Viileä tyylittelijäNo, minulla on
ja
kaksosissa ja
kauriissa (ja
nousussa). Tyylistäni voin sanoa sen, että se on tyylikäs, omaperäinen ja naisellinen. En juuri pukeudu muotivaatteisiin, goottityyli on lähellä sydäntä. Käytän lähes aina korkeakorkoisia tai -pohjaisia kenkiä ja tyköistuvia vaatteita. Enemmän hameita kuin housuja. Suurin osa mustaa tai tummia värejä, myös punaista silloin tällöin.
Hiukset pidän pitkinä, useimmiten auki tai korkealla nutturalla. Värjään mustiksi.
Meikkiä en käytä nykyisin kuin juhlissa, aika vaihdellen, yleensä se on kyllä aika dramaattinen.
Tyyliasiat ovat kyllä minulle tärkeitä, ja tiedän aina itse, mitä haluan ja mikä minulle sopii.
En sitten tiedä miten nuo merkit vaikuttavat asiaan (ainakaan Kaksosen vaikutuksesta en osaa sanoa mitään...), tai varsinkaan miten tuon testin tulos näkyy tyylissäni...
// 18.8.2009 //
Noo... taidan nyt tajuta, mitä tuo
.ssa minulla tarkoittaa. Nimittäin nykyään minulla on lyhyet hiukset ja käytän lähinnä farkkuja, huppareita ja lenkkareita. Rentoja ja käytännöllisiä vaatteita. Korkeakorkoisia kenkiä tai hameita käytän enää todella harvoin.
Eli aika muuntuvainen/kausittainen tyyli mulla on. Supernaisellista goottityyliä kesti n. 5 vuotta, sitten se siirtyi takaisin tällaiseen tavis-tyyliin. Hassusti juuri sen jälkeen, kun löysin poikaystävän... en enää jaksa panostaa ulkonäköön niin kuin ennen, en meikkaa muuten kuin juhliin.
Väreistä kyllä suosin edelleen tummia ja maanläheisiä, poikkeuksena ehkä punainen. Mitään trendikiitäjää tai pastelliväreissä viihtyvää minusta ei edelleenkään saisi mitenkään. Hankin myös lähes kaikki vaatteeni kirppareilta, niin kuin ennenkin.