Olen käynyt myös perinteisen Usuin 1-4 ja ainakaan minun Masterini ei maininnut,saatikka opettanut kaukoreikistä mitään ykkösellä.
Vaihdoin Masteria,kun aloitin kolmosen,mutta sama linja hänellä.
Huomasin vain,kun olin apuopettajan tehtävissä.
En tiedä onko tämä vain Usuin-linjaa noudattavien Mastereitten tapa.
Näen sen itse jotenkin niin,että ykköseen mahtuu niin paljon uutta,ettei millään riittäisi aika kakkosen juttuihin.
Esim.jo symbolien piirtäminen,tarkoitus,käyttö,jne.
Riippuu varmaan siitäkin,mitä kukin omaan kurssiinsa mahduttaa ja yhtä oikeaa tapaa ei ole.
Itsellä kaksi päivää kestävät kurssit,siis ykkönen.
Kakkonen yksi päivä.
Tämä sama kuin ensimmäisellä Masterillani,toinen piti kahden päivän kakkosenkin.
Mitä ihmettelen,on tuo suunnaton hinnan ero ykkösen ja kakkosen välillä.
En ole tarkkaillut,onko hinnat nousseet,mutta viime vuonna 1.110 euroa ja kakkonen huimat 420!!!
Minä tasaisin tuon jotenkin.Kakkonen antaa kyllä avaimet aivan uusiin juttuihin ja ollaan täällä foorumillakin toinen toisillemme lähetelleet mielenkiintoisissa merkeissä.
Terkkuja ja haleja vaan kaikille!
Mutta silti esim.työttömälle antaisin kyllä ykkösen hinnalla ja loput työnä vaikka lähetyksillä maapallon tai minkä ikinä eteen.
Kävi sama mielessä eilen kun luin kirjoitustasi,kuin sidrikallakin,,,
Jospa on aika mennä kurssille.
Menin niin vihreänä itse ekalle,etten tiennyt koko jutusta yhtään mitään.Jokin vain veti sinne.
Jos tunnet kiinnostusta,soittele lähiseudun masterit ja katso kuka tuntuisi sinusta miellyttävimmiltä.
Tosin aijemmat kommentit ovat totta myös omassa elämässä.
Muutosten aikaa ja väsyä ilmassa,,,