Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaukoreikiä sairaalaan?  (Luettu 6775 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« : 21.01.2008 12:09:26 »

Miten te reikiläiset toimitte kaukoreikin suhteen silloin,kun potilas on osastolla,jossa paljon sähköisiä laitteita?

Olen tätä pähkäillyt veljeni vaikean sairauden myötä.
On munuaissiirtojonossa ja silloin tällöin jotuu aina yliopistolliseen keskusairaalaan,kun tulee vaikeuksia.
Viimeksi kun ajattelin hänelle lähettää,tuli kerta kaikkinen toppi jostain,että ei!!! crazy2 angel
Mietiskelin asiaa hetken.
Ainakin itselleni on molemmat Masterini sanoneet,ettei saa hoitaa asiakasta,jolla sydämentahdistin.Tämän saman opin olen myös eteenpäin antanut.

Viimeksi veljeni huoneessa oli potilas,jolle tehtiin verenvaihto ja sähköisissä koneissa kiinni.
Samoin hän on itse usein.
Jokainen varmaan tietää,miten energia saattaa rikkoa sähköisiä laitteita.
Tulin silloin siihen tulokseen,etten lähetä sinne ja se on tuntunut hyvältä.
Lähettelen vain ajatuksen,että tapahtukoon taivaallisen tahdon mukaan ja enkeleitä matkaan.

Mites te muut toimitte?

tallennettu

mammamma
Vieras
« Vastaus #1 : 21.01.2008 17:41:58 »

Enpä tullut ajatelleeksi, kun viimeksi hoidin sairaalassa makaavaa... Mutta en myöskään tuntenut mitään stoppeja. Taivaan tahdon mukaan täälläkin...
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija

Jeh!

Profiili
« Vastaus #2 : 21.01.2008 17:49:41 »

Ainakin itselleni on molemmat Masterini sanoneet,ettei saa hoitaa asiakasta,jolla sydämentahdistin.Tämän saman opin olen myös eteenpäin antanut.
opin? Tarkoitat varmaan pelon!  Cheesy

Mutta, niin kauan kun pelkää ko. asiaa niin
kannattaakin olla laittamatta hoitoja.  Wink
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 21.01.2008 18:15:24 »

No se asia ei kyllä ole pelkoa,vaan kokemusta sähköisten laitteitten reagoinnista,varsinkin kun on siitä kokemusta silloin,kun useat lähettävät yhtä aikaa,tai hoitavat kontaktina yhtäaikaa.

En TuliTirppa nyt ottanut asiaa tuon yksittäisen tapauksen vuoksi esiin,vaan ihan mielipiteitä kyselen.

Voi olla,että koneitten stoppaamisella esim.synnytyksen aikana on ollut muukin syy,mutten tieten tahtoen vain halua lähettää,jos kuitenkin jotain sattuu.
Oli asia sitten yhteydessä reikiin tai ei.
Kyllä,otan intuitioni pohjalta tämän huomioon,enkä lähetä.

Mutta sydänmentahdistimen omaavaa en kyllä hoitaisi.Heiluu nuo metalliesineet heilurinakin siihen malliin,etten sen toimintaa kyllä halua sekoittaa.
tallennettu

mammamma
Vieras
« Vastaus #4 : 21.01.2008 18:46:22 »

Miten sitten universumin tieto? Pidän sitä kyllä itseäni huomattavasti fiksumpana, eli jos hoidolla on haitallisia vaikutuksia elektronisiin laitteisiin, niin eiköhän sille pistetä liinat kiinni  Wink
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 21.01.2008 18:56:24 »

Joo,olin kyllä kirjoittamassa siitäkin.
Ja otan senkin huomioon,sillä mikäänhän ei johdu meidän tahdostamme,tai hoidostamme.
Mutta pitää kait vain kuunnella mikä itsestä tuntuu hyvältä.
Ja opettaa,tai saa oppia sitten keneltä tahansa,niin jokainen energiahoitaja kuitenkin omaa ne omat jutut.

En alunperinkään halunnut tästä mitään kiistakenttää tehdä,sillä jokaisen kokemus ja ajatus on yhtä oikein.
Kunhan kuullostelen,mitä muut tekevät.
Tuo veljeni kun  kuitenkin joutuu vähän väliä koneisiin ja siksi olen tätä joutunut miettimään tavallista enemmän.
Tai hänhän on joka yö kytkettynä dialyysikoneeseen.

Jokainen olkoon tyylilleen uskollinen ja en periaatteessa usko,että henkimaailma antaa meidän sekoittaa kenenkään elämää,mutta jo tieto jonkun koneen reistailusta hoitoni jälkeen saisi oman mielen maihin.
Joten minun on parempi kuunnella siinä suhteessa itseäni. Smiley
tallennettu

Alcedo
Kanta-astroilija

Jeh!

Profiili
« Vastaus #6 : 22.01.2008 17:29:57 »

Ja tosiaan tämä neuvo sitten pätee.  Smiley

Lainaus
Mutta, niin kauan kun pelkää ko. asiaa niin
kannattaakin olla laittamatta hoitoja.  Wink

... mutta itse hoidan tahdikkaasti myös tahdistimisia.  coolsmiley
tallennettu

sidrika
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 22.01.2008 20:33:43 »

Jokainen varmaan tietää,miten energia saattaa rikkoa sähköisiä laitteita.

Minun kokemukseni mukaan kaoottinen, ei-tasapainossa oleva energia sotkee ympärillä olevat sähköt ja laitteet. Reiki-energia on viisas ja tasapainoinen eikä sillä pystytä vahingoittamaan. Luotan siihen että reiki tietää mitä se tekee, vaikka en itse aina tiedä. Hoidan huoletta mutta varmistan/vahvistan aina että se tapahtuu hoidettavan parhaaksi. Joskus hoito ei mene perille, eikä sen silloin ole tarkoituskaan mennä perille.
Luottamusta!
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 22.01.2008 21:14:36 »

Minkälainen kokemus sinulla on kaaoottisesta energiasta?
Reiki ei ole koskaan kaaoottista,mutta energiaa silti.
Ja Alcedo!Kyllä tuo on ihan viisas neuvo.
Miksi hankkia itselleen syyllisyyttä,jos sen voi estää sillä,että pitää omasta linjastaan kiinni. Smiley

Joten sinä hoidat,minä en ja molemmat ovat tyytyväisiä omiin keinoihinsa. smitten

Pelko ja syyllisyys eivät kumpikaan kuulu lähetykseen,tai kontaktihoitoon,vaan rauhallinen keskuksessaan oleminen. angel
tallennettu

sidrika
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 22.01.2008 23:12:54 »

Ei, reiki ei ole kaoottista. Ihminen sen sijaan usein on ja kaoottinen energia on ihmisen luoma, usein se on pelonsekainen. Energia on aina enemmän tai vähemmän kaoottinen jos ego on mukana. Esimerkiksi vastikään reikikurssin käynyt joka yrittää vaikuttaa hoidon lopputulokseen tahdonvoimalla. Reiki on edelleen puhdas ja harmoninen mutta sen lisäksi kaoottinen ihminen tuo omia henk.koht. energioitaan tapahtumiin mukaan. Parhaimmassa tapauksessa hän vain uuvuttaa itseään mutta hoidon kohteena oleva saattaa kokea hoitoa ja energioita ristiriitaisina. Ja siitä huolimatta reiki edelleen vaikuttaa harmonisesti, joskus siinä on vain ego-tai pelkopohjaiset ihmisen energiat mukana vähemmän miellyttävänä mausteena.
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 22.01.2008 23:51:57 »

Elikä näistä kommenteista tulin siihen johtopäätökseen,että jokainen toimikoon itselleen oikealta tuntuvalla tavalla.
Ei synny ristiriitaisia ajatuksia,ei pelkoja,eikä syyllisyyttä.

Olen aina kokenut syvää mielenrauhaa hoitotilanteessa.
Siihen kuuluu sellainen riitinomainen oma juttu. Cheesy
Juuri nuo kynttilät,suitsukkeet ja musiikki.
Hoitavia kiviä pöydällä.Jo valmisteluvaiheessa tulee rauha ja sen haluan säilyttää.

Jos minun joskus on tarkoitus hoitaa,tai lähettää hoitoa sellaiselle,jota epäröisin,niin uskon että tilanne tuodaan eteeni tavalla tai toisella.
Näin ne asiat ovat aina menneet ja sitten teen niin.
Kiitos kommenteistanne! angel smitten
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: