Onko tätä itsetuhoisuutta nyt jotenkin ilmassa vai mikä on?
Itselläni ei ole sitten teini-iän ollut näin itsetuhoinen ja toisaalta maaninen olo.
Ihan kummallista. Niin ja siitä tuli mieleeni, että onko muuttuvilla merkeillä
nyt jotenkin voimakkaita energioita?
Sori jos jauhan joka aiheessa samaa, mutta kun tämä nyt on vain niin pinnalla tämä Saturnus ja Pluto ollut viimeisen vuoden.
Niin ja siis
ja
transiitteja henkilökohtaisille planeetoille tai akseleille voisin pitää jonkinlaisena itsetuhoisuuden osoittimina, jos siihen on jonkinlaista taipumusta. Niin minulla teki
vuoden tuohon
sumppuuni.
Tuttu tunne, Lizzy, tuttu tunne.. Eksyin tänne ja osui tämä postaus silmiin niin, että oli pakko kirjoittaa.. Nimittäin mulla tuo Saturnus neliöi tällä hetkellä myös meikäläisen
-stelliumia ja olo on ollut sen mukainen.. Kesällä alkoi sellainen toivottomuuden fiilis, itsetunto on laskenut pohjamutiin, olo on raskas ja en tunne itseäni arvokkaaksi - pienikin epäonnistuminen aiheuttaa sellaiset itsesyytökset, että..
Tr-Saturnus alkaa jo jättämään mun Auringon rauhaan, mutta nyt on
ja
pahimmassa neliön puristuksessa, orbit ko. planeetoille 0 ja 1 astetta ja perhanan Saturnus on vielä kääntynyt perääntyvään liikkeeseen.. Ex-hölöturvasta on tullut aika hiljainen ja vetäytyvä, illat vietän lähinnä syvissä mietteissä ja arvottomuuden tunteessa rypien, itkienkin välillä ja pakko myöntää, että se pahin ratkaisu on myös käynyt mielessä..
Kaipaan jotakuta lähelleni, mutta toisaalta vaan vetäydyn yksikseni, tuntuu, ettei oikein mistään saa otetta ja iloa ja keskustelu tökkii välillä pahemman kerran..
Toisaalta olen miettinyt, että elänkö jossain illuusioissa rakkaudessa, onko tämä nykyinen Se Oikea vai kuvittelenko vain kaiken.. Mielessä pyörii myös, että mitäs tulevaisuudessa, mitä työtä, miten aikoo asua jne. jne., olen miettinyt paljon "aikuisuuteen" liittyviä asioita.
Mies-reppanalla ollut kestäminen tylsän, ilottoman ja välillä itkuisen eukkonsa kanssa, ihme jos tämän jälkeen haluaa vielä jatkaa suhdetta!
Noh, tästäkin huolimatta mies edelleen haluaa muuttaa yhteen, on jo hetken kärttänyt tuossa, että koska aletaan etsiä yhteistä luukkua - ja samalla harmistunut, kun masentunut akka vain rypee itsesäälissä eikä osaa tehdä päätöksiä..
Tämä siis tosissaan alkoi viime kesänä, sitä ennen oli fiilikset paljon kevyemmät, kunnes ihan yhtäkkiä, ilman varoitusta tuli musta pilvi päälle..
En voi muuta kuin odottaa kammolla sitä, kun tr-
tekee
mun synt-
:lle, joka sijaitsee Kauriin loppuasteilla - mulla kun on synt. kartalla samainen, ihan kamala aspekti
, joka on välillä niin rajoittava, että huh *ja muutama ruma sana tähän* ..!