Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksuaalinen himo heikentää henkeä?  (Luettu 12198 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 13.01.2008 22:51:09 »

Eikös se miehillä mene noin päin, että seksi on se juttu suhteessa..  Smiley[/i][/color]

Miten ihmeessä minä olen törmännyt sitten kahteenkin sellaiseen, jotka ei vois vähempi olla kiinnostuneita koko asiasta... Alkuunsa kyllä, mutta sitten sai kyllä anella kuukausitolkulla ennen kuin mitään tapahtui, ja siitäkään ei ollut mitään iloa, ennemminkin päin vastoin  Angry Eli tuossapa on taas hyvä näkökulma aiheeseen... Vaikka itse rakastaisi, niin huonosti siinä käy jos tunne ei ole molemmin puoleinen.  buck2

Oman kokemukseni mukaan se, että on joku ainakin puolivakituinen
seuralainen, tekee ihmisestä eroottisesti huomattavan paljon
houkuttelevamman kuin mitä hän on, jos vakituista seuralaista
ei sillä hetkellä satu olemaan. Niinpä rohkenen epäillä, että mainitsemasi
miehet ovat saattaneet käydä ns. vieraissa, koska "tarjonta" on selvästi lisääntynyt. Mutta eipähän tuota ysiysivarmasti voi tietää...

Tongue
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #16 : 14.01.2008 08:48:28 »

No sieltä se taas tuli.. ei pitäisi alkaa mitään kenekään kans, kun heti kumpikin on siis niin täys houkutehormoonia muille..  :Smiley Huh

mutta TT:n mainitsemia tapauksia tuli tielle vain se yksi tunnekylmä, ja toisella on voinut olla syynä vain ujous, siis hetkittäiseen haluttomuuteen (tai jos ei ole päässyt makuun, siis rakkauden/korkeamman tunteen, jos se olikin seksipainotteista ennen)..
« Viimeksi muokattu: 14.01.2008 09:32:14 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: