Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: joukko itsemurha?  (Luettu 5262 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
helinä
Kohtuuastroilija
**

Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)

Profiili
« : 21.01.2008 18:53:27 »

Hei
Tässä omituista mustaa huumoria osoittava uneni....

Alustuksesi sanottakoon, etten ole itsemurha tyyppiä (elämä on minusta kaikesta huolimatta kaunis lahja) - enkä harkitse kuolemaa (uteliaisuutta riittää vielä useaksi vuodeksi).

Näin se meni.
Olin laboratorio/sairaalamiljöössä ja meitä oli useita. Hitaana infuusiona suoneen valui nestettä. Se oli tarkoitettu kuollettavaksi. Se ei tuntunut miltään - hidas viileä tunne suonessa,  kuin merkkinä että liuosta oli runsaasti. Ihan rauhallista ja asiallista oli ympärillä. Kerralla meitä oli huoneessa noin 4-5. En katsellut muita.
Sitten nousin bussista (jossa tätä ryhmää kuljetettiin) ja saimme käteen 10 päivän hotelliliput. Niin että ajattelin vain rauhallisesti mielessäni, että vaikutus ilmeisesti tulee näppärästi vasta 10 päivän kuluttua. Eli mitään "jälkiä" tästä operaatiosta ei tule jäämään itse "itsemurha tehtailijoista".
Lopuksi vaan mietin, että miten nyt sitten vaan mietin, että mitä nyt sitten tekisi. Kun kuitenkin 10 päivää on aika paljon.
Paikka oli ehkä jossain ulkomailla - ei kotisuomessa. Eli mietin, että olisinko vaan perusturisti ja katselisin maisemia.

Outo - kieltämättä. Varsinkin kun en tunne olevani masentunutkaan.

10 päivän kuluttua mars lähtee taas etenemään huoneesta 9. Muuta erityistä en osaa sanoa mistä tuo 10 päivää oli niin tärkeä.

Saa kommentoida. - Muutakin kuin että outo tyyppi  uglystupid2

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 22.01.2008 20:23:24 »

nesteestä tulee mieleen neptunus ja haaveet,
yhdistettynä 9 huoneen ulkomaanmatkoihin,
onko haaveissa matka?
10 päivää,10 ja toiveen täyttymys?
tai
sairaalamiljöö ja kuollettavaksi tarkoitettu neste,
onko nyt levon hetki jotta sitten 10 päivän päästä olisit valmis toimintaan kun olet saanut uutta virtaa suoniin?
tai
mahdollisuus käyttää tämä aika jonkun uuden asian opiskeluun,
jota voit jatkossa hyödyntää,
rauhallisin mielin ja nelosen kera maalaisjärki tallella,
kyky tutkailla asioita kuin ulkopuolisen silmin

ei sentään bensaa suonissa,
"neulan silmä vasempaan ja sataa oikeaan.."

tuosta nesteestä ja luvusta 10 oli itselläkin uni
ja taitaa tuo liittyä tuohon retromarsin liikkeisiin minullakin
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #2 : 23.01.2008 16:57:31 »

Minuakin kiinnostaisi tulkinta joukkoitsemurhasta. Näin viime viikolla unen, jossa sain kutsun yhdistyksen koulutukseen ja menin sinne mieheni kanssa. Meillä oli tosi hauskaa ja kävimme kaupungilla shoppailemassa. Siellä tapasimme koulutuspäivien vetäjän, joka oli aivan innosta soikeena ja muistutti meitä ja kaikkia muitakin, että muistamme varmasti mennä iltajuhlaan, koska se olisi aivan upea tilaisuus. Ihmettelin vähän miksi hän oli niin innoissaan, ettei tuntunut nahoissaan kestävän ja päätimme mieheni kanssa mennä illalla mukaan. Siellä olikin kaikki sitten paikalla ja meille oli tuotu nurmikolle telttasängyt yksi jokaiselle. Meitä opastettiin käymään pitkäkseen ja laittamaan nesteeseen kastettu liina kasvoille. Silloin keksin, että kyseessä oli joukkoitsemurha ja jäin seuraamaan tapahtumia. Pohdin kuolemaa ja tulin siihen tulokseen, että eihän minulla ole mitään kuolemista vastaan, mutta kun elettävääkin vielä olisi. Mielestäni kannatti siirtää kuolemista vielä ainakin muutamalla päivällä. Katselin ihmisiä ja mietin kuinka moni tekisi itsemurhan ja tiesivätköhän he mitä olivat yleensä tekemässä. Samassa järkytyin, kun huomasin yhdeltä sängyltä nousevan pienen lapsen. Hän oli liian nuori ymmärtääkseen mitä oli pyydetty tekemään ja ei siksi kuollut. Minä tajusin vasta silloin, että paikalla oli myös lapsia. Lähdin kiertämään sänkyjen välissä mieheni kanssa ja löysimme kolme vainajaa, jotka kaikki olivat 6-10 vuotiaita lapsia. Aikuiset ja nuoret olivat valinneet elämän kuka mistälin syystä ja ihan pienet lapset eivät osanneet toimia oikein ja selvisivät. Ala-asteikäiset menehtyivät. Koulutuksen vetäjä liehui innoissaan keräämässä vainajien ruumiita ja tuuletti kuinka hienoa oli, että olimme saaneet kolme kuollutta tällä kertaa ja ensi kerralla sitten taas lisää.   idiot2

En ole ennen nähnyt unta joukkoitsemurhasta tai kuullut muidenkaan nähneen. Mielenkiintoista, että nämä sattuivat nyt samaan aikaan. Unikirjan mukaan itsemurha kuvaa itsen osien kuolettamista ja negatiivista ohjelmointia itsessä. Onko joukkoitsemurha totaalisen muutoksen tarvetta? Tarve uusiin asenteisiin omassa elämässä usealla eri sektorilla? Pitäisikö siis purkaa kielteistä ohjelmointia monella elämän alueella? Itse olen  aurinko  kauris ja pohdin jopa Pluton tuloa merkkiini - olisiko sillä jokin vaikutus? Hyvin monia ajatuksia on joka tapauksessa herännyt, mutta keskustelu jatkukoon avoimena. Vinkkejä pohdintaan?   Cool
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 23.01.2008 18:31:28 »

erään todellisen joukkoitsemurhan kartalla,17.11.1978,
on  merkurius aspect_con neptunus jousimies
puolisekstiilissä  uranus skorpioni:iin,
joukkohurmos/usko/suggestio,
nyt
taivahalla uranuksen valtakunnassa  vesimies:ssä
tarkka  merkurius aspect_con neptunus
väljä puolisekstiili  uranus kalat:in,
uranus jälleen veden merkissä nostattaen yhteistunnetta,
jospa se kaloissa jää vain "huuruiseksi" uneksimiseksi,
vaan mistäpä sitä tietää mitä maailmalta vielä kuuluu?
tuo
tapahtunut oli muistaakseni Yhdysvalloissa ja oisko ollut jonkun
"uskonjohtajan"  jousimies järjestämä,
 merkurius neptunus harhaanjohtamista,
taitaa sietää varoa muutenkin?
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 23.01.2008 21:08:45 »

neptunus yleensa antaa "harhoja", mutta kylla yleensa murhat ja itsemurhat symbolisoivat omien piirteiden "murhaamista"
tallennettu
helinä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 24.01.2008 07:25:38 »

Kiitos kommenteista!  Smiley

neptunus antaa harhoja" - voin kommentoida, että nyt menossa mulla  neptunus transiitti perääntyvän  mars päällä 5 :ssa.
- Uni voipi ja varmaan onkin alitajuntani tuotteita.

Oli kuitenkin hyvä kuulla tuo Atomin joukkoitsemurha, koska tässä unessa oli samoja piirteitä. Myös minä ihmettelin siinä miksi muut ihmiset ovat tälläiseen toimintaan tulleet - vaikka samalla itse kuuluinkin vapaaehtoisesti "annoksen" ottaneisiin.

Luin myös Hotelli uni tulkintoja - ehkä sekin jokin merkki että "huolettomampi kausi tulossa". - Joidenkin ominaisuuksieni kuolemista. Olen kuitenkin jossain määrin neitsyt nipoilua syntymälahjana saanut, ja on ollut vaikeaa opetella että muut ihmiset tosiaan saa ja pitää tehdä omia virheitä ja mulla ei oikeutta/mahdollisuuksia puuttua muiden (tyhmiin?) valintoihin...

Ei huono asia että uusi kausi alkamassa... Vaikka vähän tuollainen "huolettomuus" häiritseekin ympärillä....
 Wink
tallennettu
helinä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 17.04.2008 19:24:31 »

Täytyy nyt ehkä laittaa näinkin myöhään, että työkaveillani todettiin syöpä kymmenen päivän päästä... itse sain huimaus vaivoihini lääkärissä diagnoosin - ei vakavaa. - Kiitos kommentoijille.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: