Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tv:n antia  (Luettu 27733 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« : 25.01.2008 21:40:11 »

Tämän voi kyllä siirtää tuonne kirja ja linkkivinkkeihinkin,mutta saattavat hyvät ohjelmat mennä sivu suun.

En paljon katsoa telkkua,paitsi silloin,kun on aihetta paeta jotain vastenmielistä,jota ei juuri sillä hetkellä halua miettiä.
Olen kuitenkin hyvien dokumenttien ystävä,myös elokuvat,lähinnä draamat,ovat kivoja katsoa,jos joku vaikka täällä etukäteen infoaisi.
Muuten en juurikaan jaksa pitkiä leffoja katsoa.

Viime aikoina on tullut hyviä dokumentteja mm Suomen kansalaissodasta,josta on vaiettu tähän päivään asti.Harmittaa,kun mummoni olisi aiheesta puhunut,asui Hattulassa silloin,eli aivan pääpaikoilla,mutta eihän se nuorta tyttöä kiinnostanut.Muut ovat vaijenneet.Ei ole enää ketään,keltä kysyä noista kovista ajoista ja miten niistä selvittiin.

Samoin kaikki toisen maailmansodan aikaiset keskitysleiriohjelmat kiinnostavat.En haluaisi missata yhtään,vaikka paljon olen niitä katsonutkin.Taisi olla edellisviikolla,kun tuli ohjelma kaksosista,jotka sieltä olivat selvinneet.Ja voi mahdoton,miten valoisia nuo vanhukset olivat! smitten

Tässä vain minua kiinnostavia aiheita,mutta ihan kaikkea laidasta laitaan,ettei tarvitse harmitella,jos on foorumilla kahlaillut,eikä huomannut jotain ohjelmaa.

Tänään tulee kyllä jotain UPEAN KAUNISTA ja kevyttä! smitten
Taitoluistelun EM-kisojen jäätanssin vapaaohjelma osuus.
Se on jotain niin kaunista!
Katsotko sinä ESMIRALDA jäätanssia,kun niin tanssin lumoissa olet,vai onko niissä jokin vibaero? Cheesy
« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 19:30:28 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 26.01.2008 00:56:55 »

smitten
Hyvä päätös hyvälle päivälle tuo ihana jäätanssikilpailu.
Mahtavaa liikettä,ihmisen notkeus huipussaan,upeaa musiikkia,yhteensulautumista ja ihania pukuja.

Menen uneksimaan petin pohjalle,miten liitelen jonkun hurjaluontoisen tumman intiaanin käsivarsilla. 2funny
Saisi olla melkoisesti lihasvoimaa,,, Grin
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 26.01.2008 13:31:55 »

voe että oekeen syäntä raastaa tässä vaiheessa tuo digin
puuttuminen, kuu leijona minussa rakastaa taitoluistelua
ja nyt jäi liukumiset näkemättä..............
dvd:ltä oppia oikeudenmukaisuudesta Kurjia katsomalla,
kyllä jäätanssi ois hivelly sielua enämpi,
ois pitänyt olla  venus-sosiaalisempi ja mennä kylään töllöttämään,mutku on ollut kohta 4 kuukautta epäsosiaalinen niin ei saa ittiänsä immeisten ilimoille ku pakon sanelemana
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 26.01.2008 14:05:54 »

Voi harmi! Undecided
Tänään suomalaiset naiset pääsevät kentälle vapaaohjelmaosuudessa.
Mutta jos kyläilisit sunnuntai iltana,silloin sitä silmän ja korvan ruokaa tuutin täydeltä;LOPPUNÄYTÖS! smitten
Se se vasta hienoa on,kun jännitykset poissa ja säännötkin väljemmät.
Myös esitykset yleensä musiikkeineen todella vapaamuotoiset.
Iäti muistan Philippe Candeloron (en ihan varma,kirjoitetaanko noin)loppunäytösnumeron,johon tuli otsanauha päässä,hapsutakki ja housut,hyvin intiaanimaiset ja sitten heitti vielä meitin naisten iloksi paidan pois.Hoh,hoijaa.
On siellä nytkin söpö iloinen Ranskan poika,jota odottaa. Cheesy

Nyt menossa vanha kotimainen elokuva,jota muistan lapsena katselleeni tosi tarkkaan,Valkoinen Peura.
Jotain siitä jollain tasolla tiesin ymmärtäväni,jokin pelottikin pientä tyttöä.En vain oikein osaa päiväsaikaan telkkua katsoa,joten jäi nyt uusimatta.
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 26.01.2008 16:29:20 »

Mie katselen lähinnä vain Huippumalli Haussa-ohjelmaa, Dr. Philiä ja Housea. Muuten telkkari pysyy aika pitkälle kiinni. Olen tosin pohtinut Animal Planetin ja History Channelin hankkimista. Pidän dokumenteista todella paljon, mutta viime aikoina tarjolla ei ole ollut minulle mieluista dokumenttiaineistoa.... Historiaa tulee, kyllä, mutta toisin kuin Chandraa minua ei kiinnosta "lähihistoria", vaan mitä kauemmas mennään sen parempi! Grin 1700-luvun teollistumisesta lähtien historia alkaa mennä minuun makuuni ihan liian tylsäksi ja nykyaikaiseksi.

Huippumalli Haussa jaksaa innostaa sen luovuuden ja taiteen vuoksi. Olen aikaisemminkin seuraillut mielenkiinnolla luovuuteen liittyviä tosi-tv-ohjelmia, kuten Muodin Huipulle ja sitten se Tommi Hilfigerin suunnitteluohjelma, jonka nimen olen jo unohtanut.
Dr. Philissä on aina hyvä, tsemppaava henki ja se tulee juuri sopivasti siihen aikaan, kun tulee kotiin töistä. Tulee hetkeksi istuttua alas rauhottumaan ja ruokailemaan. Samalla ohjelma on hyvää positiivisen ja onnistumiseen tähtäävän elämänoppaiden kertausta. Lahdessa asuessa, kun olin työttömänä, otin Dr. Philin aikaiseksi tehtäväksi venyttelytauon. Venyttelin puolisen tuntia ja seurasin ohjelmaa samalla.
Houseen olen jäänyt koukkuun lähinnä sen ennalta-arvaamattomuuden vuoksi Grin

Ai niin! Välillä tulee seurattua lauantaisin Jim-TV:ltä Haamutiimiä, jossa porukka tutkii kummitteleeko apua pyytävissä kohteissa. Ohjelmassa on tullut vastaan ihan mielenkiintoistakin kummittelua, mutta ohjelman henki on (valitettavasti) että jos kummittelulle löydetään jokin tieteellinen selitys tai mitaan johtolankoja ei saada, kummittelua ei ole. Usein ohjelman kohteet saavat merkinnän "ei kummittelua", koska tieteellistä näyttöä ei saada. Se on tylsää.
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 26.01.2008 19:29:33 »

Ensinnä JUHLAA! smitten
Suomen 3 tyttöä kymmenen parhaan joukossa.Yksi pronssi tuli kotiin.
Totuuden nimissä tunnustan,että näin vain palkinnonjaon ja tulosluettelon,sillä makeat päiväunet taas vedin.Ja näin ihmeellisen unen,jota pitää nyt tutkailla. Cool

Voi Atha! Cheesy
Hyvin yksiin menevät meidän tv-mieltymykset.Vieressäni on Dr.Philin kirja "Pidä huolta itsestäsi".
Huippumallit haussa kiinnostaa monella eri tavalla.
Katselen erilaisia luonteita,valtavaa muutosta kisan aikana ja tietysti sitäkin,miten ammattilaiset loihtivat esiin ihmisen tyylin jo valitsemalla uuden hiustyylin.
Yksi tytöistä ajettiin viime kerralla kaljuksi ja hän oli todella kaunis.

Ja historiasta sen verran,että kauas menee minunkin mielenkiintoni.
Ostin yhden DVD:kin pelkän kannen takia.Ihmiskunnan kehitysvaiheet.
Olin nimittäin noita kasvoja katsellut ent.elämien kohdalla ja näyttivät ensin kammottavan pelottavilta.Sitten hokasin erään kauppareisun aikana samoja kasvoja,joita en ollut osannut liittää mihinkään,tämän DVD:n kannessa.Pitihän se heti ostaa.
Yritin hakea sitä äsken,mutta on taas jollain lainassa.Neandertaalin ihmisistä siinä oli ainakin.
Ranskan vallankumouksen aikaiset tapahtumat myös kiinnostavat ja Kristuksen.Oikeastaan laidasta laitaan,kun nyt ajattelen.Egypti,sun muut.
Yhteen aikaan tuli sunnuntaisin klo:16 aina jokin tälläinen ohjelma,jossa arkeologit selvittivät pyramidihautojen aitoutta.Kuka siihen oli haudattu ja Mayojen historiaa.Monenmoista muutakin.Ne olivat tosi mielenkiintoisia.

Uups!Ja HOUSE on aivan omaa luokkaansa.Onkohan siinä jääräpäisyydessä jotain tuttua. Grin
« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 19:32:23 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 27.01.2008 22:07:49 »

Ah ja voi ihmisen osaamista pitkän harjoittelun jälkeen.
Tuli katsojalle kyyneleet silmiin,vilun väristyksiä ja välillä ihan sydän pakahtui rinnassa tuon luistelun kauneutta. smitten

Se minun suosikkipoika ei muuten ollutkaan Ranskalainen,vaikka hänkin hyvä ja voitti tänä vuonna kisat.
On tämä Sveitsin Lambiel,jolla aivan hätkähdyttävän koskettava esitys musiikkeineen ja ne piruetit! Shocked

Mutta seuraavaksi aijon katsoa mitä pitää sisällään tuo oudon aiheinen dokumentti subbarilla.Erotiikka pilasi elämäni??!!! Shocked Huh
Pakko katsastaa alkuun,miten ihmeessä sellainen on päässyt käymään. uglystupid2
« Viimeksi muokattu: 27.01.2008 22:09:59 kirjoittanut Chandra » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #7 : 28.01.2008 05:20:39 »

Eilen itse asiassa nauroin American Idolseille, millaisia esityksiä!

Ääntä ja karismaa sieltä etsitään, mutta voi millaisia yrittäjiä. Tuomareilla oli huumoria, muuten juttu ei nostattanut tunteitani, sainpa nauraa vaan..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 28.01.2008 17:02:22 »

Grin
Minä ja kolme muuta taidamme olla ainoita,jotka katsovat telkkua. Grin
Juu,tiedän etteivät henkiset ihmiset sitä niin tuijota,mutta kylläs minä vaan.Miksi se tuossa nurkassa pimeinä kylminä talvi-iltoina muuten könöttäisi. Huh
Eli jaan taas tätä kulttuuriantia.
AthaMaaritille ja itselleni ensin Dr.Phil,aiheena Online-deittailu. Shocked?
Mitä se semmoinen deittailu on?

Samoin edelleen meille Huippumalli haussa:Tyttö joka antoi pusun torakalle

Arkiviisulle ja jälleen itselleni maikkarilta Bridgetin ohjaajan komedia Rakkautta vain,joka sai ihmeen hyvät arvostelut?!
Joku kriitikkokin siis kehtaa myöntävää,että hömppä on joskus ihan kivaa katsottavaa. Cheesy

nikille en nyt oikein löytänyt mitään,mutta jos SA katsoi eilen Amerikan Idolseja,niin tänään tulee "Tanssi,jos osaat:"

Ja muut tekevät sitten jotain luovaa ja kehittävää. 2funny
Minä se makaan sohvalla kynttilöitten loisteessa vällyn alla ja syön siinä samalla Maxi-tuplan,siis leffan aikana..näin laihdutuskuurin aikaan. Cheesy
Kuurit meni poskelleen jo aikoja sitten. Undecided
tallennettu

Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 28.01.2008 17:17:57 »

En ehdi katsoa paljonkaan töllötintä, mutta nyt uusintana pyörivä Fitz ratkaisee on täyskymppi! Sitä ei voi ohittaa, vaikka mikä olisi. Päähenkilö Robbie Coltrane (tai sinnepäin nimi) on rouhea, monisärmäinen tyyppi. Mestariteos koko homma.
Mikä siinä on, että nuo britit taitaa tuon draama-jännäri konseptin, ei tosiaan jenkkihommat ylety samaan. Puhumattakaan kotimaisista, valitettavasti.

Teema on mun ehdoton lempikanava, sieltä tulee mm. venäläisiä huippusarjoja, mitä ei ennen näkynyt missään. Ja kaikkea muutakin kiinnostavaa.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Atomi
Vieras
« Vastaus #10 : 29.01.2008 11:53:58 »

Grin
Minä ja kolme muuta taidamme olla ainoita,jotka katsovat telkkua. Grin

Höpsis...kaikki loput istuu nenä kiinni telsussa eivätkä ennätä foorumille kirjoittelemaan. *katsoo peiliin ja nyökkää*   coolsmiley 
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #11 : 29.01.2008 19:46:33 »

Briteistä tuli mieleen se yksi miljonääri joka meni auttamaan köyhiä. Hän ei mielestään löytänyt tarpeeksi köyhiä, joten meni lopulta refugee keskukseen ja auttoi maahanmuuttajia, mustia, britti-ulkomaisperheitä. Hauska heppu ja peitetarina. Tv formaatteja keksimään..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 01.02.2008 08:54:56 »

Joo, Tanssi jos osaat on myös ohjelma, jota seuraan! Siinäkin puuhataan luovuuden saralla, joten ei ihme, että kiinnostaa Wink
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 01.02.2008 09:11:05 »

*hilautuu paikalle tv:n äärestä*

Eilinen Tanssi jos osaat, oli mielestäni todella upeaa nähtävää. Pidin kovasti etenkin siitä Broadway-ilottelusta, mutta viimeinenkin oli sykähdyttävän seksikäs ja odotin koko ajan että tämä breakdancetyyppi pääsisi irroittelemaan enemmän...

Minulla on tapana katsoa tällaisia sarjoja kuin Heroes, Criminal minds, Num3rot, Kyle XY ... Fitz olisi loistava, mutta on turhan myöhään minulle, joten piti jättää väliin tällä kertaa - samoin kuin Tähtiportti sekä X-Files.

Jos tämä on sellainen kerro minulle, mitä katsot tv:stä, niin minä kerron sinulle millainen olet - teema, niin tunnustan, että mielelläni pohdin asioita näkyvien tapahtumien takaa, rivien välistä, siitä mikä johtaa mihinkin ja miksi... taisin nuoruudessani lukea kaikki suomennetut Agatha Christien kirjat pariin kertaan läpi, ja niissähän selvisi usein vasta viimeisellä sivulla, että puutarhuri oli murhaaja Wink
tallennettu
Sekhmet
Kanta-astroilija

Nil novi sub sole.

Profiili
« Vastaus #14 : 01.02.2008 09:39:55 »

Minä taidan olla poikkeava.  Cheesy
Minulle kelpaa töllöstä vain urheilu, uutiset ja dokkarit.
Ja ohjelmien talteenottamiseen ja katsomiseen on oiva väline tallentava "tikipoksi".
Saa katsoa rauhassa silloin kun aikaa siihen on.
Muulloin soi jukeboxi jonka olen virittänyt pc,lle.
« Viimeksi muokattu: 01.02.2008 09:42:51 kirjoittanut Ikiaika » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: