Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voiko intuitio pettää näin pahasti...?  (Luettu 13692 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 21.01.2008 17:48:12 »

Työpaikasta siis kyse. Keväällä hain talon sisällä yhtä paikkaa, joka tuntui siltä, että pakko ainakin yrittää. Sit haastatteluiden aikana näin henkilön, joka sitten sainkin paikan, ja tuolloin nähdessäni hänet ensimmäisen kerran, tiesin, että se on siinä. Nyt tuli toinen kerta. Oli ihan pakko yrittää, koska joku takaraivossa niin sanoi, ja järkeilin, että tuo edellinen yritys olisi tälle pohjustusta, koska saisin hyvät suosittelut. Mutta ei  Sad Taas meni paikka talon ulkopuolelle  Cry Alkaa olla niin turhautunut olo näiden yritysten kanssa, ettei enää mitään rajaa! (nuo ei ole ainoita...) Ja alkaa jo hävettää olla hakemassa joka paikkaan, kun lopputulos on aina se, että "ollaan mahdollisesti toisen kerran yhteyksissä..." Mielestäni minulla siis on vahva intuitio, mutta miten ihmeessä se voi heittää näin sivuraiteille? Kokemuksia? Ja mitä vaan kauniita ajatuksia...  Cry
tallennettu
Mirjam*
Kanta-astroilija

Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta

Profiili
« Vastaus #1 : 21.01.2008 19:05:30 »

Ja eiköskin intuitio vie itseä epämiellyttäviltäkin ja kipeiltäkin tuntuvia kokemuksia kohden...  :Smiley
Jotain niistä voi oppia ja sitä kautta saattaapi tarjoutua joku vielä oivallisempi tilaisuus, ihan jossain muussa kohtaa, mitä itse ei sillä hetkellä osaa edes vaihtoehtona nähdä...  Huh
Näin ainakin minulla käy usein.
Muutenhan ei kokemukset tunnu miltään, jos niitä voisi kokoajan"ilmasta"tsiikailla...
Tai ei niistä ainakaan "opi" yhtä "verevällä" tavalla, viimeistä sopukkaa ja solua myöten.
Ehkä jopa välttyy joltain vieläkin ikävämmältä kokemukselta...ei sitäkään tiedä.
 Smiley
Onni voi kurkkia nurkan takana vielä  Smiley
« Viimeksi muokattu: 21.01.2008 19:07:44 kirjoittanut Mirjam* » tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #2 : 21.01.2008 19:54:31 »

Työpaikasta siis kyse. Keväällä hain talon sisällä yhtä paikkaa, joka tuntui siltä, että pakko ainakin yrittää. Sit haastatteluiden aikana näin henkilön, joka sitten sainkin paikan, ja tuolloin nähdessäni hänet ensimmäisen kerran, tiesin, että se on siinä. Nyt tuli toinen kerta. Oli ihan pakko yrittää, koska joku takaraivossa niin sanoi, ja järkeilin, että tuo edellinen yritys olisi tälle pohjustusta, koska saisin hyvät suosittelut. Mutta ei  Sad Taas meni paikka talon ulkopuolelle ...

Hei "Tulitirppa"

Juttuasi lukiessani tuli ensimmäisenä mieleeni,
että miksi sinä haluat toista työtä
- mikä vika nykyisessä on
- olisiko syytä katsella nykytilannettasi tarkemmin

Oletko mennyt Silva-menetelmällä tasolla
ja katsonut onko työpaikan vaihto tarpeen

smitten Elämänilo

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
mammamma
Vieras
« Vastaus #3 : 21.01.2008 19:59:31 »

Hei "Tulitirppa"

smitten Elämänilo

Moikka Elämänilo!

En ole vielä Silvan kanssa kovin pitkällä, mutta tuossa nyt sattui olemaan kyseessä mun koulutusta vastaava unelmatyö...  Cry
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 21.01.2008 21:16:23 »

Mina uskon, etta kaikella on tarkoitus, esimerkkina olkoon oma uusi tarjottu tyopaikka:
Minulle tarjottiin syksylla mielestani unelmapaikkaa, mutta jahkailin ja jahkailin ja lopulta sanoin EI.
Vajaa 3 viikkoa myohemmin sain entisessa tyossani niin hyvan palkankorotuksen ja teen paljon lyhkasempia paivia-eli uskon, etta kaikella on tarkoitus-luota vai omiin tuntemuksiin.
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #5 : 21.01.2008 21:43:22 »

Voi toivottavasti kävisi noin hyvä mäihä kun sinulla...! Onneksi olkoon!  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #6 : 22.01.2008 09:18:46 »

eiks se aina mene jotenkinpäin.. en edes usko löytäväni oman alan "unelmatyötä" seuraavaksi, toiveet on sivubisneksissä tässä vaiheessa, 5 v kuluttua eri kuvio. Mutta voishan sitä vaikka tulla unelmaduuni, kun pitää vaihtaa.. miksei.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sannaska
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 22.01.2008 11:24:36 »

Hei "Tulitirppa"

smitten Elämänilo

Moikka Elämänilo!

En ole vielä Silvan kanssa kovin pitkällä, mutta tuossa nyt sattui olemaan kyseessä mun koulutusta vastaava unelmatyö...  Cry

Heis. Mikä on silva-menetelmä?
t.  Cool
tallennettu
malmbrii
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 22.01.2008 13:10:46 »

Ihmettelin itsekin, mutta kävin katsomassa googlesta, löytyy tietoa paljon. Cool
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #9 : 22.01.2008 15:01:09 »

Heis. Mikä on silva-menetelmä?

Hei "sannaska"

Kurkkaapa tästä

Klikkaa
Silva menetelmä

smitten Elämänilo

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lunerica
Kanta-astroilija

Que cambie todo pero no el amor

Profiili
« Vastaus #10 : 22.01.2008 19:18:39 »

Hei Tuli-Tirppa!

Onko intuitiosi joskus "pettänyt" jossakin muussa asiassa kuin tässä työasiassa...?
Mulle tuli nimittäin ensimmäiseksi mieleen, että olisiko mahdollista, että huomaamattasi sekoitit hartaan toiveen intuitioon?
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
mammamma
Vieras
« Vastaus #11 : 22.01.2008 19:24:09 »

Hei Tuli-Tirppa!

Onko intuitiosi joskus "pettänyt" jossakin muussa asiassa kuin tässä työasiassa...?
Mulle tuli nimittäin ensimmäiseksi mieleen, että olisiko mahdollista, että huomaamattasi sekoitit hartaan toiveen intuitioon?

Ei, en toivonut vielä mitään, kun näin ilmoituksen paikoista. Tuli vaan tunne, että tuota on pakko hakea, vaikken vielä oikein ymmärtänyt, että miksi...
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #12 : 23.01.2008 16:28:22 »

Ja alkaa jo hävettää olla hakemassa joka paikkaan, kun lopputulos on aina se, että "ollaan mahdollisesti toisen kerran yhteyksissä..." Mielestäni minulla siis on vahva intuitio, mutta miten ihmeessä se voi heittää näin sivuraiteille? Kokemuksia? Ja mitä vaan kauniita ajatuksia...  Cry 

Tämä on minullekin tuttu tarina ja olen jo täysin turhautunut. Tiedän sisimmässäni, että on korkea aika vaihtaa työpaikkaa / -tehtävää, mutta en enää jaksa hakea paikkoja omasta talosta juuri Tulitirpan kuvailemasta syystä. Olen toki hakenut myös paikkoja, joista intuitio on sanonut, etten sitä tule saamaan, mutta muutama paikka oli todella puoleensavetävä. Tosin olen oppinut näistä kokemuksista, etten noihin tehtäviin enää lähtisi vaikka pyydettäisiin. Kaipa minun sitten piti se oppia, koska intuitio ei ohjaa vääriin tekoihin. Olisi vaan tosi kiva tietää saanko enää koskaan mielenkiintoista työtä vai pukkaanko tätä samaa tuttua rutiinia lopun ikäni.   Undecided
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #13 : 23.01.2008 16:35:10 »

Hmmm... no sen verran positiivistakin, että nykyisiin tehtäviini tulleet muutokset ovat tuoneet kaivattua piristystä työhöni ja jaksan taas tehdä niitä uudella innolla. Kaipa nuiden hakuprosessienkin punainen lanka joskus löytyy. Toivottavasti Atomillekin.....
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #14 : 23.01.2008 17:38:41 »

Löytämäni punainen lanka kertoi, että älä pöllö Atomi hae enää mitään paikkoja vaan odota, että sulle tarjotaan mielenkiintoista työtä. Tällä hetkellä odotan, että talossa aloitettaisiin uusi hanke, joka minua kiinnostaa. Koska olen tullut hulluksi tästä loputtomasta pään hakkaamisesta seinään, odotan että minua pyydetään hankkeeseen mukaan ehkä ensi syksynä. Hulluna on hyvä olla, joten passaa tässä odotella valmista. Kaipa intuitio sitten laittoi minut hakeutumaan aikaisemmin noihin paikkoihin, että oppisin odottamaan kärsivällisesti. Joka tapauksessa olen päättänyt, että jos ensi syksynä ei tapahdu mitään, niin minä nostan kytkintä vaikka tuohon naapuritaloon opeksi. Ne jotka ei osaa tai viitsi tehdä, niin nehän opettaa.   2funny
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: