Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Itsemurhan transiitit  (Luettu 30444 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
SatuT
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 26.01.2008 13:28:34 »

Itseä rupesi kiinnostamaan mitä itsellä on 8. huoneessa. juu  juno ja  saturnus siellä oli. 8. huone on mulla härässä. Voitte kyllä vilkaista sitä minun karttaa kun teette sen. 9.9.1970 Kajaani, 9:15.

voitte sitten kertoilla siitä hieman, kun en oikein ymmärrä noita asteita sun muuta  Sad
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
DonnaGloria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 04.08.2008 17:27:40 »

Tämä on vähän jo vanha-aihe. Mutta itsemurhan tehnyt henkilö. Ei ole varmaa tietoa oliko itsemurha. Nainen synt (oulu) 22.07.1992 kuoli: 6.4.2008 n. klo 02:00

Miten tämä näkyy henkilön kartalla? Kuolema oli hyvin traaginen ja ei tiedetä tahtoiko sisimmässään lopun hetkellä kuollakkaan,vai hakiko huomiota vain ja kävin niin...  Sad
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #17 : 05.08.2008 18:23:46 »

Mutta itsemurhan tehnyt henkilö. Ei ole varmaa tietoa oliko itsemurha. Nainen synt (oulu) 22.07.1992 kuoli: 6.4.2008 n. klo 02:00

Pitäisi olla syntymän kellonaika jotta tietäisi miten huoneet jakautuu. Tuon perusteella 8. huone voi osua mihin vaan...

Mutta ilman tarkkaa kellonaikaakin silmään pistää ikävännäköinen t-risti  saturnus  aspect_opp  chiron nämä neliössä  pluto. Ja kuoleman hetkellä  aurinko oli progressoitunut juuri  chiron:in päälle aktivoiden tuon kuvion.  Transiitti-Pluto oli taas juuri tulossa Yläsolmun päälle.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
DonnaGloria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 05.08.2008 20:41:21 »

Kiitos. Tarkkaa aikaa ei ole. Harmi. Mielinkiintoisia nämä.  Shocked
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #19 : 16.08.2008 03:15:57 »

Minulla on 8. huoneessa  chironkuunsolmu ja  ceres. Huh, en uskalla kysyä sitä mitä haluan kysyä mutta ehkä joku arvaa mitä haluan tietää ja vastaa?  Wink Shocked Huh Lips Sealed buck2
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 22.08.2008 16:02:02 »

Minua on jo liki vuoden rassannut  saturnus opp  kuu. Kuolema on ollut mielessä harva se päivä, muuten olen miettinut suisidaalisia juttuja viimeksi teininä. Mutta tämän transiitin aikana olen tutustunut erittäin itsetuhoiseen  jousimies jolla on nouseva  neitsyt ja  kuu kalat. En ole aikaisemmin tuntenut tosissaan suisidaaleja ihmisiä.

Kyseinen hlö on aivan mahdoton, tänä vuonna yksi viiltämisyritys (kännissä - olin läsnä, en ottanut sitä tosissaan eikä hän viiltänyt suoneen asti) kaksi kertaa murtuma (itse aiheutetut "onnettomuudet"). Todettakoon tässä yhteydessä että minä en juo enkä yritä auttaa tätä ihmistä. Tästä syystä hän onkin hyvin pettynyt minuun. Köysi kuulemma on mutta ase pitäisi saada. Tiedä häntä, itse en jaksa kuunnella nyt ollenkaan, puhetta itsarista on riittänyt. Naisia hänen luonaan ravaa kun stockan alennusmyynnissä. Ja muutaman tunnin yksinäisyys on valituksen asia. 8. huone on hänellä tyhjä (ja niin on minullakin), hänellä on sen kärjessä  oinas eli oma minä. Tosin hänellä transitoi jup  aspect_con  venus ja senhän pitäisi olla hyvä juttu. Mutta saturnus ja uranus rassaavat hänen  mars Syntymäkartalla on neppari  aspect_con aurinko ja pluto oppositiossa usean taivaankappaleen kanssa.  chiron on just ollut  aspect_con kuunsolmu ja "Transiting Venus opposing natal Chiron:Venus challenges us to Love our Wounds, blockages and unresolved issues.It challenges us to Love those around us, past and present, who have had anything to do with those Wounds, blockages and unresolved issues.It challenges us to see ourselves, the positive and the negative, in the mirror of others close to us.Someone may come into our lives during this time and challenge our Wounds, blockages and unresolved issues." Tämä tulee hänelle aivan piakkoin.  ja transiting pluto tekeekin neliötä syntymäkartan plutoon.

Henkilö on todella huonossa kunnossa, pitäisi ehdottomasti saada hoitoon mutta kun ei mene. Eikä nelikymppistä voi pakottaa, etenkin kun äiti ei ole samaa mieltä. Välillä tuntuu, että tämä mies ei kauan elä. Ja itse tulee mieleen, että kun karttaa katsoo niin mikäettei.
Mielenkiintoinen aihe, osaisiko joku veikata, tekeekö mies tosissaan sen mistä puhuu?
« Viimeksi muokattu: 22.08.2008 16:04:27 kirjoittanut Laksmi » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 22.08.2008 19:17:12 »

Sinuna pitäisin vähän silmällä kaveria, Laksmi. Kyllähän hänelle voi ambulanssin kutsua, mikäli itsemurhayritys on ihan selkeä. Sitä kautta virallinenkin taho voisi arvioida avun tarvetta.

Mutta jos itsemurhayrityksistä puhutaan, niin lähipiirissäni on eräs mies, joka on kerran viillellyt ranteensa, josta jopa itsekin oli yllättynyt. Tavallaan hänen motiivinsakin ymmärtää, takana oli vuosia jatkunut erittäin ikävien tapahtumien sarja, joiden takia hän menetti elämänhalunsa. Ei ole mielestäni saanut sitä vieläkään takaisin, vaikka uusia itsemurhayrityksiä ei ole ollutkaan.

Tiedän tuon viiltelyn ajankohdan vain suurin piirtein, mutta melkoiset transiitithan siinä oli päällä: retro-Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus ja Kuun yläsolmu transitoivat samanaikaisesti hänen Aurinkoaan, Kuutaan ja Neptunustaan, joiden lisäksi Pluto oli tarkoin Merkuriuksen päällä. Melkoista painetta radixille!

Eräs toinen tuttava oli varsin potentiaalinen itsemurhakandidaatti Pluton tehdessä yhtymää syntymäkartan Kuulle. Tiettävästi hän ei varsinaisia yrityksiä kuitenkaan tehnyt.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #22 : 22.08.2008 20:01:54 »

En voi enää pitää kyseistä kaveria silmällä  Cry Oli otettava etäisyyttä hänen otettua jotain pillereitä joiden nimeä hän ei tiennyt, runsaan alkoholin kanssa. Tämän jälkeen käyttäytynyt suorastaan psykopaattisesti. Raivosi vaan minulle, että on kunnossa vaikka yritin vaan olla kiltti ja ymmärtäväinen. Hänelle tuli kirjaimellisesti äitiä ikävä. Ja tämän jälkeen hän oli hypännyt ympäripäissään johonkin ryteikköön niin että käsi murtui ja vähän muuta meni rikki.

Viiltely tuli eräänlaisena yllätyksenä minulle keväällä. Tosin hänellä on runsaasti viiltelyarpia mutta luulin sen olevan vain nuoruuden juttuja. Olin kyllä ihan skarppina ja katsoin silloin hänen peräänsä. Mutta tunsin myöhemmin etten voi olla mitenkään avuksi enkä tueksi.

Ai niin hänellä on  mars kalat eikä kuu

« Viimeksi muokattu: 22.08.2008 20:29:54 kirjoittanut Laksmi » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #23 : 22.08.2008 20:46:09 »

Onko tätä itsetuhoisuutta nyt jotenkin ilmassa vai mikä on?

Itselläni ei ole sitten teini-iän ollut näin itsetuhoinen ja toisaalta maaninen olo.  idiot2 crazy2 Ihan kummallista. Niin ja siitä tuli mieleeni, että onko muuttuvilla merkeillä  jousimies kaksoset kalat neitsyt nyt jotenkin voimakkaita energioita?

Sori jos jauhan joka aiheessa samaa, mutta kun tämä nyt on vain niin pinnalla tämä Saturnus ja Pluto ollut viimeisen vuoden.

Niin ja siis  saturnus ja  pluto transiitteja henkilökohtaisille planeetoille tai akseleille voisin pitää jonkinlaisena itsetuhoisuuden osoittimina, jos siihen on jonkinlaista taipumusta. Niin minulla teki  saturnus aspect_squ vuoden tuohon  jousimies sumppuuni.

Vuoden päästä syksyllä tulossa tuo   saturnus aspect_opp kuu josta muuten luin, että lähipiiri tai läheiset saattaa olla vaativia tai hankalia.
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #24 : 25.08.2008 09:09:12 »

Taitaa se vaan olla niin, että   saturnus ja pluto rassaavat monia kovasti. Joten, Lizzy, jauha sinä vaan, ymmärrän täysin  Cool Oma maanpäällinen helvettini alkoi 2003 uutena vuotena. Juopottelun jätin jo vuosia sitten ja vuoden olen syönyt antidepressivisiä. Mutta tämä  saturnus  aspect_opp  kuu on tehnyt minulle sellaisen tempun, etteivät mitkään aikaisemmat kauheudet vedä vertoja. Onneks se loppuu näinä päivinä, mutta vielä ei oikein tunnu missään.

Tai no joo, tuli pari päivä sitten mieleen "päivänsäde ja menninkäinen" ja sitten tajusinkin, että minähän laulan "enkä toivo kuolemaa".

Ei muutakun tsemppiä!
tallennettu
DonnaGloria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #25 : 12.09.2008 21:51:20 »

Minulla oli syntymäkartalla: pallas kauriissa ja 8. huoneessa. En tajua vielä oikein näistä. Tarkoittaako se että kuolen vanhana? Lukee myös että 54´ ja kauriinmerkki, 20 astetta ja pallas.  :laugh:Viissaammilta siis kyselen. Alempana lukee "huoneen kärjet" 8. 14´ 39 (taas ihme pieni merkki?)ja 29´

Miehellä on:kuun solmu oinaassa ja 8. huoneessa 17´. Vesta oinaassa ja 8. huoneessa 21´.
Varmasti ihanan sekavaa tekstiä. Wäsyttää.

Alempana lukee: 7 astetta oinas 59 astetta(ko) ? (oli ihmeellinen ihan pieni merkki...)

Joo menen nyt suihkun kautta nukkumaan.  Tongue Sekoa tekstiä tosiaan...  laugh
tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #26 : 23.11.2008 19:37:42 »

Psykologisesti ottaen itsemurhaan taipuvaisia ovat ennen kaikkea depressiiviset ihmiset (olipa syy depressioon missä tahansa). Horoskoopissa siis esim. plutosaturnus haastavassa aspektissa  kuuaurinko voi olla merkkinä depressioon taipuvaisuudesta. Kuolema ei niinkään usein konkreettisoidu  pluto -transiitin myötä, vaan toisin kuin ensi silmäyksellä luulisi tuo  jupiter -transiitti  aurinko / Asc usein "vapautuksen" (release) kärsimyksistä (sairaus/depressio).
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 05.01.2009 20:07:30 »

Kahden itsemurhayrityksen aikaan oli päällä  jupiter aspect_opp askendentti transiitti.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #28 : 05.01.2009 21:06:12 »

Onko tätä itsetuhoisuutta nyt jotenkin ilmassa vai mikä on?

Itselläni ei ole sitten teini-iän ollut näin itsetuhoinen ja toisaalta maaninen olo.  idiot2 crazy2 Ihan kummallista. Niin ja siitä tuli mieleeni, että onko muuttuvilla merkeillä  jousimies kaksoset kalat neitsyt nyt jotenkin voimakkaita energioita?

Sori jos jauhan joka aiheessa samaa, mutta kun tämä nyt on vain niin pinnalla tämä Saturnus ja Pluto ollut viimeisen vuoden.

Niin ja siis  saturnus ja  pluto transiitteja henkilökohtaisille planeetoille tai akseleille voisin pitää jonkinlaisena itsetuhoisuuden osoittimina, jos siihen on jonkinlaista taipumusta. Niin minulla teki  saturnus aspect_squ vuoden tuohon  jousimies sumppuuni.

Tuttu tunne, Lizzy, tuttu tunne.. Eksyin tänne ja osui tämä postaus silmiin niin, että oli pakko kirjoittaa.. Nimittäin mulla tuo Saturnus neliöi tällä hetkellä myös meikäläisen  jousimies -stelliumia ja olo on ollut sen mukainen.. Kesällä alkoi sellainen toivottomuuden fiilis, itsetunto on laskenut pohjamutiin, olo on raskas ja en tunne itseäni arvokkaaksi - pienikin epäonnistuminen aiheuttaa sellaiset itsesyytökset, että.. Cry  Tr-Saturnus alkaa jo jättämään mun Auringon rauhaan, mutta nyt on  merkurius ja  venus pahimmassa neliön puristuksessa, orbit ko. planeetoille 0 ja 1 astetta ja perhanan Saturnus on vielä kääntynyt perääntyvään liikkeeseen.. Ex-hölöturvasta on tullut aika hiljainen ja vetäytyvä, illat vietän lähinnä syvissä mietteissä ja arvottomuuden tunteessa rypien, itkienkin välillä ja pakko myöntää, että se pahin ratkaisu on myös käynyt mielessä.. Cry  Kaipaan jotakuta lähelleni, mutta toisaalta vaan vetäydyn yksikseni, tuntuu, ettei oikein mistään saa otetta ja iloa ja keskustelu tökkii välillä pahemman kerran..

Toisaalta olen miettinyt, että elänkö jossain illuusioissa rakkaudessa, onko tämä nykyinen Se Oikea vai kuvittelenko vain kaiken.. Mielessä pyörii myös, että mitäs tulevaisuudessa, mitä työtä, miten aikoo asua jne. jne., olen miettinyt paljon "aikuisuuteen" liittyviä asioita.

Mies-reppanalla ollut kestäminen tylsän, ilottoman ja välillä itkuisen eukkonsa kanssa, ihme jos tämän jälkeen haluaa vielä jatkaa suhdetta! Shocked  Noh, tästäkin huolimatta mies edelleen haluaa muuttaa yhteen, on jo hetken kärttänyt tuossa, että koska aletaan etsiä yhteistä luukkua - ja samalla harmistunut, kun masentunut akka vain rypee itsesäälissä eikä osaa tehdä päätöksiä..

Tämä siis tosissaan alkoi viime kesänä, sitä ennen oli fiilikset paljon kevyemmät, kunnes ihan yhtäkkiä, ilman varoitusta tuli musta pilvi päälle.. Huh  En voi muuta kuin odottaa kammolla sitä, kun tr- saturnus tekee  aspect_squ mun synt- mars :lle, joka sijaitsee Kauriin loppuasteilla - mulla kun on synt. kartalla samainen, ihan kamala aspekti  saturnus aspect_squ mars , joka on välillä niin rajoittava, että huh *ja muutama ruma sana tähän* ..!
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #29 : 15.01.2009 10:03:54 »

Heips.
Minäkin aattelin yhtyä tähän keskusteluun, lähiomaiseni voinnin vuoksi. Ohessa myös hänen karttansa ja transiitit.
On voinut huonosti ja muutaman vuoden. Ollut pitkiä aikoja hoidossakin masennuksen ja erilaisten diagnoosien vuoksi. Välillä taas kotona ja voi omasta mielestään hyvin ---> alkoholin liikakäyttöä, jatkuvaa juhlimista, irtosuhteita paljon jne
Noh nyt sitten ennen joulua itsemurha yritys ja ambulanssilla sairaalaan, siitä lähtien sairaalassa. Yksi loma, jolloin veti vain viinaa koko ajan ja taas sairaalaan. Sit pääsi sairaalasta pois, kunnes hakeutui itse takas, kun pää ei kestä.
Me lähiomaiset olemme huomanneet hänen keksivän ja sepittävän tarinoita, sitten uskoo ne todeksi itsekin...tämä on monelle tosi rankkaa. Etenkin hänen vanhemmilleen.

Nyt näköjään tr  saturnus  aspect_con  askendentti
 jupiter  aspect_con  kuu ihan justiinsa ja
 uranus   aspect_opp  askendentti

Meillä on suuri pelko, että hän päättää päivänsä itse  Cry tuntuu, että mikään ei auta eikä häneen saa positiivista yhteyttä millään lailla. Hän halveksii meidän avunanto yrityksiämme, vastaus on vain, että me ei tiedetä mistään mitään.
Kun hän käy luonamme, hän tyrannisoi kaikkea ja kaikkia. En voi hänen sairautensakaan vuoksi hyväksyä sellaista, etenkin kun paikalla on lapsia vaan pyrin kohtelemaan häntä kuin ketä tahansa ihmistä ja sanon usein, että et voi tehdä noin tai näin, että eivät muutkaan ja siksi hän ajoittain "vihaa" minua. Suurimmaksi osaksi muut ihmiset pyrkivät tekemään kaikkensa, jotta eivät aihettaisi hänelle "traumoja" ...tyyliin hiippailevat varpaillaan, ettei hän vain heräisi, jos hän on sattunut menemään päiväunille  Smiley

Moni perheestäni on aivan loppu omassa elämässäänkin tämän asian vuoksi. Minä voin hyvin, eikä tämä asia juurikaan enää vaikuta minuun, koska itselläni on oma elämä elettävänä, enkä aio hukata siitä päivääkään murehtimalla  angel
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: