Ajatus
|
|
« Vastaus #45 : 12.02.2008 13:46:03 » |
|
Mites tämä Kuu Härässä näkyy pukeutumisessa ? Onko se kenties nämä maanläheiset värit, vai kuinka ? Tuon naisellisen pukeutumisen laitan venus vesimiehen piikkiin. Yhdistäisin naisellisuuden ennemmin siihen kuu-Härkään. Venus kun ei symbolisesti ole ihan "kotonaan" viileässä Vesimiehessä. Härkä on aistillinen, maanläheinen merkki ja ainakin eräs Härkä-kuu-kaverini pukeutuu naisellisesti ja kauniisti (väreinä usein vanhaa roosaa tai vaaleanpunaista). Venus Veskarissa toisi sitten sitä räväkkyyttä ja rock-henkisyyttä enemmän kuvaan. Ja juuri tuo vapaus pukeutua miten haluaa ilman jakkupukukoodeja, mistä Kaurisenergiaa kirjoitti, on Vesimiestä. Konservatiivisempi Härkä sitä sinulla ehkä tasapainottaa?
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
ginger
Satunnainen astroilija
Exploring the mystery of the deep blue ocean...
|
|
« Vastaus #46 : 13.02.2008 09:34:18 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
Suurin on rakkaus.
|
|
« Vastaus #47 : 13.02.2008 20:23:24 » |
|
Viileä tyylittelijä, nojaa... empä tiedä ihan kaikesta, ei minulla ole sitä miniäkään on ihan joku muu neljällä pyörällä kulkeva kulkuneuvo Jotkut kohdat kyllä nappasi heti, eli jotain paikkansa pitävyyttä siinä testissä täytyy olla??? No joo..heippa vaan tyylilyylit ja -väinöt
|
|
|
tallennettu
|
Horoskooppini on Leijona. Nouseva merkkini on Leijona. Kiinalainen merkkini on Tiikeri. Kuumerkkini on Jousimies. Merkurius on Neitsyessä. Venus Vaa`assa. Mars Kaksosissa. Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #48 : 13.02.2008 21:37:51 » |
|
Leijonatar-62, kun tässä on varmaan suurin osa ollut rock-prinsessoja niin tuollaiselle Leijona-Vaaka -yhdistelmälle sopii todellakin jokin muu! Hauska juttu, nyt kun rupesin todella ajattelemaan esim. sellaisia paikkoja joissa joskus tulee aikaansa vietettyä. Minua ei suurin surminkaan saisi mihinkään "glamour-yökerhoon", no saattaisin kyllä mennä mutta puolen tunnin sisällä alkaisi jalka vipattaa ja katselisin ympärilleni orvon näköisenä etsien muita kohtalotovereita joiden kanssa voisi mennä jonnekin muualle. Noin on käynyt muutaman kerran, kun minut on pakotettu hienoon yökerhoon. Kerran kaverin bileissä kävi noin, ja hetken aikaa katselin kunnes löysin kaverin jolla teki mieli pois, no karkasimme ja sitten rennommassa paikassa tuopin ääressä totesimme toisillemme että nyt voi viimeinkin hengähtää!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #49 : 13.02.2008 22:15:27 » |
|
Rockprinsessa minäkin. Sopii neitsyt aurinko, neitsyt nousuiselle? Tulisiko kuitenkin tuolta,kun kuu on skorpionissa ja venus leijonassa?
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
Suurin on rakkaus.
|
|
« Vastaus #50 : 13.02.2008 22:28:30 » |
|
Leijonatar-62, kun tässä on varmaan suurin osa ollut rock-prinsessoja niin tuollaiselle Leijona-Vaaka -yhdistelmälle sopii todellakin jokin muu! Hauska juttu, nyt kun rupesin todella ajattelemaan esim. sellaisia paikkoja joissa joskus tulee aikaansa vietettyä. Minua ei suurin surminkaan saisi mihinkään "glamour-yökerhoon", no saattaisin kyllä mennä mutta puolen tunnin sisällä alkaisi jalka vipattaa ja katselisin ympärilleni orvon näköisenä etsien muita kohtalotovereita joiden kanssa voisi mennä jonnekin muualle. Noin on käynyt muutaman kerran, kun minut on pakotettu hienoon yökerhoon. Kerran kaverin bileissä kävi noin, ja hetken aikaa katselin kunnes löysin kaverin jolla teki mieli pois, no karkasimme ja sitten rennommassa paikassa tuopin ääressä totesimme toisillemme että nyt voi viimeinkin hengähtää! Niinhän se menee, jokaiselta meiltä jää omanlainen kengänjälki. Mutta kuten jo mainitsinkin, kaikki kohdat ei nappaa minullekaan. Viihdyn viileänä ladynä sekä rentona rokkinaisena. Eli riippuu paljolti tilaisuudesta ja sen hengestä. Onnekseni voi todeta, että olen kuin olenkin hyvin muuntautumiskykyinen. Tosin jotkut partyt, on pitänyt jättää väliin, ihan sen vuoksi, että olen niin ahdistunut ko. tilaisuuden hengestä, nimenomaa, negatiivisista energioista, jota leijuu ympäriinsä ihan liikaa. Silloin katson parhaimmaksi poistua takavasemmalle. Nämä juhlat ovat peruskateellisten selkään puukottajien juorupaikkoja, tietyissä piireissä. Sellaisissa jotka luulee olevansa parempia kuin toiset. Mutta olen vahvasti sitä mieltä että suurimmaksi osaksi se näilläkin henkilöillä vaan tuuli huulia heiluttelee. Tosipaikan tullen sitten suu napsahtaa kiinni ja on kuin ruuvipenkin välissä olisi huulet rutussa, ei sitten kertakaikkiaan tule puhetta, ei sitten millään. Mutta hupsista keikkaa, mitäs minä tässä ketään panettelemaan, pistetäänpä oma suu soukemmalle. Pukeutumisestahan tässä kyse oli. Tykkään vaan rönsyillä asioissa, kohta varmaan olisin jo kertonut lapsuusmuistoja...no ei sentään, hih. Tavallinen kotipukeutuminen onkin sitten kaukana tyylinikkaroinnista. Tälläkin hetkellä nahkapuvun suojana on kulahtanut svetari ja liian lyhyillä lahkeilla, parhaimmat päivänsä nähneet verkkarit. Taitaa näissäkin ihanuuksissa ilmanvaihto jo omasta takaa pelata aika hyvin. Mutta semmoista täällä tänään, nyt pitää painella laittelemaan pottuvarpaat vierekkäin, niin jaksaa taas huomenna nousta tienomaan leivänpäälle vähän muutakin kuin ylähuulta.
|
|
|
tallennettu
|
Horoskooppini on Leijona. Nouseva merkkini on Leijona. Kiinalainen merkkini on Tiikeri. Kuumerkkini on Jousimies. Merkurius on Neitsyessä. Venus Vaa`assa. Mars Kaksosissa. Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #51 : 18.02.2008 22:03:05 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.02.2008 22:10:21 kirjoittanut Theus »
|
tallennettu
|
|
|
|
Solararc
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #52 : 27.02.2008 09:23:01 » |
|
Moi Theus! Tuo "Venus on prosentuaalisesti 'voimakkain' planeetta kartallani ja parhaiten aspektoitunut. Voimakkuuden voi laskea astro.com'issa."-lauseesi jäi kiinnostamaan! Miten tuon planeetan voimaakkuuden voi laskea? Yritin kaivella astro.comia mut en löytänyt sieltä sellaista kohtaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #53 : 27.02.2008 12:43:20 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsämieli
Kohtuuastroilija
Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.
|
|
« Vastaus #54 : 28.02.2008 11:36:02 » |
|
Arvattaenkin olin rockprinsessa Yläasteella en hirveästi välittänyt pukeutumisestani, mutta kun tulin lukioon, niin johan tyyli muuttui ! Halusin aina hakea jotain erikoista tyyliini ja yhdistelin rohkeasti erivärisiä ja tyylisiä vaatteita toisiinsa. En juuri välittänyt negatiivisista kommenteista, joita sain välillä kavereiltanikin, koska olin ylpeä erilaisuudestani. Nykyään en kyllä välttämättä sellaiseksi "sateenkaareksi" tai "hipiksi" haluaisi pukeutua Pukeutumiseni kärsi pahan inflaation lukion jälkeen, enkä oikein jaksanut panostaa siihen hirveästi. Mutta pian taas heräsi vanha halu pukea jotain dramaattista ylle ja syntyi nykyinen tyylini. Eli hyvin paljon mustaa ja punaista, bändipaitoja, vihreää ja keltaistakin paitaa löytyy sekä naisellisia vaatteita. Mukavuus on minulle tärkeää vaatteissa, mutta välillä sitä haluaa räväyttää ja miniminihameen päälle ja korkkarit (olen 177cm pitkä, joten herätän kyllä huomiota korkkareissa ). Minulla on 5. huoneessa. saa minut ainakin miettimään käytännöllisesti vaatteiden suhteen, mutta muuten Neitsyelle kuvattu hillitty tyyli sopii lähinnä vain niihin aikoihin, kun en jaksanut panostaa tyyliin, vaan mukavuuteen. selittänee ainakin jotain nykyisen tyylini tummanpuhuvuudesta ja dramaattisuudesta. minulla on , jonka luulisin saavan minut vaatimaan vaatteilta mukavuutta. Epämukavan tiukat vaatteet ja kengät jäävät lähes poikkeuksetta aina kaapin nurkkaan käyttämättöminä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.02.2008 11:39:58 kirjoittanut metsämieli »
|
tallennettu
|
ASC Rapu AURINKO Neitsyt 5. huone KUU Skorpioni 6. huone MERKURIUS Neitsyt 5. huone VENUS Neitsyt 5. huone MARS Neitsyt 4. huone MC Vesimies
Tulijänis Punainen Itsevallitseva Kuu
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #55 : 05.03.2008 01:09:49 » |
|
Moi Theus! Tuo "Venus on prosentuaalisesti 'voimakkain' planeetta kartallani ja parhaiten aspektoitunut. Voimakkuuden voi laskea astro.com'issa."-lauseesi jäi kiinnostamaan! Miten tuon planeetan voimaakkuuden voi laskea? Yritin kaivella astro.comia mut en löytänyt sieltä sellaista kohtaa? www.astro.com -> More free horoscopes -> extended chart selection-> Pullen/astrolog ->Simple chart delination by Warler pullen -> Tietoa merkkejen'voimakkuuksista' noin hieman yli puolenvälin prujua Sorry off topic
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #56 : 28.03.2008 23:34:24 » |
|
Rockprinsessa täälläkin Meikäläisen kartalta löytyy 11. huoneesta. Lisäksi löytyy , , - mitenköhän tuon voisi sitten tyylillisesti tulkita.. Mutta näkyy kyllä tyylissä. Vaikka arvostan laatua ja - kyllä, kyllä - myös hyvää merkkiä, ei vaate saa silti näyttää miltään "snobikoltulta". Mulla samanlainen tyyli on pysynyt jo iät ja ajat, peruspukeutuminen koostuu siis farkuista, kivoista tennareista ja trikoopaidoista tai huppareista, talvella myös neuleista. Linja on hyvin yksinkertainen ja sporttinenkin, mutta olen sitä mieltä, että vaatteissa tulee olla väriä - paitoja löytyy varmaan kaikissa sateenkaaren väreissä. T-paitojen rinnuksissa olevat hauskat kuvat ja tekstit kuuluvat myös asiaan No, sporttinen taitaa olla meikäläisen pukeutumisen avainsana, koska myös "lökäpöksyjä" on kaapissa jokuset, niitäkin sekä maanläheisissä että vähän kirkuvammissa väreissä Ja hiukset ovat polkkamittaa hiukan lyhkäisemmät, vaaleat korostettuna vahvoilla pinkeillä vauhtiraidoilla.. Että ne naiset ja miehet, jotka pitävät naisilla pitkistä, perinteisistä hiuksista, voivat kakistella kun näkevät meikäläisen räikeän kuontalon Tosin pitää taas huolen siitä, että viihteelle ei lähdetä mitkään ö-luokan rytkyt niskassa, juhliin lähtiessä tykkään panostaa pukeutumiseen ja laittautua ihan vimpan päälle, hyvin naisellisestikin, vaikka myös juhlapukeutumisessa farkut ovat must. Korut, kivasti laskeutuvat silkki- tms. topit, farkut ja korot taitavat olla meikäläisen vakiojuhlatyyli. Tietty sitten fiinimmät juhlat ovat asia erikseen, niissä sitten on iltapuku tai joku muu asiallinen mekko päällä, juhlilla tarkoitin siis lähinnä baariin lähtöä. Tässä miettiessä rupeaa kyllä väkisin miettimään, että mitenköhän tuo harmoniaa rakastava mieheke jaksaa katsella mua - kun eikös juuri rakasta katsella kauneutta ympärillään.. Noh, meikäläisen tyylistä on varmaan välillä kauneus ja naisellisuus kaukana ja olen varmaan muutenkin hiukkasen äijämäisempi kuin naiset yleensä
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #57 : 29.03.2008 12:02:42 » |
|
Pakko lisätä noihin omiin pöpinöihin asiaa kengistä.. Kun itsekin katselen mielelläni myös kenkiä. Tosin mun kengissä skaala on hyvin kapea, vaikka kenkiä löytyykin semmoiset 50 paria kaapista Valikoima koostuu siis ihan puhtaasti tennareista eri väreissä ja malleissa tai sitten huippukorkeista, siroista korkkareista sekä saappaista (no saappaissa löytyy parit "korottomat"). Saappaissa suosin hyvin perinteistä mallia, joka kestää eri tyylikausien läpi. Mutta mitään läpimuotoja tennareiden ja korkkareiden välillä ei mun kaapista löydy, se on siis joko tai, rentoa tai erittäin siroa, naisellista ja/tai kaunista, mitä mun jaloista löytyy
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #58 : 02.04.2008 09:42:01 » |
|
Kalana minulla on pienimuotoinen kenkäfetissi, pidän sellaisista ns. vanhanaikaisista, pyöreäkärkisistä ja paksukorkoisista tanssikengistä tai sandaaleista (siitäköhän tuo rikas tyttö-vaihtoehto sitten tuli?), hieman gootahtavista saappaista ja vaikkapa 12-reikäisistä maihinnousukengistä mutta myös mutkattomista tennareista. Mukavuudella ei tietenkään ole suurta merkitystä mitä kenkiini tulee Täytyy toisena Kalana kommentoida, että sama täällä. Minulla on muuten yhdet oikein "Kala-kengät": ihanat pyöreäkärkiset, lilat (!), sametintapaisella kankaalla päällystetyt juhlakengät mallia mummo, leveät remmit ja koristeelliset soljet. Tiesin heti kun näin ne, että nuo ovat minun, vaikka normaalisti nousu-Kauriina suosinkin pelkistetympää linjaa. En ole aikoihin uskaltanut laskea kenkäparieni lukumäärää, mutta saattaa se hyvinkin tuolla 50:n hujakoilla pyöriä kuten mc82:lla. Huomasin myös, että mc82 olet aurinkomerkiltäsi - itse tunnen kenkäfriikin, joka on niin ikään . Onko se tuo Jouskarin ja Kalojen vanha hallitsija , joka saa kenkävaraston symboliikkansa mukaisesti laajenemaan..?
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
|
|