Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tatuointi ja lävistykset  (Luettu 149152 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #60 : 02.04.2008 19:09:01 »

Hui, nyt on huulikorut hankittu Snake Bite-lävistystä varten! Malenkol13, tulen joskus toukokuun/kesäkuun aikana käymään Tampereella, sovitaan lävistysaika ja -paikka sitten tarkemmin! Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #61 : 03.04.2008 06:44:09 »

Haha, en mie piikkejä laita, vaan pienet 2mm levyiset kirkkaat "kristallit"  laugh  Eikä tuota ole ketään, jota pussaillakaan (tai jotakuta jota tekisi edes mieli pussailla) niin eipä haittaa  Grin

Ja keksin, että laittaisin industrialin itselleni kesällä, jos ja kun lähdemme ystäväni kanssa Lontooseen. Ekaa ulkomaanmatkaa olisi mahtavaa juhlistaa lävistyksellä, kunhan vain ensin otan selvää Lontoon lävistysten hintaluokan. Täällä Suomessa lävistäminen on ihan hirvittävän kallista (verrattuna esim. Amerikkaan)!
tallennettu
Melankol13
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #62 : 03.04.2008 12:40:14 »

Hui, nyt on huulikorut hankittu Snake Bite-lävistystä varten! Malenkol13, tulen joskus toukokuun/kesäkuun aikana käymään Tampereella, sovitaan lävistysaika ja -paikka sitten tarkemmin! Cheesy
Jeps, tehdään näin.  Smiley Oijoi, parin tunnin päästä tatuoitavaksi pitkästä aikaa.  Cheesy
tallennettu

Some like it dead
Asterix
Vieras
« Vastaus #63 : 03.04.2008 15:07:52 »

Tuosta kieli lävistyksestä... :Smiley
...mites tuon blow jobin antamisen kanssa, että niinkusta
tuntuuko se metalli pallo kielessä ihan oikeasti miehestä hyvälle? Huh

Vaaka sanoi, ettei hänellä ole ollut koskaan kieli koruista
naista, joten hän ei tiedä. Hän repesi, kun kysyin
voiko hän kokeilla ensin erään ystäväni (jolla on kieli koru) kanssa,
että tuntuuko se hyvälle vai ei,
ennen kuin itse otan moisen. Grin 2funny
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #64 : 03.04.2008 16:38:53 »

Ahaha, ihan reilua miestä kohtaan! 2funny

Kyllähän koru varmasti tuntuu ja olen itse törmännyt - no telkkarissa lähinnä mutta kuitenkin - sellaiseen ilmiöön, että mies ottaa kielikorun itselleen nostattaakseen vain rakastajan mainettaan. Kielikoru miehellä antaa kuitenkin ihan oman tatsinsa myös naisen kokemaan suuseksiin. Samoin miehet tuntuvat ottavat usein genitaalilävityksenkin vain pönkittääkseen egoansa naisen lakanoissa. Lävistyksillä voi siis piristää myös seksielämäänsä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #65 : 04.04.2008 11:33:23 »

Eilen puhuimme lisää tuosta kieli korusta ja Vaaka sanoi
kanssa, että se on ehkä enemmän mielikuvana seksikäs
kuin tosi toiminnassa. Hänen yhdellä juristilla on tyttöystävä,
jolla on kielikoru ja Vaaka konsultoi häntä. Grin

Hän myöskin sanoi, että herkkää kostetuspintaa kielessä
lähtee pois.

Lisäksi Vaaka sanoi, että se on hänen mielestään
enemmän 15-20 vuotiaiden ja joko bimbo-tyttöjen
tai extreme tyyppien juttu ja hänen mielestään
kieli koru suussani saattaisi olla ristiriidassa työni kanssa.
Sehän kuitenkin vilkkuu sieltä puhuessa ja voi aiheuttaa
liian isona sössöttävän puheen.

Tosin Vaaka meni ihan pyörälle päästään viime kesänä,
kun otin napa lävistyksen. :Smiley
Minulla normaali käytössä paria erilaista isoa kirkasta "timanttia",
siis itävaltalaista Swarovski-kristallia sydämen muotoon hiottuna,
neliö ja ovaali. Hän tykkää leikkiä kielellään korun kanssa. Tongue

Rannalla bikineissä on kiva laittaa jotain roikkuvaa timangia siihen,
kuhan vain meressä uidessa on varovainen, ettei jokin kala nappaa
siihen kiinni! Grin
tallennettu
Melankol13
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #66 : 14.04.2008 20:34:31 »

Ja ensi viikolla taas tatuoitavaksi  Cheesy Fiksaillaan vähän uusinta, ja korjataan kokonaan pari vuotta sitten humalassa tehty perhonen.
Selkäprokkiksestakin aloitin puhumaan, uuden narri-ideankin sain  smitten
Narrit on kyllä vieneet sydämeni ihan kokonaan  Tongue
tallennettu

Some like it dead
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #67 : 30.04.2008 20:03:57 »

No niin!
Nyt on pikkutimanteilla tehty Snake Bite-lävistys naamassa! ^_____^ Melankol13 kävi hetki sitten tekemässä sen ja lävistystilanne meni hyvin, mitä minua nyt alkoi hieman heikottaa verenvuoto. Koski enemmän kuin kulman lävistäminen, mutta ei läheskään niin paljon kuin kauhulla odotin.

Kovasti vaan kylmällä hautomista, jottei turvotus mene liian kovaksi (aavistuksen liian lyhyet tapit tuli ostettua). Täytyy pyytää nyt oppaita ja Rafaelia pitämään turvotus kurissa Grin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #68 : 01.05.2008 19:49:10 »

Turvotus on laskenut tosi hyvin ja pystyin tänään jo syömäänkin normaalisti, vain 24h lävistämisen jälkeen,yesh! Aion kyllä hankkia toisetkin korut näitten pikku dimangien lisäksi, mutta ainakin nyt näyttää siltä, että turvotusvaraa näissä koruissa on ihan hyvin.

Ja avataaran herra on Devil May Cry-pelisarjan päähenkilö Dante (Wikipedian artikkeli Dantesta)ja hänen lookinsa Devil May Cry 4:ssa. Dante on avataarana, koska ensiksikin kyseinen pelisarja on minulle läheinen (olen pelannut sitä ekasta osasta lähtien, joka tuli markkinoille 7 vuotta sitten), toisekseen Danten uusi look on naurattanut ihan kamalasti siihen vanhaan eleganssiin verrattuna ja kolmannekseen hän muistuttaa juuri tuossa kuvassa todella paljon suojusenkeliäni Athamaijosta.

tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #69 : 01.05.2008 21:04:24 »

Mielenkiintoinen aihe, kun olen itse ottamassa lävistystä kulmaan Cheesy Ja ehkä joskus tulevaisuudessa haluaisin olkapäähän skorpionitatuoinnin, mutta joku tiikerikin voisi olla aika jännä Cheesy
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #70 : 02.05.2008 08:47:51 »

Kulmalävistys on todella miellyttävä operaatio! Eniten koko hommassa tuntuu lävistyspihdit, jotka puolestaan tuntuvat samalle kuin laittaisi pyykkipojan kulmaan kiinni vähäksi aikaa. Eli ei siis mitään käsittämätöntä kipua. Kulma ei myöskään turvoa paljoa, joskin puhtauden kanssa täytyy olla varovainen. Kulmaan mene helposti esimerkiksi shampoota/hoitoainetta ja koru voi "kolahdella" myös vaatteisiin kun otetaan paitaa/huivia pois. Mutta, kun kärsivällisyydellä ja rakkaudella hoitaa lävistystä se paranee kyllä hyvin ^______^ Kuten mitkä tahansa haavat.
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #71 : 02.05.2008 17:07:46 »

Kulmalävistys on todella miellyttävä operaatio! Eniten koko hommassa tuntuu lävistyspihdit, jotka puolestaan tuntuvat samalle kuin laittaisi pyykkipojan kulmaan kiinni vähäksi aikaa. Eli ei siis mitään käsittämätöntä kipua. Kulma ei myöskään turvoa paljoa, joskin puhtauden kanssa täytyy olla varovainen. Kulmaan mene helposti esimerkiksi shampoota/hoitoainetta ja koru voi "kolahdella" myös vaatteisiin kun otetaan paitaa/huivia pois. Mutta, kun kärsivällisyydellä ja rakkaudella hoitaa lävistystä se paranee kyllä hyvin ^______^ Kuten mitkä tahansa haavat.

No tämä vähän helpotti jännitystä Cheesy Kiitos kovasti kun kerroit Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Norna
Vieras
« Vastaus #72 : 03.05.2008 12:42:38 »

Olen miettinyt itselleni pitkään tatuointia, mutta enpä ole saanut aikaiseksi ja nyt alkaa tuntumaan että liekö tuo enään tarpeellistakaan. Tuolta badtattoos.com:sta löysin kuitenkin lempparini  Grin http://badtattoos.com/tattoos/tattoos_2212.html tämä on musta suloinen
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #73 : 03.05.2008 23:25:02 »

Ensimmäinen tatuointini on peräisin jo -80 luvulta.Tosin sitä on fiksailtu ajan kanssa paremman näköiseksi.
Välineet ja tekijät ovat nykyisin huomattavasti parantuneet.
Eka on oikeassa käsivarressa ja siinä on intiaanin pää.Taustalla öinen maisema ja täysikuu.
Vasemmassa olkapäässä on kissani,joka on kuvasta otettu ja onnistui hyvin.
Sitten on vielä molemmissa nilkoissa.Nämä sattuivat eniten.
Vasemmassa nilkassa on sellainen erikoinen aurinko,jonka sisällä on kiinalaisilla merkeillä horoskooppimerkkini.
Oikeassa nilkassa myös kiinalaisittain kirjoitettu ystävyys yhdistää.

Nyt taitaa riittää.
Erityisesti pidän noista nilkkojen tatuoinneista,koska saavat kesäällä näkyäkin ja hyvin tehtyjä.
Jossain tilanteissa pitää miettiä pukeutumista kesäaikaan,koska tuo intiaani on melko suuri ja aiheuttaa vanhuksissa joskus hämmennystä ja ennäkkoluuloja.

Lävistyksiä en tunne omikseni,paitsi korvissa.
Yhteen aikaan toisessa oli kuusi pientä kiveä ja korvalehden yläosassa vielä yksi.Siitä pidin erityisesti.
Jotkut asiat vain ovat itselle tärkeitä ja tatuoinnit ovat aina olleet minulle.
Mutta hetken mielijohteesta en minäkään niitä kellekään suosittele.
Ja kuva kannattaa tosiaan harkita.Sellainen,joka on muutenkin oma juttu,kuten minulla nuo intiaaniaiheet. smitten

tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #74 : 04.05.2008 11:07:16 »

Ai niin, aeiouyäö. Unohdin sanoa vielä tuosta lävistämisestä, että itse neulan läpimeno ja korun paikalleenasettaminen ovat ohi puolessa minuutissa. Toimenpide on siis todella nopea.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: