Rockprinsessa täälläkin
Meikäläisen kartalta löytyy
11. huoneesta. Lisäksi löytyy
,
,
- mitenköhän tuon voisi sitten tyylillisesti tulkita..
Mutta
näkyy kyllä tyylissä. Vaikka arvostan laatua ja - kyllä, kyllä - myös hyvää merkkiä, ei vaate saa silti näyttää miltään "snobikoltulta". Mulla samanlainen tyyli on pysynyt jo iät ja ajat, peruspukeutuminen koostuu siis farkuista, kivoista tennareista ja trikoopaidoista tai huppareista, talvella myös neuleista. Linja on hyvin yksinkertainen ja sporttinenkin, mutta
olen sitä mieltä, että vaatteissa tulee olla väriä - paitoja löytyy varmaan kaikissa sateenkaaren väreissä. T-paitojen rinnuksissa olevat hauskat kuvat ja tekstit kuuluvat myös asiaan
No, sporttinen taitaa olla meikäläisen pukeutumisen avainsana, koska myös "lökäpöksyjä" on kaapissa jokuset, niitäkin sekä maanläheisissä että vähän kirkuvammissa väreissä
Ja hiukset ovat polkkamittaa hiukan lyhkäisemmät, vaaleat korostettuna vahvoilla pinkeillä vauhtiraidoilla.. Että ne naiset ja miehet, jotka pitävät naisilla pitkistä, perinteisistä hiuksista, voivat kakistella kun näkevät meikäläisen räikeän kuontalon
Tosin
pitää taas huolen siitä, että viihteelle ei lähdetä mitkään ö-luokan rytkyt niskassa, juhliin lähtiessä tykkään panostaa pukeutumiseen ja laittautua ihan vimpan päälle, hyvin naisellisestikin, vaikka myös juhlapukeutumisessa farkut ovat must. Korut, kivasti laskeutuvat silkki- tms. topit, farkut ja korot taitavat olla meikäläisen vakiojuhlatyyli. Tietty sitten fiinimmät juhlat ovat asia erikseen, niissä sitten on iltapuku tai joku muu asiallinen mekko päällä, juhlilla tarkoitin siis lähinnä baariin lähtöä.
Tässä miettiessä rupeaa kyllä väkisin miettimään, että mitenköhän tuo harmoniaa rakastava
mieheke jaksaa katsella mua - kun eikös
juuri rakasta katsella kauneutta ympärillään.. Noh, meikäläisen tyylistä on varmaan välillä kauneus ja naisellisuus kaukana ja olen varmaan muutenkin hiukkasen äijämäisempi kuin naiset yleensä