T-H
|
|
« Vastaus #90 : 22.03.2009 14:12:13 » |
|
Minusta tuntuu että naisilla on nykypäivänä jokin hirveä tarve kerätä kenkiä nostaakseen sosiaalista statusta kanssasisarien silmissä. Ihan oikeasti. Monella katoaa järki päästä ton kenkä- laukku yms keräilyn kanssa. Itseä huolestuttaa ekologinen näkökulma tässä asiassa, vaikka minäkin nautin kauniista ja naisellisista kengistä.. Käytännöllisyys, hyvä yhdisteltävyys ja pitkäikäisyys ennen kaikkea! Okei. Mua inhottaa olla aina se joka alottaa tällaset kamalat moraalisaarnat, kun en mä oikeasti ole mikään nipo.. Mutta eikö teillä tule ikinä huono omatunto shoppailusta?? Varsinkin jos shoppailee sellaisia asioita, joita ilman pärjäisi? En mä haluaisi että mun arvoissa tärkein olisi minä ja mun ulkonäkö... Vaan yhteinen hyvinvointi, luonto, lastemme tulevaisuus... Joihin me voidaan meidän ekologisilla valinnoilla vaikuttaa. Mielestäni itsekkäät ja laiskat ihmiset tuppaavat sanomaan että "yksi ihminen ei voi vaikuttaa valinnoillaan". Olen sun kanssa samaa mieltä Tiigris Itse kun ostan kenkiä niin ne on laadukkaat ja yleensä hintavat. Yellows Miles (ensiseltä nimeltään Camel-boots) nahkengät (kuka tietää ne niin tietää mistä puhun) maksoivat vajaa 500mk silloin kauan sitten ja viekäkin ovat käytössä, eli 8.5 vuotta kestäneet jo Pitkäikäisyys, materiaali, laatu ovat ne mitkä vaikuttaa kengissä. Ainoat 5 cm korolliset saappaat löytyy multa, mutta niissä ei todellakaan ole mitään ns korkoja.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #92 : 23.03.2009 15:00:02 » |
|
Jos tässä puhutaan yleensäkin suomalaisen naisen pukeutumisesta niin kuten suunnittelija Ritva Falla sanoikin tuossa taannoin; Suomalaisen naisen pukeutuminen on aika rumaa. Olen samaa kyllä. Itse kun ostan laatua, niin kengissä kuin olkalaukuissa, joita etsin joskus kissojen ja koirien kanssa koska pidä erikoisemmasta tyylistä. Olenpa tehnyt jumalattoman hyviä löytöjä mm kirpikkiksiltä, joista yleensä saattaa löytää ihan kauheita kamoja. Laatu ei ole kaikissa tuotteissa kyllä näinä aikoina kovin kehuttavaa ollut. Se mikä mua kyrsii on, että aiemmin suomessa valmistettu suomalainen vaatetus valmistetaan jossain helkkarin kiinan kolkassa.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
Hannari
Kohtuuastroilija
Gingerbread.
|
|
« Vastaus #93 : 14.08.2009 15:53:16 » |
|
Testin mukaan minäkin olisin "rockprinsessa" Venukseni on , ja taas Aluksi en läheskään uskonut, että minusta tulisi joku tuon tapainen testissä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tanita79
Vieras
|
|
« Vastaus #94 : 14.08.2009 21:47:09 » |
|
"Rockprinsessa" , Pukeudun mieluiten (klassisen) tyylikkäästi ja yksinkertaisesti, sitä näyttävillä koruilla korostaen. Korot ovat lyhentyneet vuosi vuodelta : Joskus taas on kausia että kuljen vaan Niken salihousuissa ja muissa releissä joka paikkaan, toki yrittäen sovittaa ne yhteensopiviksi ja mukavan näköisiksi. Värit voi vaihdella musta-valkoinen-punainen-turkoosi-ruskea..Ja jotain sitä rataa
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.08.2009 20:45:43 kirjoittanut Tanita79 »
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #95 : 15.08.2009 09:57:20 » |
|
Suosin nykyään erityisesti korealaistyylisiä takkeja ja paitoja, tyylikkäät linjat, asiallista muttei liian tylsää. Tuli mieleen kun ohjeistin aikoinaan kiinalaista kaveria, kun kysyi miten saisi naisia Suomessa, niin ehdotin pukeutumaan tyylikkäästi, että voisi kai sitä itsekin ottaa omasta vinkistä vaarin ja kokeilla oikeaa tyylikkyyttä edes joskus, eikä tällaista Turbonegro/Rambo-lookkia mitä yleensä harrastan. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #96 : 15.08.2009 16:47:33 » |
|
Tuli mieleen kun ohjeistin aikoinaan kiinalaista kaveria, kun kysyi miten saisi naisia Suomessa, niin ehdotin pukeutumaan tyylikkäästi, että voisi kai sitä itsekin ottaa omasta vinkistä vaarin ja kokeilla oikeaa tyylikkyyttä edes joskus, eikä tällaista Turbonegro/Rambo-lookkia mitä yleensä harrastan. : Hyvä pointti! Tuosta tulikin mieleen että exäni suosii tuosta Rambo-lookia (siis hän luulee ihan oikeasti olevansa Rambo ) ja se on kieltämättä varsin ikävää katseltavaa... On kiva katsoa kun mies osaa pukeutua tyylikkäästi!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #97 : 15.08.2009 20:16:34 » |
|
Tyyli on aika oma... : Sanoisinko boheemi.. Muoti ei tätä härkäpäätä paljon kiinnosta. Kauniit vaatteet kylläkin. Tai sanotaanko kankaat. Ja jos ei nekään niin kangasvärit ja muutama sabloona niin taas mennään. ...Ja miehissä en kyllä ensin kiinnitä huomiota pukeutumiseen. tyyliin kylläkin. tyylihän on siis ilmeet, eleet, asennot jne. Tässäsuhteessa olen kait melkoisen anti-materialisti.
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #98 : 17.08.2009 09:21:40 » |
|
Minulla venus tulee myos esille paljonkin kankaissa ja hyvassa laadussa ja mita pistan paalleni, tarkeaa on, etta varit sointuvat ja sopivat minulle. Sama tulee kotona esille verhoissa ja muissa liinavaatteissa, jonkinlainen harmonia ja varien sointuminen ja toinen asia ovat kukat ja niita taytyy olla aina ja jokapuolella. Olen aika tarkka naissa asioissa, enemmankin kuin juosta viimeisen muodin perassa, esim. olkoon yksi patsas, jolle en loytanyt sopivaa lamppua, mutta 4 kk jalkeen se suorastaan tuli vastaani, venus on voimakas itsellani.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
helen
|
|
« Vastaus #99 : 17.08.2009 10:27:46 » |
|
Viileä tyylittelijä
-Helen-
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Rapu Nousu Leijona Kuu Oinas Näillä mennään
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #100 : 18.08.2009 21:19:52 » |
|
Minusta tuntuu että naisilla on nykypäivänä jokin hirveä tarve kerätä kenkiä nostaakseen sosiaalista statusta kanssasisarien silmissä. Ihan oikeasti. Monella katoaa järki päästä ton kenkä- laukku yms keräilyn kanssa. Itseä huolestuttaa ekologinen näkökulma tässä asiassa, vaikka minäkin nautin kauniista ja naisellisista kengistä.. Käytännöllisyys, hyvä yhdisteltävyys ja pitkäikäisyys ennen kaikkea! Okei. Mua inhottaa olla aina se joka alottaa tällaset kamalat moraalisaarnat, kun en mä oikeasti ole mikään nipo.. Mutta eikö teillä tule ikinä huono omatunto shoppailusta?? Varsinkin jos shoppailee sellaisia asioita, joita ilman pärjäisi? En mä haluaisi että mun arvoissa tärkein olisi minä ja mun ulkonäkö... Vaan yhteinen hyvinvointi, luonto, lastemme tulevaisuus... Joihin me voidaan meidän ekologisilla valinnoilla vaikuttaa. Mielestäni itsekkäät ja laiskat ihmiset tuppaavat sanomaan että "yksi ihminen ei voi vaikuttaa valinnoillaan".
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Violette
Kanta-astroilija
Lips!
|
|
« Vastaus #101 : 06.10.2009 09:38:07 » |
|
Tein myös testin kaksi kertaa, kun en osannut päättää niistä hienoista vaatteista Ensin tuli Glamkissa, sitten rockprinsessa. Sopivat mielestäni kumpikin. En osaa kyllä kartallani mitenkään asiaa perustella
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MooOoona
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #102 : 10.10.2009 14:17:24 » |
|
venus oinaassa minulla on persoonallinen, luokittelematon tyyli. pidän pelkistetystä ja klassisesta yhdistettynä johonkin jännittävään, asusteeseen tms. eli pelkistettyyn ja asialliseenkin lisättynä hitunen jotain huomiota herättävää ja epäarkista. lopputuloksen pitää kuitenkin olla tyylikäs, asukokonaisuuden hillitty, eikä kirkuva. viihdyn parhaiten alasti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Varjotar
|
|
« Vastaus #103 : 12.06.2013 21:21:08 » |
|
Minä olen jotain punkkarin ja gootin sekoitelmaa.. Sitä korostetaan, millä tuulella satutaan olemaan..
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
|