Ardith!
Sanotaanko nyt näin,että oikea minä on varmaan tosi kaukana siitä kuvasta,jonka täällä voi luoda kirjoitusteni perusteella.
Jos ei nyt oteta huomioon tätä välivaihetta,kun päästin itseni tuolla pikkukylässä tähän hieman massiivisempaan kokoon,ihan liikunnan puutteessa,niin olen aina ollut hoikka ja kaikelle uudelle hyvin altis.
Yleensä kesäisin hiukset pitkät,pienillä leteillä ja sitä olen nytkin suunnitellut.Väri vaihtuu aina kuidun värin myötä,mutta suosikki on kahta väriä.Palavaa punaista ja siihen sopivaa melkein mustaa,mutta niin päin,että tumma hallitsee.
Lempparivaatteet on farkut ja ikivanha musta nahkatakki,jonka ostin kerran Marokosta,mutta sen tyyli ei vanhene koskaan.Paranee vain kun on hieman kuluneen näköinen.
Joskus käytän muutamaa irtoripseä yläluomien ulkosyrjässä ja no,minä vaan en koskaan tunne itseäni mieleltäni vanhaksi,enkä osaa pukeutua niin.
Jostain Vero Modasta löydän aina itseni vaatteita ostamasta.
Pidän jostain syystä myös esim T-paidoista,jotka hieman "rikotun" näköisiä.Siis on erilaisia kulmia ja säröjä ja mielenkiintoisia yksityiskohtia.
Koruna on usein pieni unisieppari nahkaremmissä.
Juu,en pukeudu ikäisteni tavoin ja joskus olen siitä saanut kuulla arvosteluja.Mutta piut paut niistä välitän!