Taas kerran pulisen aiheesta
mies, muu-utta minkäs teet kun asia kutkuttelee mielessä..
Elikkä haluaisin kuulla muiden astroilijoiden, jotka ovat seurustelleet/asuneet yhdessä/olleet naimisissa
-miesten kanssa - ja siis myöskin kaikki
-miesten nykyiset kumppanit/avopuolisot/aviovaimot, vassokuu, areena on myös teille vapaa
Eli millaisia
-miehet ovat ihmissuhteissa, kaikki kokemukset, kaikki on tervetullutta tietoa!
Meikäläinenkin sitten ottanut ja mennyt sekaantumaan
-mieheen. Olen vaan monilla keskustelupalstoilla lukenut, että vaakamiehet ovat melkoisen kelvotonta sakkia, kaikessa diplomaattisuudessaan lipsauttelevat myös valheita koska eivät halua riitoja/pilata idylliä - ja sehän ei meikäläiselle, rehelliseen, suoraan ja karskiinkin puheeseen tottuneelle
-akalle sovi.. Olen myös kuullut, että vaakamiekkoset ovat myös taipuvaisia peuhaamaan vieraiden lakanoiden välissä, koska haluavat pitää kiinni omasta tilastaan, ovat sosiaalisia sekä heillä on silmää naiskauneudelle.. Edellinen mies (
) oli petollinen ja petti meikäläistä, joten toinen isku heti perään tuntuisi aika kovalta paukulta..
Nykyinen kaveri on erittäin rauhallinen ja hienovarainen, sovitteleva, erittäin tunteellinen, kaipaa paljon läheisyyttä, mutta on itse myös kova hellittelemään. Vuorotellen 50-50 -mies, vuorotellen tykkää itse olla se herrasmies
Ei avaudu kovin helpolla ja kertoo itsestään vain vähän kerrallaan, kipeistä asioista ei ole helppo puhua, mutta pistäisin sen
piikkiin, mihin näin
-naisena on ollut hiukan hankala totutella, koska kuitenkin löpöttelen aika paljon niitä näitä.. On siis
mikä varmaan kertoo myös tietystä salamyhkäisyydestä kommunikoinnissa.
Ja tähän perään offtopikkina: voiko
olla suhdeihminen? Juu, tai sitten olen hyyyyvin outo jousiakka
Olisikohan sillä jotain tekemistä, kun
möllöttää meikäläisellä 7. huoneessa..
No juu, mutta nyt pohdin enemmänkin
-miesten suhdetaitoja kuin meikäläisen taipumusta hakeutua vakaisiin suhteisiin, joten...
Sana ja areena on vapaa, meikäläinen lopettaa ja siirtyy takavasemmalle. Kiitän kovasti näin etukäteen kaikkia, jotka viitsivät jakaa kokemuksiaan
-miehistä