Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus ja tyyli: millainen olet?  (Luettu 58929 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #45 : 12.02.2008 13:46:03 »

Mites tämä Kuu Härässä näkyy pukeutumisessa ? Onko se kenties nämä maanläheiset värit, vai kuinka ? Tuon naisellisen pukeutumisen laitan venus vesimiehen piikkiin.

Yhdistäisin naisellisuuden ennemmin siihen kuu-Härkään. Venus kun ei symbolisesti ole ihan "kotonaan" viileässä Vesimiehessä. Härkä on aistillinen, maanläheinen merkki ja ainakin eräs Härkä-kuu-kaverini pukeutuu naisellisesti ja kauniisti (väreinä usein vanhaa roosaa tai vaaleanpunaista). Venus Veskarissa toisi sitten sitä räväkkyyttä ja rock-henkisyyttä enemmän kuvaan. Ja juuri tuo vapaus pukeutua miten haluaa ilman jakkupukukoodeja, mistä Kaurisenergiaa kirjoitti, on Vesimiestä. Smiley Konservatiivisempi Härkä sitä sinulla ehkä tasapainottaa?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
ginger
Satunnainen astroilija
*

Exploring the mystery of the deep blue ocean...

Profiili
« Vastaus #46 : 13.02.2008 09:34:18 »

Jeps, teinpä testin ja vastaukseksi tuli Viileä tyylittelijä  Cool

Ihan osui nappiin, vaikken ole ihan kaikkien asukokonaisuuksien kanssa samoilla linjoilla. Mulla  aurinko  neitsyt ja  venus  vaaka
tallennettu
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**

Suurin on rakkaus.

Profiili
« Vastaus #47 : 13.02.2008 20:23:24 »

Viileä tyylittelijä, nojaa... empä tiedä ihan kaikesta, ei minulla ole sitä miniäkään  Wink on ihan joku muu neljällä pyörällä kulkeva kulkuneuvo  Grin

Jotkut kohdat kyllä nappasi heti, eli jotain paikkansa pitävyyttä siinä testissä täytyy olla???

No joo..heippa vaan tyylilyylit ja -väinöt  2funny

smitten
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #48 : 13.02.2008 21:37:51 »

Leijonatar-62, kun tässä on varmaan suurin osa ollut rock-prinsessoja niin tuollaiselle Leijona-Vaaka -yhdistelmälle sopii todellakin jokin muu!

Hauska juttu, nyt kun rupesin todella ajattelemaan esim. sellaisia paikkoja joissa joskus tulee aikaansa vietettyä. Minua ei suurin surminkaan saisi mihinkään "glamour-yökerhoon", no saattaisin kyllä mennä mutta puolen tunnin sisällä alkaisi jalka vipattaa ja katselisin ympärilleni orvon näköisenä etsien muita kohtalotovereita joiden kanssa voisi mennä jonnekin muualle.

Noin on käynyt muutaman kerran, kun minut on pakotettu hienoon yökerhoon. Kerran kaverin bileissä kävi noin, ja hetken aikaa katselin kunnes löysin kaverin jolla teki mieli pois, no karkasimme ja sitten rennommassa paikassa tuopin ääressä totesimme toisillemme että nyt voi viimeinkin hengähtää!  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 13.02.2008 22:15:27 »

Rockprinsessa minäkin.
Sopii neitsyt aurinko, neitsyt nousuiselle?  Cool  Tulisiko kuitenkin tuolta,kun kuu on skorpionissa ja venus leijonassa?
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**

Suurin on rakkaus.

Profiili
« Vastaus #50 : 13.02.2008 22:28:30 »

Leijonatar-62, kun tässä on varmaan suurin osa ollut rock-prinsessoja niin tuollaiselle Leijona-Vaaka -yhdistelmälle sopii todellakin jokin muu!

Hauska juttu, nyt kun rupesin todella ajattelemaan esim. sellaisia paikkoja joissa joskus tulee aikaansa vietettyä. Minua ei suurin surminkaan saisi mihinkään "glamour-yökerhoon", no saattaisin kyllä mennä mutta puolen tunnin sisällä alkaisi jalka vipattaa ja katselisin ympärilleni orvon näköisenä etsien muita kohtalotovereita joiden kanssa voisi mennä jonnekin muualle.

Noin on käynyt muutaman kerran, kun minut on pakotettu hienoon yökerhoon. Kerran kaverin bileissä kävi noin, ja hetken aikaa katselin kunnes löysin kaverin jolla teki mieli pois, no karkasimme ja sitten rennommassa paikassa tuopin ääressä totesimme toisillemme että nyt voi viimeinkin hengähtää!  Wink
Niinhän se menee, jokaiselta meiltä jää omanlainen kengänjälki. Mutta kuten jo mainitsinkin, kaikki kohdat ei nappaa minullekaan. Viihdyn viileänä ladynä sekä rentona rokkinaisena. Eli riippuu paljolti tilaisuudesta ja sen hengestä. Onnekseni voi todeta, että olen kuin olenkin hyvin muuntautumiskykyinen.
Tosin jotkut partyt, on pitänyt jättää väliin, ihan sen vuoksi, että olen niin ahdistunut ko. tilaisuuden hengestä, nimenomaa, negatiivisista energioista, jota leijuu ympäriinsä ihan liikaa. Silloin katson parhaimmaksi poistua takavasemmalle. Nämä juhlat ovat peruskateellisten selkään puukottajien juorupaikkoja, tietyissä piireissä. Sellaisissa jotka luulee olevansa parempia kuin toiset. Mutta olen vahvasti sitä mieltä että suurimmaksi osaksi se näilläkin henkilöillä vaan tuuli huulia heiluttelee. Tosipaikan tullen sitten suu napsahtaa kiinni ja on kuin ruuvipenkin välissä olisi huulet rutussa, ei sitten kertakaikkiaan tule puhetta, ei sitten millään.
Mutta hupsista keikkaa, mitäs minä tässä ketään panettelemaan, pistetäänpä oma suu soukemmalle. Pukeutumisestahan tässä kyse oli. Tykkään vaan rönsyillä asioissa, kohta varmaan olisin jo kertonut lapsuusmuistoja...no ei sentään, hih.
Tavallinen kotipukeutuminen onkin sitten kaukana tyylinikkaroinnista. Tälläkin hetkellä nahkapuvun suojana on kulahtanut svetari ja liian lyhyillä lahkeilla, parhaimmat päivänsä nähneet verkkarit. Taitaa näissäkin ihanuuksissa ilmanvaihto jo omasta takaa pelata aika hyvin.
Mutta semmoista täällä tänään, nyt pitää painella laittelemaan pottuvarpaat vierekkäin, niin jaksaa taas huomenna nousta tienomaan leivänpäälle vähän muutakin kuin ylähuulta.

tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #51 : 18.02.2008 22:03:05 »

Viileä tyylittelijä...

Vaihdan tyyliä melko usein, viime vuosina noin puolen vuoden välein on mennyt kaikki uusiksi, teininä värjäsin hiuksia viikoittain. Tämä varmaan selittyy venus kaksosella tai mars vaa'alla. Kaikki mahdollinen on kokeiltu gootista hiphoppiin ja hipistä trendi-homoon.  Yhdessä vaiheessa pukeuduin pelkästään valkoiseen ja silloin minulla oli pitkät vaaleat kiharat hiukset... nyt ne on lyhyet ja tummanruskeat Grin

Nykyistä luonnehtisin tyyliäni 'cool classy casual'. Tässä tyylissäni on se etu, että sillä voi mennä mihin vain, maitokaupasta rokkikeikalle.
Meikkiä olen kayttänyt kaksitoistavuotiaasta asti päivittäin, tosin lähinnä Blasco ja aurinkopuuteri... kundilla meikki ei saa näkyä, ainakaan arkikäytössä.

Ammattini liittyy läheisesti muotiin ja kauneuteen, se on hyvin hyvin venetiaalista hommaa  smitten

Astro faktoja:
Venus on prosentuaalisesti 'voimakkain' planeetta kartallani ja parhaiten aspektoitunut. Voimakkuuden voi laskea astro.com'issa.
 venus kaksoset 10.h 
 venus aspect_tri  mars 1orb
 venus aspect_tri  saturnus
 venus aspect_tri  pluto  aspect_con jupiter 
( saturnus mars pluto on stellium vaa'assa)
Jos  vesta  vesimies lasketaan mukaan kartalle muodostuu leija  neptunus  jousimies 5h. kärjellä.
 neptunus  aspect_opp  venus
 kuu  aspect_squ  venus
ja pari kivaa pikku aspektia  aurinko  aspect_ssx  venus sekä  venusaskendentti  Kiss

« Viimeksi muokattu: 18.02.2008 22:10:21 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Solararc
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #52 : 27.02.2008 09:23:01 »

Moi Theus!

Tuo "Venus on prosentuaalisesti 'voimakkain' planeetta kartallani ja parhaiten aspektoitunut. Voimakkuuden voi laskea astro.com'issa."-lauseesi jäi kiinnostamaan! Miten tuon planeetan voimaakkuuden voi laskea? Yritin kaivella astro.comia mut en löytänyt sieltä sellaista kohtaa? Smiley
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Lizzy
Vieras
« Vastaus #53 : 27.02.2008 12:43:20 »

Rock prinsessa

Tuo testi kuvastaa kyllä paremmin sitä millä tavalla haluaisin pukeutua kuin miten oikeasti pukeudun.  Smiley

venus  jousimies 6.huone  aspect_con  aurinkomerkurius ja  uranus

Hmm...  :Smiley
tallennettu
metsämieli
Kohtuuastroilija
**

Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.

Profiili
« Vastaus #54 : 28.02.2008 11:36:02 »

Arvattaenkin olin rockprinsessa Smiley

Yläasteella en hirveästi välittänyt pukeutumisestani, mutta kun tulin lukioon, niin johan tyyli muuttui ! Halusin aina hakea jotain erikoista tyyliini ja yhdistelin rohkeasti erivärisiä ja tyylisiä vaatteita toisiinsa. En juuri välittänyt negatiivisista kommenteista, joita sain välillä kavereiltanikin, koska olin ylpeä erilaisuudestani. Nykyään en kyllä välttämättä sellaiseksi "sateenkaareksi" tai "hipiksi" haluaisi pukeutua Cheesy

Pukeutumiseni kärsi pahan inflaation lukion jälkeen, enkä oikein jaksanut panostaa siihen hirveästi. Mutta pian taas heräsi vanha halu pukea jotain dramaattista ylle ja syntyi nykyinen tyylini. Eli hyvin paljon mustaa ja punaista, bändipaitoja, vihreää ja keltaistakin paitaa löytyy sekä naisellisia vaatteita. Mukavuus on minulle tärkeää vaatteissa, mutta välillä sitä haluaa räväyttää ja miniminihameen päälle ja korkkarit (olen 177cm pitkä, joten herätän kyllä huomiota korkkareissa Grin).

Minulla on venus neitsyt 5. huoneessa. neitsyt saa minut ainakin miettimään käytännöllisesti vaatteiden suhteen, mutta muuten Neitsyelle kuvattu hillitty tyyli sopii lähinnä vain niihin aikoihin, kun en jaksanut panostaa tyyliin, vaan mukavuuteen.

kuu skorpioni selittänee ainakin jotain nykyisen tyylini tummanpuhuvuudesta ja dramaattisuudesta.

askendentti minulla on  rapu, jonka luulisin saavan minut vaatimaan vaatteilta mukavuutta. Epämukavan tiukat vaatteet ja kengät jäävät lähes poikkeuksetta aina kaapin nurkkaan käyttämättöminä.
« Viimeksi muokattu: 28.02.2008 11:39:58 kirjoittanut metsämieli » tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #55 : 05.03.2008 01:09:49 »

Moi Theus!

Tuo "Venus on prosentuaalisesti 'voimakkain' planeetta kartallani ja parhaiten aspektoitunut. Voimakkuuden voi laskea astro.com'issa."-lauseesi jäi kiinnostamaan! Miten tuon planeetan voimaakkuuden voi laskea? Yritin kaivella astro.comia mut en löytänyt sieltä sellaista kohtaa? Smiley

www.astro.com ->
More free horoscopes ->
extended chart selection->
Pullen/astrolog ->
Simple chart delination by Warler pullen ->
Tietoa merkkejen'voimakkuuksista' noin hieman yli puolenvälin prujua  Smiley

Sorry off topic Embarrassed
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #56 : 28.03.2008 23:34:24 »

Rockprinsessa täälläkin Cheesy

Meikäläisen kartalta löytyy  venus jousimies 11. huoneesta. Lisäksi löytyy  aurinko aspect_con venuskuu leijona aspect_tri venusvenus aspect_con neptunus - mitenköhän tuon voisi sitten tyylillisesti tulkita..

Mutta  venus jousimies näkyy kyllä tyylissä. Vaikka arvostan laatua ja - kyllä, kyllä - myös hyvää merkkiä, ei vaate saa silti näyttää miltään "snobikoltulta". Mulla samanlainen tyyli on pysynyt jo iät ja ajat, peruspukeutuminen koostuu siis farkuista, kivoista tennareista ja trikoopaidoista tai huppareista, talvella myös neuleista. Linja on hyvin yksinkertainen ja sporttinenkin, mutta  aurinko venus jousimies olen sitä mieltä, että vaatteissa tulee olla väriä - paitoja löytyy varmaan kaikissa sateenkaaren väreissä. T-paitojen rinnuksissa olevat hauskat kuvat ja tekstit kuuluvat myös asiaan crazy2

No, sporttinen taitaa olla meikäläisen pukeutumisen avainsana, koska myös "lökäpöksyjä" on kaapissa jokuset, niitäkin sekä maanläheisissä että vähän kirkuvammissa väreissä uglystupid2  Ja hiukset ovat polkkamittaa hiukan lyhkäisemmät, vaaleat korostettuna vahvoilla pinkeillä vauhtiraidoilla.. Että ne naiset ja miehet, jotka pitävät naisilla pitkistä, perinteisistä hiuksista, voivat kakistella kun näkevät meikäläisen räikeän kuontalon Grin

Tosin  kuu leijona pitää taas huolen siitä, että viihteelle ei lähdetä mitkään ö-luokan rytkyt niskassa, juhliin lähtiessä tykkään panostaa pukeutumiseen ja laittautua ihan vimpan päälle, hyvin naisellisestikin, vaikka myös juhlapukeutumisessa farkut ovat must. Korut, kivasti laskeutuvat silkki- tms. topit, farkut ja korot taitavat olla meikäläisen vakiojuhlatyyli. Tietty sitten fiinimmät juhlat ovat asia erikseen, niissä sitten on iltapuku tai joku muu asiallinen mekko päällä, juhlilla tarkoitin siis lähinnä baariin lähtöä.

Tässä miettiessä rupeaa kyllä väkisin miettimään, että mitenköhän tuo harmoniaa rakastava  aurinko venus vaaka mieheke jaksaa katsella mua - kun eikös  vaaka juuri rakasta katsella kauneutta ympärillään.. Noh, meikäläisen tyylistä on varmaan välillä kauneus ja naisellisuus kaukana ja olen varmaan muutenkin hiukkasen äijämäisempi kuin naiset yleensä idiot2 Grin
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #57 : 29.03.2008 12:02:42 »

Pakko lisätä noihin omiin pöpinöihin asiaa kengistä.. Kun itsekin katselen mielelläni myös kenkiä. Tosin mun kengissä skaala on hyvin kapea, vaikka kenkiä löytyykin semmoiset 50 paria kaapista buck2  Valikoima koostuu siis ihan puhtaasti tennareista eri väreissä ja malleissa tai sitten huippukorkeista, siroista korkkareista sekä saappaista (no saappaissa löytyy parit "korottomat"). Saappaissa suosin hyvin perinteistä mallia, joka kestää eri tyylikausien läpi. Mutta mitään läpimuotoja tennareiden ja korkkareiden välillä ei mun kaapista löydy, se on siis joko tai, rentoa tai erittäin siroa, naisellista ja/tai kaunista, mitä mun jaloista löytyy Wink
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #58 : 02.04.2008 09:42:01 »

Kalana minulla on pienimuotoinen kenkäfetissi, pidän sellaisista ns. vanhanaikaisista, pyöreäkärkisistä ja paksukorkoisista tanssikengistä tai sandaaleista (siitäköhän tuo rikas tyttö-vaihtoehto sitten tuli?), hieman gootahtavista saappaista ja vaikkapa 12-reikäisistä maihinnousukengistä mutta myös mutkattomista tennareista. Mukavuudella ei tietenkään ole suurta merkitystä mitä kenkiini tulee  Cheesy

Täytyy toisena Kalana kommentoida, että sama täällä. Grin Minulla on muuten yhdet oikein "Kala-kengät": ihanat pyöreäkärkiset, lilat (!), sametintapaisella kankaalla päällystetyt juhlakengät mallia mummo, leveät remmit ja koristeelliset soljet. Tiesin heti kun näin ne, että nuo ovat minun, vaikka normaalisti nousu-Kauriina suosinkin pelkistetympää linjaa. Smiley

En ole aikoihin uskaltanut laskea kenkäparieni lukumäärää, mutta saattaa se hyvinkin tuolla 50:n hujakoilla pyöriä kuten mc82:lla. Huomasin myös, että mc82 olet aurinkomerkiltäsi jousimies - itse tunnen kenkäfriikin, joka on niin ikään aurinko jousimies. Onko se tuo Jouskarin ja Kalojen vanha hallitsija jupiter, joka saa kenkävaraston symboliikkansa mukaisesti laajenemaan..? Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #59 : 03.04.2008 18:22:51 »

Onneksi  jupiter hallitsee minun ja erään kuumerkkejä, ja nousu on sama, eroa on "vain" auringossa. Jos hän olisi hieman vanhempi ja  leijona voisin olla aika mennyttä.

Tyyli= Kyllä kauneutta pitää olla paljon musiikissa, taiteessa, sisustuksessa, matkakohteissa, ammatissa, bisneksissä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: