Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Herkkyys nähdä toiseen maailmaan ihan pienenä ja poislähtiessä  (Luettu 4255 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
kultainen jänis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 14.01.2008 16:28:47 »

Smiley Oletteko kiinnittäneet huomiota siihen, että pienet lapset ja vanhukset kommunikoivat luontevasti ympärillämme olevan ns. näkymättömän maailman kanssa?  smiley6600
Ystäväni, pian 4-vuotias, tyttö piirsi keskittyneesti.  Välillä hän katsoi vierelleen ja jatkoi. Paperille ilmestyi pitkämekkoinen naishahmo. Piirtäminen loppui ja hän antoi kuvan minulle ja sanoi, että tämä on sinun kuvasi.  Sitten hän yhtä´kkiä otti kuvan takaisin ja sanoi, että  pitää piirtää vielä jotain.  Hän piirsi kuvan hahmolle hyvin hitaasti suuret, lilan ja keltaisen väriset siivet.  Toiseen siipeen hän vielä piirsi kultaisen tähden. Sitten hän antoi kuvan takaisin minulle.  Olin tosi ilahtunut ja vähän liikuttunutkin.   Hänen äitinsä vähän häkeltyi ja kysyi, että miksi sinä tuommoisen piirsit.  Siihen tyttö vastasi, että minun ystävät pyysivät piirtämään tämmöisen.

Elämän loppupuolella olevien kohdalla olen parin viime vuoden aikana pannut merkille , ainakin kaksi tapahtumaa, joissa arvelen heidän näkevän toiseen maailmaan.  Toisessa, rakas vanhus, ihmetteli minun tullessani vierailulle, että mihin ihmeeseen se äsken ovesta tullut harmaatukkainen mies hävisi. Vähän myöhemmin hän kysyi, että miksi en juttele mitään sille vanhalle harmaatukkaiselle miehelle, joka istuu sängyn toisella puolella? Huoneessa ei ollut muita, joten piti vain tajuta, että huoneessa elettiin elämää monella tasolla.  Toinen vanhukseni kertoi pari päivää ennen poisnukkumistaan, että hänen edesmennyt puolisonsa oli tullut ja kertonut palaavansa maanantaina viiden aikaan.  Viiden aikaan maanantaina hän myös tuli ja haki rakkaansa pois.
« Viimeksi muokattu: 14.01.2008 16:30:56 kirjoittanut mratilai » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 14.01.2008 17:07:21 »

Lapsille on luonnollista nähdä kotitasolle ja muistaa menneitä elämiä aina sinne kuuteen ikävuoteen asti. Yleensä siinä vaiheessa, kun aletaan siirtyä kouluun ja sen myötä tiukemmin tähän fyysiseen maailmaan ja sen elämään,lasten kyvytkin katoavat. Murrosiässä ilmenee yleensä seuraavan kerran herkkyyttä henkimaailmalle, mutta jos asia jää sille tasolleen seuraava etappi, jolloin yleensä "viimeistään" henkistytään on n.30 vuotta. Kolmenkympin kriisi toisin sanoen Grin Tällälailla ihmisen henkinen kehityskaari YLEENSÄ menee, mutta erilaisilla yksilöillä on erilaiset kokemukset. Jotkut pysyvät henkitasolle auki koko elämänsä, joillakin vasta traumaattinen kokemus avaa oven, toisilla ovi pysyy suljettuna koko tämän elämän ajan.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #2 : 14.01.2008 19:10:40 »

Uii, minulla ihan karvat nousivat pystyyn - jotenkin ihanasti  smitten
 angel angel angel angel angel angel angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
kultainen jänis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 14.01.2008 22:31:43 »

:Smiley Ihan järkeenkäypää on sinun ajatuksesi ja tietosi AthaMaarit.  Ihan varmasti se noin meneekin ja uskon, että itselläkin on tuollaisia asioita ollut aina!  Miten muuten voisi näin aikuisena selittää monia itselle tapahtuneita asioita Cheesy 
Asiat itselle ovat aktivoituneet  noiden parin tapahtuneen asian kautta ja se herkistää ymmrätämään  etten istukaan nyt tässä itsekseni .    :Smiley Henkioppaanikin, jonka aistin väreinä, on tullut todellisemmaksi.

:angel:Oikeasti tässä karvat nousevat pystyyn, herttaisesti itselläkin!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 14.01.2008 23:02:46 »

Nämä ovat ihania asioita nämä henkimaailman jutut! ^____^ Niitä lukee mielellään, kertoo mielellään ja kokee mielellään. Kun henkioppaat ja oma enkeli tulevat tutuiksi voi ryhtyä tutustumaan muihinkin oppaisiin, kuten voimaeläimiin ja jumaloppaisiin. Yllättäen sitä huomaakin, että tukemassa on sellainen henkinen arsenaali, ettei paremmasta väliä!  Grin

Kuolemaa lähellä olevat alkavat hiljalleen irrottautua tästä fyysisestä tasosta ja kehosta. Sanotaan, että siinä 60. ikävuoden tienoilla alkaa hiljaisempi kausi, jolloin ihmisen tulisi kiinnittää ihan erityistä huomiota henkimaailman suuntaan, jotta hän ehtisi valmistella itsensä kuolemaan mahdollisimman hyvin. Tämäkin kuuluu siihen yleiseen henkiseen kehitykseen ihmisen fyysisessä elämässä. Oma mummonikin kertoili muutamaa vuotta ennen kuolemaansa, että hänen kauan aikaa kuolleena ollut siskonsa vierailee hänen luonaan öisin. Kukaan ei tietenkään ottanut asiaa tosissaan, kun mummo oli jo vanhuuden höperön, mutta mie tiesin aina, että mummo puhuu totta. Olin hyvilläni, että joku on tullut jo mummoa vastaan hyvissä ajoin Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: