Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tv:n antia  (Luettu 27721 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 01.02.2008 10:39:48 »

Grin
Ei ole sellainen "kerro mitä katsot,niin minä kerron,,,"
Kunhan vaan uteliaisuuttani heitin kysymyksen,minkälaista ohjelmaa.
Ja toivoin myös,että täältä saamme nopeasti vinkkejä,jos joku katsomisen arvoinen dokumentti tulossa.
Vaihtoehtohoidot,luontodokumentit ja nuo erilaisten muinaisten kansojen elinpaikkojen tonkimiset minua kiinnostavat,mm.

Eli sellaisistakin otan vinkkejä mielelläni vastaan.Aina kun ei itse huomaa ja sitten harmittaa,kun ei ole nähnyt.
tallennettu

Sekhmet
Kanta-astroilija

Nil novi sub sole.

Profiili
« Vastaus #16 : 01.02.2008 10:53:42 »

Grin
Ei ole sellainen "kerro mitä katsot,niin minä kerron,,,"
Kunhan vaan uteliaisuuttani heitin kysymyksen,minkälaista ohjelmaa.
Ja toivoin myös,että täältä saamme nopeasti vinkkejä,jos joku katsomisen arvoinen dokumentti tulossa.

Eli sellaisistakin otan vinkkejä mielelläni vastaan.Aina kun ei itse huomaa ja sitten harmittaa,kun ei ole nähnyt.
Paras mahdollinen vinkkilista on tässä.
Siitä saa jokainen valita mielensä mukaan.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #17 : 01.02.2008 11:49:44 »

Mutta tv ei ihan niin nopeasti tarjoile viimeisiä leffoja kuin dvd lainat.. nimim eräs joka suunnittelee huomisensa huolella..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 01.02.2008 16:47:42 »

Kiitos Ikiaika linkistä! smitten
Eipä tarvitse enää lehteä ostaa,kun en siitä muuta lue kuin telkkarin annin.
Ja annaelenille rehellisestä kaunareitten katsomisis jutusta. Grin
Katsos,monihan sitä töllöttää,mutta harva myöntää.

Myös tämän illan visailupeli TUNTEMATTOMAT on mielenkiintoinen.
Siinä voi testata omaa ihmistuntemustaan ja usein kun itse tietää,niin täällä kotisohvalla manailen,mikset,,, Huh Undecided crazy2 knuppel2 idiot2 tickedoff

2funny
tallennettu

mirka222
Vieras
« Vastaus #19 : 01.02.2008 19:15:50 »

hmm.. En oikeen nykyään ehi töllöä kattoo, mutta Prison break on ihan ehoton sarja, jota on pakko kattoo (katon nyt 3 kautta ku oon saanu imutettuu eräästä paikasta :Smiley) Uutiset ja huippumalli haussa sarjaa tulee kans katottuu.. Jopet-show, Hynttyyt yhteen, Mr.Bean, Kylmä rinki ja Sinkkuelämää oli hyviä sarjoja, mutta harmi ku niitä ei enää näy. Kumman kaa-sarja oli myös ehoton suosikkini, ymmärrän niin hyvin sarjan päähenkilöiden Annen ja Ellun logiikkaa 2funny.Onneksi on kaikki jaksot koneella..
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 01.02.2008 23:59:12 »

Voi toki, katson yleensä kaikki mahdolliset tanssikuvat jäätanssia myöten, mutta viime vuosina jäänyt vähemmälle, kun muut asiat vetävät enemmän puoleensa...

Mutta joskus saunan päälle lösähdän tuonne sohvalle ja katson mitä sattuu tulemaan. Nyt olen katsonut noita Meryl Streepin kuvia, pidin 'Tunneista', mutta tuo orkideajuttu hajosi käsiin jotenkin.

Ukkoni kanssa katsotaan kylmän asiallisia saksalaisia dekkareita ja Housen. Siinäpä vasta ihana mies!  Grin

Joskus viihdyn ihan suomalaistenkin sarjojen kanssa.

Ja jos sattuu jään ihailemaan dokumenttiohjelmia. Ihastun niiden avoimuuteen.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 02.02.2008 01:36:54 »

Olen samaa mieltä Esmiralda tuosta tämän illan elokuvasta.
Vaikka Meryl Streeo on yksi lempinäyttelijättäristä,niin ei hän oikein yksin saanut vietyä leffaa loppun.

Se todella hajaantui liikaa.
En paljon katso elokuvia,mutta näyttelijöiden osalta valitsen mitä katson.

Nyt katsomaan unia,joten Hyvää yötä kaikille. smitten
tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #22 : 06.02.2008 16:03:24 »

En halua seurata mitään sarjaa koska ne orjauttaa ja sitten on oltava aina siihen ja siihen aikaan tv:n edessä. Ei sovi mulle, riistää vapauden.

Samma här. Mulle käy usein myös niin, että katson lehdestä, että ahaa, kiinnostava ohjelma alkaa vartin päästä. Sitten tunnin, parin päästä havahdun, että ohops - se meni jo... idiot2

Telkku on suhteellisen harvoin auki meidän perheessä, ainakaan niin, että sitä kukaan intensiivisesti katsoo. Yleensä mies kuuntelee musiikkia kuulokkeet päässä ja minä luen sohvalla kirjaa, kurkkien välillä sivusilmällä jos telkusta tulisi joku kiinnostava keskusteluohjelma tai dokkari. Viimeisin mitä olen yrittänyt seurata, on Prisman Totuus ruuasta, tosin sitäkin on jo kaksi sellaista jaksoa tallennettuna mitä en ole ehtinyt katsomaan.

Kyllä sitä hömppääkin tulee silti välillä tuijotettua, valehtelisin jos muuta väittäisin. Smiley Tämä uusi kilpailu Tuntemattomat on aika hauska, ja tuo SA:n mainitsema miljonäärijuttu, jossa brittiläiset miljonäärit tutustuvat avustuskohteisiin anonyymeinä, oli ihan mielenkiintoinen. Sarjoista olen seurannut aikanaan Ally McBealia, Mullan alla -sarjaa ja Näkijää, nyt ei oikein ole sellaista mihin olisi millään tavoin jäänyt koukkuun (pitäisi varmaan tsekata se House).
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 06.02.2008 16:41:27 »

Olen jonkun jakson katsonut TV-kolmelta tiistaisin 'Perhesiteet'.
Monipuolisia ja värikkäitä persoonallisuuksia, mielestäni.

Maanantaisin jatkuu kotimainen 'Sydänjää-sarja'.
Jotakin tavanomaisempia tulee katsottua sen mukaan, olenko kotona.

Jokin draama saattaa olla ihan katsottava, kun taas joskus ei niin hyvä.

Mutta kaukosäätimessä on yksi nappi, josta sen saa poikki ja alkaa tehdä jotakin antoisampaa... 2funny
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 07.02.2008 23:44:55 »

Minkälaisessa maailmassa oikein elämme,kun ihmiskauppa kukoistaa ja sillä rikastutaan. idiot2

Eilen katsoin aihetta kiinalaisten lasten kaappaamisesta ja myynnistä.
Arviolta 70000 lasta kaapataan ja myydään joka vuosi.
Nuori pariskunta yritti epätoivoisesti etsiä lastaan laittomillakin keinoilla,mutta tulosta ei syntynyt.

Äsken katsoin arfikkalaisesta näkökulmasta,jossa tyttöjä myytiin Tanskaan prostituoiduiksi.
Siinäkin näytettiin olosuhteet Tanskassa ja epätoivoinen paluu kotimaahan,josta ei saanut miltään taholta apua.
Kaappajat uhkailivat vanhempia kun tyttö piileksi joka yö eri kohteissa.
Äitiä pahoinpideltiin,isän päälle oli kaadettu kuumaa vettä.

Tällainen toiminta on kait monissa köyhissä maissa yleitynyt valtavasti.
Pahimmalta tuntuvat lasten kaappaukset ja tapot,jotta heidän elimensä voidaan myydä tarvitseville.
Huh,tulee taas paha olo. Cry
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 08.02.2008 14:17:40 »

Et katso helpoimpia ohjeita, Chandra, et!

Mutta varmaan löydät viihdettä muutenkin.  Wink
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 08.02.2008 14:36:48 »

Esmiralda noitaseni! smitten

Luulisin sinun tarkkailevan minua ikkunan takaa,jos en tietäisi muuta.
Sinä tunnut tietävän hyvinkin paljon elämästäni.
Vaistoatko,en tiedä,mutta olen sen usein huomannut. :Smiley

No,tänään on hemmotteluilta,mikä tarkoittaa saunaa,kynttilöitä,jalkahoitoa ja Meryl Streepin tähdittämää leffaa Henkien talo. smitten
En ole varma olenko sen katsonut,mutta katson sitten uudestaan.

Ja kuvaan kuuluu vielä kissa olkapäällä hyrisemässä poski minun poskeani vasten. smitten

Vastapainoksi noille raskaimmille dokumenteille,joihin en kuitenkaan enää jää kiinni sillä lailla kuin ennen,osaan myös rentoutua ja katsoa vain nauttien näkemästäni.
Streepissä on jotain sellaista ilmeikkyyttä ja tunteiden ulostuontia,jota voisin katsella vaikka tylsänkin käsikirjoituksen pohjalta.

tallennettu

Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #27 : 08.02.2008 14:49:53 »

Riippuu ohjelmista välillä tulee paljonkin hyvä ohjelmia, välillä huonommin. Kesäisin ei juurikaan tule minulle muuta kuin urheilua.
Suomalaisista seuraan Sydänjäätä ja Kotikatua.
Uutuus-sarjoista seuraan amerikkalaista sarjaa "Californication", siinä on namupala David Salaisita kansioista  Tongue
Ja elokuvia katon paljon, esim. Notting Hill elokuvista parhain tulee katottua aina kun se on tulee uusintana  Cheesy

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 09.02.2008 11:59:52 »

Mitä puhut, Chandraseni! Enhän minä noin noitaa ole, älähän ihan...laittavat roviolle vielä!

Otat vain niin herkästi laukomiseni!  Cheesy

Jotain herkkää on Meryl Streepissä, niin liikkuvat avoimet ilmeet. Ihan kuin hän olisi kaikkea lukeva ja tunteva ihminen. Hän osaa ilmaista jopa ajattelunsa.

En ehtinyt sitä katsomaan, kun talossa jylläsi ryhmän feminiininen energia!  Wink
Kuten sinullakin siellä väliin.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
selkälokki
Vieras
« Vastaus #29 : 10.02.2008 16:08:59 »

Hmm, heinäkuun lopussa kannettiin telkkari anoppilan yläkertaan ja sanottiin tv-lupa irti. Joten ei tule enää telkaaria katottua.
No tosin tuota Pölösen Karjalan kunnailla olen seurannut netistä Yle Areenalta ja se onkin ollut aivan ihana sarja, juuri meikäläisen makuun.
Joskus tulee lainattua dvd-elokuvia ja on katsottu niitä tietokoneelta.
Eilen illalla katsottiin Lieksa! - elokuva. Minusta sekin oli ihana, ihankuin aikuisten satu. Mieheni ei tykännyt siitä ensinkään.
Eniten telkkariajoilta kaipaan yllättäen lauantai-illan saksalaisia dekkareita (matula on paras  Kiss )ja muuta en oikeastaan kaipaakaan. Toki joskus ois kiva katsoo jotakin, etenkin viikonloppuna, mutta viikolla ei ole edes aikaa.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: