mammamma
Vieras
|
|
« : 11.01.2008 21:32:18 » |
|
Näin kirjoittaa Betty J. Eadie kirjassaan Valon syleilyssä. Tuo lause ei vaan käy järkeeni, koska seksuaalinen himo on pitkälti elämän jatkumisen edellytys tällä planeetalla. Sairaalloinen himo on tietenkin asia erikseen, mutta kaipaisin kommenttejanne, miten luontainen elämää jatkava vietti voi olla henkeä heikentävää?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #2 : 11.01.2008 22:29:14 » |
|
En allekirjoita tuota väitettä TuliTirppa! Ensinnäkin itselläni on ollut yksi suhde,jossa henkisyys seksuaalisella alueella on ollut hyvinkin voimakas yhdessä pitävä tekijä. Se ennemminkin avaa,kuin sulkee chakrat. Tässä suhteessa nimen omaan sydänchakrat työskentelivät niin,ettei lopullista laukeamista oikeastaan tiennyt mitä kautta se tapahtui. Lisäksi olen kokenut vastaavan eräässä todella mielenkiintoisessa kaukohoidossa juuri sydänchakran kautta ja tässä oli voimakas Kristusyhteys. Minun piti sitä punastellen kysyä oikein,että mitäs tämä tämmöinen peli on.Olenkos jotenkin kieroutunut? Huojentuneena sain tietää,että muutamat muutkin ovat sen kokeneet,että en kyllä usko. Voi koskea satunnaisia mitään sanomattomia känniörvellys juttuja,tai sitten on TAAS jokin kristinuskon vanha perimä ollut kirjoittajalla taustalla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 11.01.2008 22:48:07 » |
|
Näin kirjoittaa Betty J. Eadie kirjassaan Valon syleilyssä. Tuo lause ei vaan käy järkeeni, koska seksuaalinen himo on pitkälti elämän jatkumisen edellytys tällä planeetalla. Sairaalloinen himo on tietenkin asia erikseen, mutta kaipaisin kommenttejanne, miten luontainen elämää jatkava vietti voi olla henkeä heikentävää? No ei käy minunkaan järkeeni, ei myöskään henkeeni. Minä en henkilökohtaisesti usko mihinkään sellaiseen, joka/mikä haluaa kieltää ihmisen normaalin luonnollisen olennaisuuden.
Olen huomannut erään asian naisista, jotka ovat jollakin henkisellä tiellä; Mitä syvempi pettymys ja loukkaantuminen miehiin, niin sen paatkosellisempi ja fundamentaalisempi hän on siinä henkisyytensä ideologiassa. Ei niinkään siinä oikeassa henkisyydessä, vaan nimenomaan oman henkisyytensä ideologiassa.
Sisältä (siis hengestään) hän on yhä kuollut/koomassa ja sen huomaa helposti esim. siitä, että näiden naisten on vaikea hyväksyä itseään feminiinisempiä tai/ja kauniimpia/menestyneempiä naisia. Siis koska se oma henki ei ole kehittynyt kaiken ja kaikki sellaisenaan hyväksyvälle tasolle, jota henki olennaisuudessaan on.
Henki/hengellisyys ei ole materiaa, joten miten feminiinisempi/kauniimpi/menestyneempi nainen voikin olla niin paha paikka näille "guruille"?
Sama pätee miehiin, jotka ovat henkisellä tiellään, mutta jossain vaiheessa ovat kokeneet joko pettymyksen naisiin, tai/ja elävät selibaatissa, ovat huomattavan aggressiivisia henkisyytensä ideologiassa, ja usein käyttävät kyseenalaisiakin keinoja käännyttääkseen muita omaan uskoonsa.
He hyökkäävät usein menestyneiden miesten kimppuun henkisesti kyseenalaistaen heidän moraalinsa ja elämäntavat. He saattavat myös vihata silmittömästi huoliteltuja naisia, jotka pukeutuvat, meikkaavat jne. todennäköisesti siksi, että luonnollisesti kokevat kiinnostusta heihin, mutta ideologia ja/tai pettymys lyö päälle ja kun se oma ideologia ja usko on itselle se ainoa oikea, niin tälläinen nainen voi tuhota kaiken, mihin ko. mies on uskonut.
Uskoisin myös, että vastaavilla "super-henkisillä" naisilla on sama juttu. Nautinto seksistä ja orgasmi voi tuhota kaiken sen, mihin on uskonut ja elämänsä tukenut.
Samahan tapahtuu alkoholisteilla. He raitistuvat esim. uskoontulon myötä, mutta todellisuudessa henkinen riippuvuus vaihtuu vain toiseen.
Voiko tuollaisen elämää oikeasti tuhota lyömällä elämän ja universaalin factoja pöytään?
Jokaisen pitää löytää kuitenkin itse se kirkkain totuus. Oma totuus riittää siihen asti.
Palatakseni ympyrän takaisin, niin itselläni kävi juuri toisin päin; Seksuaalisuuden avautuminen avasi portit myöskin todelliseen hyväksyvään henkisyyteen ja ymmärtämiseen. Sitä ennen olin muka mielestäni kovin hengellinen henkisellä tielläni, mutta nyt huomaan, että olin hyvin suppeassa tilassa ja laput silmillä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #4 : 11.01.2008 23:31:33 » |
|
Samoilla linjoilla muiden kanssa Ainoastaan siinä tapauksessa ymmärrän, jos Betty J. Eadie tarkoittaa himolla sellaista, jossa ei kunnioiteta kohdetta vaan objektisoidaan ja aina vain himoitaan lisää. Mutta tuskin...?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #5 : 12.01.2008 12:12:11 » |
|
Heh. Kenelle me sitä henkeä kehitämme, enolleko? Papeille? Joogaohjaajillemme? Teen energiallani mitä haluan, tiedän että sitä voi kehittää kulkemaan ylös, sitten valaistutaan jne.
En luopuisi läheisyydestä, vaikken ole lelujen suurkuluttaja. Nousuvaaka kuitenkin on rakkaus, viettely, kauneus..himot sinänsä tulevat ja menevät, ovat energiaa, en voi väittää olevani "himojen orja" tms..
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.01.2008 12:14:36 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #6 : 12.01.2008 16:16:31 » |
|
Oman kokemukseni perusteella ongelmia tulee vasta siinä vaiheessa, kun seksi irrotetaan tunteista, mikä on nykypäivänä melko tavallista. Tässäkään hengen köyhtyminen ei mitenkään yhdessä yössä tapahdu, vaan prosessi on pitkähkö.
Itse harrastin seksiä 10 vuoden ajan ilman että tunsin himoa ja kevyttä tykkäämistä kummempaa miehiä kohtaan. Kyllä se alkoi syödä ihmistä, kun tuollainen sydämestä lähtevä intohimo, rakkaus ja todellinen läheisyys puuttuivat. 32-vuotiaana olin lähinnä seksiriippuvainen ihmisen kuori ja hälyttävän ontto sisäisesti. Sen jälkeen en olekaan enää pystynyt mihinkään pinnalliseen sekstailuun, vaan olen tietoisesti pistänyt itseäni paljon enemmän likoon rakastelussa. Tunteeton seksi alkaa kyllä maistua puulta todella nopeasti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #7 : 12.01.2008 17:19:22 » |
|
Kas kun sellaista tarvitsit? Minä koen lievää etäisyyttä erään herran kanssa, mutta kaipa ne tunteet ja sielut sieltä saa esiin taas, ainakin näin toivon ens viikosta..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #8 : 12.01.2008 17:28:30 » |
|
Oman kokemukseni perusteella ongelmia tulee vasta siinä vaiheessa, kun seksi irrotetaan tunteista, mikä on nykypäivänä melko tavallista. .... .... 32-vuotiaana olin lähinnä seksiriippuvainen ihmisen kuori ja hälyttävän ontto sisäisesti. .... Tunteeton seksi alkaa kyllä maistua puulta todella nopeasti.
Hei "Lilli"
Tuota juuri tarkoitin kommentillani - erityisesti rakkaudeton / tunteeton seksi tukkii energiachakroja
Onneksi olet tajunnut asian ajoissa
Jokainen tehkööt omat valintansa, niin minäkin olen tehnyt. Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #9 : 12.01.2008 19:46:09 » |
|
Kas kun sellaista tarvitsit? Minä koen lievää etäisyyttä erään herran kanssa, mutta kaipa ne tunteet ja sielut sieltä saa esiin taas, ainakin näin toivon ens viikosta..
Syvä ja intohimoinen rakkaushan ei ole millään muotoa ainoa syy maailmassa aloittaa parisuhde tai sitten pysytellä siinä. Monet liitot perustuvat luottamukselle ja toveruudelle, kiitollisuudenvelalle, velvollisuudentunteelle, säännölliselle seksille, läheisriippuvuudelle, taloudelliselle turvalle tai tarpeelle löytää sopiva kumppani perheen perustamista varten. Edelleen mainitsen jännityksen hakemisen (=rentut ym. "vaaralliset" tyypit) ja tarpeen nostaa omaa arvoa kumppanin kautta. Mitä vähemmän sitä todellista, syvää rakkautta on, sitä todennäköisemmin seksielämä ei rikastuta sielua vaan päinvastoin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.01.2008 20:14:29 kirjoittanut Lilli »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #10 : 13.01.2008 08:32:42 » |
|
Niin, siis oletko ollut renttujen kanssa seksin takia.. kyllä minä olen hakenut sielunyhteyttä joka tyypistä, ei ole ollut kuluttavaa seksiä (muutama yhden yön kok.) ilman noita.. siksi vaan mietin että miksi halusit moista..
eipä ne sängynlämmittimet yleensä sielua lämmitä, nytkin huomaan kun eräs olisi halunnut vaan seksiä ja paljon ja oli henkisesti aika sekaisin.-Lopetin. Eräs ei osaa lopettaa naiskierrettä, joten en koske (ei tiedosta henkisesti paljon). Eräs oli henkevä muttei kolahtanut. Sitten kun on henkinen ja fyysinen yhteys, kuten kanssa (ja ennen , ) saa jo vähän innostuakin.. allaoleva ilmaus hauska. Olikohan sillä yhdellä tuo tukossa, kun sellainen luonteva kosketus, fyysisyys alkoi inhottaa häntä.. ei sekään ollut tervettä- hänellä oli vajaata varmaan kaikkien muidenkin chakrojen toiminta.. harva mies muuten edes tiedostaa näitä asioita, eräs jonka en tiedä, oli filosofinen kaveri pari v.. muistinkin, kaikki eivät heti halua fyysistä.
Asiasta viidenteen, The Pleaidian Agenda kirjassa siis lukee, että muiden ulottuvuuksien olennot pääsevät nauttimaan meidän energialeikeistämme, että niitä koetaan korkeillakin taajuuksilla.. jotenkin niin. Seksuaalisuus vaikuttaa toiseen chakraan
* Kuten ensimmäinen chakra tämäkin energiakeskus on magneettinen linnake. - sen tarkoitus on houkutella muita luoksemme ja meitä muiden luo Me muodostamme kahdenkeskeiset suhteet tämän energian avulla ja me löydämme sen kautta sekä kumppaneita että vihamiehiä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.01.2008 09:17:13 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #11 : 13.01.2008 15:28:01 » |
|
Minä olin ihan aito oikea seksiaddikti. Minulle on riittänyt fyysinen vetovoima suhteen aloittamisen perusteeksi ja sellaisissa vaiheissa, kun hormonit hyrräävät aivan ylikierroksilla, lähes jokainen vastaantuleva mies näyttää kiihottavalta. Suhteet kestivät kasassa, jos seksi oli riittävän tyydyttävää ja muut elämänalueet toimivat edes jotenkuten. Addiktioiden dynamiikkaan tosin kuuluu, se, ettei se riippuvuuden kohde KOSKAAN kuitenkaan tyydytä kuin hetkellisesti.
Seksi oli minulle sama asia kuin alkoholi alkoholistille, huumeet narkomaanille tai ruoka bulimikolle. Riippuvuuksien kanssa kamppailleet voinevat ymmärtää suurin piirtein, mistä on kyse.
Vaikka nyttemmin olenkin onnistunut yhdistämään seksin ja rakkauden, niin joudun luultavasti aina tasapainottamaan tuota voimakasta libidoa, jottei se pääse hallitsemaan liikaa koko elämää. Terapoin itseäni aika ajoin muutaman kuukauden selibaateilla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #12 : 13.01.2008 18:34:53 » |
|
Ahaa, en osaa kuvitella moista, pikemmin niin harva todella kiinnostaa seksuaalisesti. Asia olisi kai eri, jos.. heidän energiakenttänsä olisi samoilla taajuuksilla.. luulisin. Mutta hyvä jos nyt löydät balanssia!
Eikös se miehillä mene noin päin, että seksi on se juttu suhteessa..
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.01.2008 18:37:20 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
mammamma
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 13.01.2008 20:56:18 » |
|
Eikös se miehillä mene noin päin, että seksi on se juttu suhteessa.. [/i][/color] Miten ihmeessä minä olen törmännyt sitten kahteenkin sellaiseen, jotka ei vois vähempi olla kiinnostuneita koko asiasta... Alkuunsa kyllä, mutta sitten sai kyllä anella kuukausitolkulla ennen kuin mitään tapahtui, ja siitäkään ei ollut mitään iloa, ennemminkin päin vastoin Eli tuossapa on taas hyvä näkökulma aiheeseen... Vaikka itse rakastaisi, niin huonosti siinä käy jos tunne ei ole molemmin puoleinen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sideman
|
|
« Vastaus #14 : 13.01.2008 22:51:09 » |
|
Eikös se miehillä mene noin päin, että seksi on se juttu suhteessa.. [/i][/color] Miten ihmeessä minä olen törmännyt sitten kahteenkin sellaiseen, jotka ei vois vähempi olla kiinnostuneita koko asiasta... Alkuunsa kyllä, mutta sitten sai kyllä anella kuukausitolkulla ennen kuin mitään tapahtui, ja siitäkään ei ollut mitään iloa, ennemminkin päin vastoin Eli tuossapa on taas hyvä näkökulma aiheeseen... Vaikka itse rakastaisi, niin huonosti siinä käy jos tunne ei ole molemmin puoleinen. Oman kokemukseni mukaan se, että on joku ainakin puolivakituinen seuralainen, tekee ihmisestä eroottisesti huomattavan paljon houkuttelevamman kuin mitä hän on, jos vakituista seuralaista ei sillä hetkellä satu olemaan. Niinpä rohkenen epäillä, että mainitsemasi miehet ovat saattaneet käydä ns. vieraissa, koska "tarjonta" on selvästi lisääntynyt. Mutta eipähän tuota ysiysivarmasti voi tietää...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|