Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranus, Mars ja Pluto Huoneessa 1?  (Luettu 6542 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« : 12.01.2008 18:50:15 »

Uranus ja Mars ovat huoneessa yksi lähellä askendenttia asteissa 1,30 (Uranus) ja 1,32 (Mars) ja Pluto asteessa 9,36. Millaisia tulkintoja näistä olisi?  angel

« Viimeksi muokattu: 12.01.2008 18:53:37 kirjoittanut kastanja » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #1 : 12.01.2008 19:10:03 »

Uranus / Mars kombinaatiota pidetään varsin räjähdysherkkänä ja jopa vähän onnettomuusalttiina. Osuessaan askendentille tulee mieleen kaikkea muuta kuin rauhallinen tyyppi: ulkoisestikin ärhäkkä ja sellainen, jonka pitäisi ehdottomasti ohjata tuo energia rakentavaan tarkoitukseen ettei joudu katutappeluihin.  Wink

Suhteessa muihin voi tulla ristiriitoja, eli kannattaa "katsoa ennen kuin katuu" vai miten se menikään.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #2 : 12.01.2008 19:12:52 »

Minussako potentiaalia katutappelijaksi?  angel

Entäs tuo Pluto-hauveli Huoneessa 1?

Ja muitakin Uranus-Mars-Pluto Huoneessa 1 -tulkintoja olisi kiva lukea.

Kiitos ja Tack så mycket!  smitten
« Viimeksi muokattu: 12.01.2008 19:17:34 kirjoittanut kastanja » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3 : 12.01.2008 19:16:56 »

Minullako potentiaalia katutappelijaksi?  angel

Entäs tuo Pluto Huoneessa 1?

Tuohon Pluto mukaan niin haluat ehdottomasti voittaa ne tappelut!  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #4 : 12.01.2008 19:19:37 »

Voi s--tana...tickedoff
Ööö, eikö Huoneestani 1 saisi kehiteltyä yhtään positiivisempaa tulkintaa? angel 

Unohdin sanoa, että kaikki 3 Planeettaa ovat Neitsyessä. Neitsyt on varmaankin lieventävä asianhaara, eikös juu? :Smiley
« Viimeksi muokattu: 12.01.2008 19:56:34 kirjoittanut kastanja » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #5 : 12.01.2008 20:10:51 »

Unohdin sanoa, että kaikki 3 Planeettaa ovat Neitsyessä. Neitsyt on varmaankin lieventävä asianhaara, eikös juu? :Smiley

Voi olla. Ovathan nousu-Neitsyet aika rauhallisia. Vai meneekö nousu Leijonan loppuun? Olettaisin kuitenkin että sinulla on Aurinko Kaksosissa (onko?) jolloin se tekisi neliön Plutoon tuoden lisää sitä voimakastahtoisuutta ja vallanhalua.

 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #6 : 12.01.2008 20:43:39 »

Peekele...tickedoff

Jep, jep, Aurinko on kaksosissa. Nousu on Leijonassa asteessa 29+risat.

Jostakin ruotsalaisesta astrologiakirjasta luin hepusta, joka oli syntynyt samana vuonna mutta heinäkuussa Tukholmassa. Hänellä oli myös nousu Leijonan lopussa ja Huoneessa 1 kolme planeettaa Neitsyessä. Ko. ruotsalainen astrologi sanoi, että tällaisessa tapauksessa nousumerkiksi voi tulkita Neitsyen, koska Neitsyt on niin vahva Huoneessa 1.

Pluto tekee neliön sekä Aurinkoon että Kuuhun.. :Smiley

Mutta katutappelija en ole missään tapauksessa. Itse asiassa olen aika rauhallinen ja minun on jopa vaikea suuttua ihmisten nähden. Piilotemperamenttinen olen siinä  mielessä, että jälkikäteen kyllä sitten itsekseni jupisen ja omissa oloissani keksin ne maailman parhaat vastaukset..  Smiley
« Viimeksi muokattu: 12.01.2008 20:48:42 kirjoittanut kastanja » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7 : 12.01.2008 20:54:32 »

Peekele...tickedoff

Ensireaktio on varsin ärhäkkä, elin olin oikeassa.  Wink Tuo kommentti on sinällään jo aika hyvä vastaus alkuperäiseen kysymykseen.

Itsekseen jupiseminen ei kannata pitemmän päälle, siinä vaan kerryttää sitä piilotettua vihaa itseensä ja pahimmassa tapauksessa katkeroituu.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #8 : 12.01.2008 22:45:31 »

Kaurisenergiaa, koin vastauksesi hauskoiksi eli en niistä kiukustunut lainkaan.  smitten Minulle on tehty astrologisia karttoja, joten tuo Uranus-Mars askendentilla tulkinta oli tuttu. Plutostakin on varmaan jotain sanottu, mutta sitä en enää muista.

Käytännöllisempäähän se olisi, jos osaisi selvittää asiat itse livetilanteessa eikä vasta jälkeen, mutta olen alkamassa selvästi oppimaan. 
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 12.01.2008 23:13:33 »

sinähän olet syntynyt kuninkaallinen tähti kainalossa,
"anna minulle armahduksesi,ole minulle Rafaelin enkeli.."
Regulus,29  leijona 53,Lion`s Heart,the King,
the most Royal Star,Raphael the Healing Archangel,
The Watcher of the North,
nobility,ambition,alertness,great power,status,leadership,sudden downfall,accidents,violence
ja
kun se on luonteeltaan  mars/ jupiter/ uranus kaltainen niin
sehän jo itekseen melkeinpä selittää myös nuo ykköshuoneen
planeetat,
ja tuosta plutosta,joskus se tuntuu toimivan just niin että ihminen kerää itseensä sitä väkivallan ilmentymistä,
toimii tavallaan ukkosenjohdattimena ympäristössä ja saa osakseen väkivaltaa,ei niinkään itse tappele,
varsinkin noilla haasteellisemmilla aspekteilla henkilökohtaisiin planeetoihin,konjuktiokaan ei välttämättä mikään helppo aspekti ole,
aivan kuin kanssaihmiset "haistaisivat" että tuo ihminen
plutonsa myötä kestää mitä vaan,
ehkä fyysinen väkivalta tulee ilmi 6 huoneessa pluton vaikutuksesta,1 huoneessa ehkä vaistomaiset reaktiot suojelevat tältä?
nopeat ajatusreaktiot?
oletko sinä erityisen taitava jossain motoriikkaa vaativassa
lajissa,harrastatko sirkus/taikatemppuja?
tallennettu
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #10 : 14.01.2008 22:58:23 »

Kiitos, nikki, vastauksestasi! smitten

En harrasta noita lajeja, mutta mielenkiintoisia varmasti olisivat, ehkäpä koetan joskus. Smiley

Näkijöiden mukaan mulla on suojelus Pahuutta ja Pahoja ihmisiä vastaan, nimenomaan fyysisessä mielessä, ja uskon siihen. Ja vaistoni on supervahva! Henkiseltä kiusaamiseltahan on vähän vaikea välttyä kenenkään näinä päivinä. Ukkosenjohdattimena oleminen tuntuu tutulta... Ja kestän kyllä aika lailla, itse asiassa olen huomannutkin olevani tosi vahva!

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: