaikaista, kestävää, mukavaa arjen huumorimeininkiä...
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #20 : 11.03.2008 11:43:28 »

Se on kuulkaa kumma kuinka nuo merkit seuraavat, vaikken ensimmäisenä ole koskaan tarkistanut miehieni tai ystävieni merkkejä. Jostain syystä miehikseni valitsen tai valikoituu aina vesimerkit on ollut  kalatskorpioni ja  rapu. Ystäviksi ilmestyy vaakoja ja skorppareita. Kalamieheni ja minä  neitsyt saimme neitsyt lapsen, että sellaista vastamerkkeilyä. Suhde kalamieheen loppui, kun hän kyllästyi leikkimään kotia... ja muuten sanoin juuri näin  Grin Nyt sille jo osaa nauraa, ovat vähän erikoisia nuo kalamiehet.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
varpasillaan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


mikä ei tapa - kasvattaa.


Profiili
« Vastaus #21 : 26.03.2008 19:59:13 »

Minä kaksosnainen kaihostelen kaukorakkaus kalan perään. Mulla ei ole mitään käsitystä tämän kalan tunteista! "vähän tykkää" ja "ihan kivaa" on hänen tunteiden ilmaisut.. Cheesy
kutupuuhissa ilmekään ei värähdä, ei saa sielläkään mitään tolkkua, mistä tykkää ja mistä ei... 2funny
Jollain sairaalla tavalla uskon hänen minusta tosissaan tykkäävän, soiteleehan hän päivittäin ja on sanattomasti kiinnostuneen oloinen..
200km välimatkaa.. Sad
tallennettu

Varpasillaan
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 27.03.2008 08:37:29 »

Alegria, skorppareita oli muutamainen, rapuja on ollut samoilta ajoilta, tulimerkkeihin en vain ole vielä (uudestaan) päätynyt. Korkeintaan vesi-ilma muttei millään sitä omaa tuli-ilma, pitäisikö kavahtaa jo etukäteen.

Kummasti aina joku vesimerkki  skorpioni tai  rapu tai  kuu kalat pyörii kehissä. Mutta pian menen hauskaan oopperaan, joka antaa vähän perspektiiviä nykyiseen juttuun.. ehkä.

Mutta jos en laske vain miehiä niin naisystävissä on..  neitsyt  oinas  leijona  vaaka ja miehiä  neitsyt  vesimies .. harka .. oinas ..
« Viimeksi muokattu: 27.03.2008 08:39:12 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mirka222
Vieras
« Vastaus #23 : 27.03.2008 08:47:38 »

Jännä, aloin just itsekin miettiä, mitä merkkejä lähiystävistäni löytyy niin 5 vesimerkkiä ja 2 maamerkkiä, ite oon ainut tuli läheisessä ystäväporukassa Cool

Miehissä vedonnut aina nuo vastamerkit skorppari/härkä dilemma, nykyään ehkä enemmän nuo härät..Saattaa liittyä omaan kuuhun tai sitten nousu-laskusolmuteemaan...Toisaalta olen huomannut, että arjessa ehkä toimisi enemmän ilma/tuli tai tuli/tuli yhdistelmä..Nuo maa ja vesimerkit tuppaavat olemaan joskus niin flegmaattisia ja "tylsiä", että lähtee järki..Saa olla ite aina se toiminnan aloittaja..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 27.03.2008 09:46:12 »

Niin, oletko sinäkin väärässä ketjussa  2funny kuten minä.. sinulle sopisi tuli ja maa, minun eka mies oli sellainen, hmm.. ahh, sama tuo.. aktiviteettia voi löytyä merkistä kuin merkistä (jopa vesi ja maa) mutta minne se kohdistuu. Kunhan itse toimii.

Kaloissa ei edelleen kolahda määräily, kuumerkissä se ei niin tunnu ellei ala ujoilu.  Wink  Grin
« Viimeksi muokattu: 27.03.2008 09:48:12 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #25 : 02.04.2008 11:06:18 »

Hän on myös hieman tyhmä ja hänen päätänsä on vaikea kääntää uusien asioitten puoleen. Vanha on parasta hänen mielestään.

Mitenkäs Albert Einstein sopii tähän määritelmään? Wink

Veikkaan, että joka merkin alla syntyneistä löytyy kyllä esimerkkejä niin älyn loistosta kuin sen puutteestakin.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
bealina
Vieras
« Vastaus #26 : 09.04.2008 19:12:13 »

kylläpäs kuulosti tutulta.. itsekin kalat miehen kanssa pähkäilen tässä...
tallennettu
kalatyttö82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #27 : 12.04.2008 11:42:03 »

Onpas mielenkiintoinen aihe... Smiley Itse olen aurinkokala ja kalamiehen kanssa yhdessä ollut jo monta vuotta. Ja että, "universumin puhtainta rakkautta", olisikin...ehkä  joskus ollut...Ollaan meinattu erota muutamaan otteeseen, mutta pysytty vielä yhdessä. Kummatkin ollaan kyllä aika ajoin ihan omissa maailmoissa...ja joskus tuntuu että, tärkeitä käytännön asioita on yhdessä vaikea saada aikaiseksi. Tämä kalamiestapaus on nousuneitsyt ja kuurapu, siis älyttömän herkkä ja peittää sen juurikin jo edellä mainittuun korostuneeseen maskuliinisuuteen. Henkevistä aiheista hänen tuntuu olevan vaikea puhua (tosin luulen sen johtuvan paljon hänen kotikasvatuksestaan) ja romanttinen ei ole tippaakaan. Raha-asiat tuntuu myös aina olevan rempallaan. Erittäin puhelias, sosiaalinen ja huumorintajuinen on myös, eikä ota elämää liian vakavasti.  Wink
tallennettu
Soiled
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #28 : 29.04.2008 01:37:43 »

Kalamieheen voi olla vaikea saada kiinni, sillä mies on voinut tehdä itselleen suojamuurin, jota on edes rakastetun vaikea päästä läpi. Toisaalta hän voi taas tuntea, että alas laskeminen olisi huono ratkaisu sillä hän voisi tulla uudestaan satutetuksi tai pelkää, ettei ole riittävä omana itsenään, vaan siinä miehisessä muodossa, jonka hän on tehnyt itselleen aikojen saatossa. Kunhan ei ole tappopessimistinen tapaus, niin jatka vain yrittämistä.

Kalat outoja? Erilaisuus rikastuttaa... enkä koe itseäni oudoksi : P 
Ja kalamiehillehän soppii ravut ja skorpioonit? Mistähän niitä löytyisi.

- Kalamies
tallennettu
keksinpurija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #29 : 02.07.2010 15:32:54 »

Itselläni on kalamies ja hänellä kyllä on semmonen suojamuuri ympärillä ettei kenelläkään. Ei hänen kanssaan voi keskustella rakkausasioista, vihoissaan lopettaa puhumisen, eikä hän liioimmin romanttisoikaan - huomiota saa hakemalla hakea. Smiley  Mutta hän kyllä tykkää yllättää minut esim. tuomalla suklaata tai muita herkkuja kun käy kaupassa tai yllättää tekemällä jotain hyvää ruokaa, ettei hän ihan täysin kuivahtanut ole.Cheesy

Itse olen nousevalta -ja aurinkomerkiltä skorppari.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: