*Kide*
|
|
« : 23.01.2008 14:41:45 » |
|
Aloitetaan tällä, linkki viime kevääseen Ketju aloitettu maaliskuussa, mutta tämä tuli mieleeni tänään Kuljin ulkona, näsiän tarkistin kun tv.ssä puhuivat Helsingissä muutamilla paikoilla näsiän alkaneen kukintansa Ei vielä täällä päin, mutta auringon paistaessa hivelevästi, korvani bongasi ensimmäisen "TITITYY" liverryksen Hieman ponneton oli ja vaisu, mutta jospa aukoo laulukanavaa tuo tinttipoika https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=14728.0Pistetäänpäs antennit ulos ja kuulostellaan, kuinka kevät kohisee ja pitäisikö pistää pässinpökkimät vaan vielä jalkaan ja odotella pakkaspojan potkuja?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1 : 23.01.2008 14:45:20 » |
|
joo minulla on kevätsiivous ja keväinen olo, katsotaan mihin tää johtaa--
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #3 : 23.01.2008 20:36:42 » |
|
Juu, viimeviikolla talitintti lauleskeli ti-tyytä aamusella bussia ootellessani - olipa outoa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #4 : 23.01.2008 22:47:00 » |
|
Eräs otus ilmoitti kyllä iloisen keveästi minulle tuolla kuutamoisessa illassa, että ' pu-pu-pu-pu-pu-pu....heleästi kuin tiuku! Kuka arvaa kenellä rakkaus roihuaa rinnassa? Kevään ensimmäisiä ääniä...
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #5 : 26.01.2008 21:14:37 » |
|
Onko kyseessä punatulkku?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #6 : 26.01.2008 23:23:23 » |
|
Tosiaan! Siinähän on ainakin tavu; pu- Hienosti oivallettu! Mut ääni on vähän erilainen. :
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #7 : 26.01.2008 23:33:23 » |
|
Jänöjussi tekee hankipoikaset,mutta oisiko metsäkyyhky?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #8 : 26.01.2008 23:38:07 » |
|
Ja toinen samanmoinen! Chandra, monitaituri! Nyt lasket leikkiä! Mutta pupussakin on kyllä tavu pu- joten yhtä hyvin oivallettu...mut laulaako se? :
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #9 : 27.01.2008 00:02:32 » |
|
Vielä kerran arvaan. Metsot ja teeret ovat kai soitimella,entä pöllöt.Mutta ei pöllö sano pu,vaan pö. Minä sanon TEERET!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #10 : 27.01.2008 00:53:31 » |
|
Pikkuisen väärin... Teeret kujertelevat pikkuisen nopeammin. Kylläpäs minä olen ölövinään, vanha tietäjä.
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #11 : 27.01.2008 10:34:55 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #12 : 27.01.2008 12:16:16 » |
|
Ei ole totta! Tilhi! Anteeksi nyt vain Ippuska. Te ootta kaapunkilaisia. Minähän olen niitä, joita sanottiin lantalaisiksi. Kun lapsena tulin pyörällä Yritysperäntietä rautatien yli kaupungille, huusivat pojat: - Haa, lantalainen tullee, haisee jo kauas! Siksipäs tiedän!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #13 : 27.01.2008 13:28:07 » |
|
Minkä vinkin tuosta nyt pitäisi ottaa? Lantalainen minäkin ensimmäiset 22v,mutta tuollaista lintua ei ole kuin pohjoisessa! Se on se valkoinen,jonka nimeä en muista. Mikään lintu sano pu,,,jupisen minä täällä. Jänis ei laula,mutta oletteko kuulleet,miten se itkee kuin lapsi,kun jää saaliiksi.Kerran ihmettelin kenen vauva keskellä metsää huutaa ja ikävästi pupu paran kävi siellä. Siis haiseeko se lintu?Mikä lintu puputtaa ja haisee? En nyt kyllä keksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|