Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus ja tyyli: millainen olet?  (Luettu 58939 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #30 : 15.01.2008 15:24:09 »

No Uranushan se siellä yhtymässä Venukseen, Uranus tuli nimittäin itselleni ekana "lisämausteena" mieleen kuvauksestasi, etenkin tuosta nykyisestäsi. Smiley Varmasti myös Pluto & Saturnus askendentilla (sekä ilmeisesti myös se Jupiter?) tuovat ripauksensa soppaan - molemmat ovat varsin askeettisia ja tummanpuhuvia luonteeltaan. Noissahan sinulla onkin jo monen monta tyyliä joista valita ja niinhän kirjoititkin, että ovat elämän aikana vaihdelleet.

Ja vielä MC Leijonassa, sopii noiden eri tyylien esittelyyn hyvin. Cheesy
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
He|mi^
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #31 : 15.01.2008 15:28:22 »

Glamkissa.
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #32 : 15.01.2008 16:15:16 »

Viileä tyylittelijä
 venus on vaa'assa, yhtymässä plutoon ja 6.huoneessa.
Surkuttelen aina sitä että mulla ei ole ikinä rahaa kivoihin vaatteisiin, rahat menee käytännöllisempiin asioihin. Yhtymä plutoon ehkä lisää mustan värin rakkauden?

Cheesy moro " viileä tyylittelijä" asbolos - hauska tavata " vanha tuttu"  Kiss
'
Lurittelee täällä arkkis angel
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #33 : 15.01.2008 17:06:46 »

Äääh, testissä oli liian vähän vaihtoehtoja ja teinkin sen kahdesti  Cheesy, vastauksina Rokkiprinsessa ja Viileä tyylittelijä. Taidankin olla (tai siis ihanneminäni on, testissähän kysytään miten haluaisit pukeutua  Wink) sekoitus molempia.

venus  vaaka 5. huone. 
 aurinko aspect_con venus
 uranus aspect_con venus
 venus aspect_tri mars
 venus aspect_squ askendentti
 venus aspect_tri keskitaivas
...Pienemmistä aspekteista tähän voisi sopia  venus bQ  kuu ja
 venus puolitoistaneliö  saturnus aspect_con pallas
 venus puolineliö  neptunus jupiter

Nuorena ja hemaisevana olin ensin punkhenkinen gootti, sitten vampirellahtava gilda  Kiss, nykyään vallan on ottanut  askendentti rapu ja olen mustiinpukeutunut homssuinen kotiäiti  2funny Vaatekokokin on roimasti isompi kuin parikymppisenä  Tongue Pidän kuitenkin laadukkaista materiaaleista, hyvin leikatuista ja ajattoman tyylikkäistä vaatteista. Trendikästä minusta ei saa kirveelläkään  Cheesy Nykyään arvostan pukeutumisessa myös mukavuutta, jäähyväiset ah ihanan kapealestisille kengille jätin ensimmäisten vaivaisenluuoireiden vuoksi  Cry ...Olisiko ollut Saturnuksen paluun aikaan?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #34 : 15.01.2008 22:21:17 »

Viileä tyylittelijä

No, minulla on  venus ja  kuu kaksosissa ja  askendentti kauriissa (ja  neptunus nousussa). Tyylistäni voin sanoa sen, että se on tyylikäs, omaperäinen ja naisellinen. En juuri pukeudu muotivaatteisiin, goottityyli on lähellä sydäntä. Käytän lähes aina korkeakorkoisia tai -pohjaisia kenkiä ja tyköistuvia vaatteita. Enemmän hameita kuin housuja. Suurin osa mustaa tai tummia värejä, myös punaista silloin tällöin.

Hiukset pidän pitkinä, useimmiten auki tai korkealla nutturalla. Värjään mustiksi.
Meikkiä en käytä nykyisin kuin juhlissa, aika vaihdellen, yleensä se on kyllä aika dramaattinen.

Tyyliasiat ovat kyllä minulle tärkeitä, ja tiedän aina itse, mitä haluan ja mikä minulle sopii.

En sitten tiedä miten nuo merkit vaikuttavat asiaan (ainakaan Kaksosen vaikutuksesta en osaa sanoa mitään...), tai varsinkaan miten tuon testin tulos näkyy tyylissäni...

// 18.8.2009 //

Noo... taidan nyt tajuta, mitä tuo  venus  kaksoset.ssa minulla tarkoittaa. Nimittäin nykyään minulla on lyhyet hiukset ja käytän lähinnä farkkuja, huppareita ja lenkkareita. Rentoja ja käytännöllisiä vaatteita. Korkeakorkoisia kenkiä tai hameita käytän enää todella harvoin.

Eli aika muuntuvainen/kausittainen tyyli mulla on. Supernaisellista goottityyliä kesti n. 5 vuotta, sitten se siirtyi takaisin tällaiseen tavis-tyyliin. Hassusti juuri sen jälkeen, kun löysin poikaystävän... en enää jaksa panostaa ulkonäköön niin kuin ennen, en meikkaa muuten kuin juhliin.

Väreistä kyllä suosin edelleen tummia ja maanläheisiä, poikkeuksena ehkä punainen. Mitään trendikiitäjää tai pastelliväreissä viihtyvää minusta ei edelleenkään saisi mitenkään. Hankin myös lähes kaikki vaatteeni kirppareilta, niin kuin ennenkin.
« Viimeksi muokattu: 18.08.2009 09:19:43 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #35 : 16.01.2008 16:49:09 »

Mä rakastan farkkuja ja farkkuhameita niitä mulla kaapista löytyykin sitten jos minkälaisia  smitten  Kevään uutuus farkkuhameista olenkin jo käynyt valkaamassa mieleiseni Wink

Mustista nahkavaatteista pidän myös.
Ja ilman sormuksia ja koruja tuntisin itseni alastomaksi  Huh
Kukaan muu ei voi eikä saa ostaa minulle vaatteita, haluan aina päättää itse mitä päälleni kelpuutan, lieko  oinas venus vaikutusta tässä  Wink saatan kysyä mielipidettä vaatteesta ja joku muu voi kyl maksaa vaatteeni  Grin
Pidän merkkivaateista, en voisi kuvitellaakkan käyttäväni merkkiä,jota en tunne  Grin
Pidän monistakin väreistä, turkoossi on kesäisin ylitse muiden. Ja harmaa talvella. Alusvaateissa tummanpunainen ja musta  Wink

Testin mukaan olen viileä tyylittelijä  Wink No ehkä viileä päältä  Grin
« Viimeksi muokattu: 16.01.2008 21:17:18 kirjoittanut love and peace » tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 16.01.2008 20:08:56 »

Minä olin Glamkissa, ja kyllä ehdottomasti olen eniten noista tuota. Olen todella naisellinen kaikkine koruineni, meikkeineni ja pikkupurnukoineni ( askendentti harka kuu rapu ja voimakas Neptunus), mutta toisaalta minussa on sellainen räväkkä puoli, en paljon välitä mitä muut miettivät pukeutumisestani ja voin pistää päälle lähes mitä tahansa ja kulkea se päällä itsevarmasti ja hykerrellä itsekseni hyvilläni jos saan outoja katseita. Tämä shokeeraavuus on selvästi perua venus vesimies
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #37 : 25.01.2008 11:30:59 »

Viileä tyylittelijä... ei kyllä oikein sovi muhun..Ne vaatteet oli kyllä aika hirveitä,ainakin mun makuun,että ihan sama vaikka olisin silmät kiinni valinnut vaan jotain kun mikään ei miellyttänyt. Grin Olen Venus Leijona. Tykkään pukeutua rennosti mutta naisellisesti.. koruja käytän aika paljon ja hiusten laittoon menee mukavasti aikaa... muutenkin tykkään laittaa ja meikata itseäni ja kokeilla aina kaikkea erilaista.Silmämeikki on yleensä aika tummaa,onhan mulla tummat hiuksetkin,mutta mustista vaatteista en tykkää enkä vois kuvitellakaan kulkevani mustissa. coolsmiley Kaikki pienet yksityiskohdat on pukeutumisessakin kivoja.Hiusten laitto on kyllä sitä maailman kivointa hommaa... Pitäis taas keksiä uusia kampauksia...
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 25.01.2008 12:07:22 »

Rock prinsessa-varmaan myos  pluto  aspect_con  askendentti
syyta, totta on, etta viihdyn parhaiten farkuissa, mutta kyllakin ilman kettingeja...
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #39 : 25.01.2008 17:57:38 »

Glamkissa venus leijona aspect_con askendentti coolsmiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #40 : 26.01.2008 19:20:28 »

Oho, ompas täällä paljon erilaisia Venuksia.  Smiley

Minä lähdin tänään ostamaan vessapaperia mutta löysinkin upeat mustat nahkasaapikkaat ja hopeanvärisen topin ja siihen sopivan korun. Käy upeesti mustien tiukkojen farkkujen kanssa!

Jos oikein muistan, niin astrologi Markku Manninen määrittelee tyylin näin: Tyyli on sitä, että on oma itsensä mutta tarkoituksella.

Ja kuten jo tuossa aikaisemmin totesin, niin minulle oma tyyli on todella tärkeää. Jos töissä pitäisi olla jakkupuvussa niin minua ottaisi koko töihinlähtö pattiin niin kovaa että voisi jäädä lähtemättä.  Wink

Viime vuoden aikana olen ollut töissä vain oma itseni, omalla tyylilläni, sanokoot muut mitä lystää, ja kummasti on asema noussut ja arvostusta tulee johdolta.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 26.01.2008 21:33:54 »

Minulle tuli Rock Prinsessa, vaikka olenkin Venus Härkä. Minulla on tosin aivan VALTAVAN kokoinen ykköshuone, melkein 1/4 osaa koko kartastani ja huone on ihan täynnä planeettoja ja asteroideja, joten ehkäpä selitys rockprinsessaan löytyy sieltä Grin
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #42 : 11.02.2008 23:40:08 »

Musta tuli Rikas Tyttörukka! Klassinen ja naisellinen kuvaavat kyllä mun tyyliä. Luonnollisuus on myös tärkeää. Pidän vaaleista (luonnonläheisistä) väreistä, ranskalaisesta manikyyristä jne. En myöskään värjää hiuksiani.

Mun  venus on Skorpionissa 1. huoneessa,  aspect_con  merkurius ja uranus.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Musicat
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #43 : 12.02.2008 11:59:08 »

Teinpä minäkin testin, vaikka arvasin jo että olen myös rockprinsessa kun luin Kaurisenergiaan pukeutumistyylistä Smiley

Mulla on vesimies venuksessa ja kuu härässä. Pukeudun naisellisesti,kuitenkin hieman rock tyylisesti. Farkkua, nahkaa ja niittejä  :Smiley musta perusvärinä ja usein joku maanläheinen väri mustaan yhdistettynä tai joku räikeä pinkki tai vihreä. Isot näyttävät korut, lakatut kynnet ja meikattu naama kuuluvat joka päivään.Minihameita pyrin pitämään aina kun ilmat sallivat. Kotiin tullessa vaihdan verkkarit, mutta muuten look pysyy samana.

Korkokenkiä ja käsilaukkuja löytyy kymmeniä, enkä edes muista koska olisin ulos lähtenyt ilman korkoja. Mun jalkoja ei oo luotu lenkkareille  Grin

Mites tämä Kuu Härässä näkyy pukeutumisessa ? Onko se kenties nämä maanläheiset värit, vai kuinka ? Tuon naisellisen pukeutumisen laitan venus vesimiehen piikkiin.

Musicat
tallennettu

VALKOINEN GALAKTINEN MAAILMOJEN SILLANRAKENTAJA
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #44 : 12.02.2008 12:51:27 »

Rockprinsessa tässäkin! Mutta aika suppea oli tuo valikoima!

Nuoresta olen tykännyt olla hyvin istuvissa farkuissa, mieluimmin vakosamettifarkuissa ja vanhanaikaisissa paitapuseroissa, miesten sellaiset hennon ruudulliset parhaita. Ja ketjujakin on ollut. Ja saappaat pitivät olla, mieluummin jatsarit.

Nyt on jotakin pikkuisen tiellä siihen tyyliin...hm. Mutta kyllä varmaan olisin voinut olla sellainen rocktyttö, joka tykkäsi kyllä bailata ja pyörittää takamusta. Monet muistavat sen. Minua ei haitannut muiden silmät, sillä hullaannuin hyvästä rämäkästä musiikista.  Cool

Mutta kyllä minä yhtä lailla hurmasin Kaukolan kansallispuvussakin!  Grin  ja joskus harsolla varustetussa pillerissä ja pitkällä kapealla mustavalkoisella puvulla.  Grin

Jotenkin ihana kehua nuoruuttaan!  2funny

Niin että rapuvenus ja kuukalat, mutta varmaan minussa vaikutti sellainen villi jupiterin jousimies.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta