Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Stressi  (Luettu 2694 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Faust
Vieras
« : 26.01.2008 12:19:34 »

Mites stressin voisi nähdä astrologiselta kartalta? Itse olen aika stressaava ihminen, ja nykyään minulla on ilmeisesti sen johdosta mahassa kivuliaita tuntemuksia eli minulla on kai jokin stressimaha? Ennen vanhaan nuorempana siinä murrosiän kynnyksellä minulla oli enemmän pääkipuja, mutta nykyään niitä ei ole kovinkaan paljon.

Itse veikkaisin, että kyseessä voisi olla tuo kartallani vaikuttava suuri risti, jonka muodostaa kuu, venus, mars ja saturnus/uranus. Mutta keskipisteitä tutkiessani huomasin, että myös tarkalla kuu/mars=pluto keskipisteellä voisi olla jotain tekemistä tuon jatkuvan stressin kanssa? Ja merkurius/mars=neptunus keskipisteen voisi kuvitella aiheuttavan jonkinlaista sekavuutta/epäjohdonmukaista ajattelua.

Mutta jos joku haluaa/viitsii kommentoida jotain karttani tekijöitä, joilla voisi olla jotain tekemistä kyseisen aiheen kanssa niin laitan tietoni tänne ihmeteltäväksi:

28.10.1988, klo 23.43, Kokkola.

Ja tietenkin yleinen keskustelukin tästä aiheesta, siivitettynä omilla kokemuksilla, on sallittua. Ja jos löytyy jotain sivuja niin laittakaa tänne vain niitä!
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #1 : 26.01.2008 19:04:59 »

Mites stressin voisi nähdä astrologiselta kartalta? Itse olen aika stressaava ihminen, ja nykyään minulla on ilmeisesti sen johdosta mahassa kivuliaita tuntemuksia eli minulla on kai jokin stressimaha? Ennen vanhaan nuorempana siinä murrosiän kynnyksellä minulla oli enemmän pääkipuja, mutta nykyään niitä ei ole kovinkaan paljon. ....

Hei "Faust"

Tulkita en osaa, mutta karttasi laitan näkyviin.

http://www.cosmobiology.se/fi/cosmobiology/cosmobiology2.php

smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 26.01.2008 19:07:45 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #2 : 26.01.2008 19:11:48 »

Minulle tuli heti mieleen Merkurius, koska ajattelin että häiriytynyt  merkurius varmasti stressa.. No kartalla on  merkurius aspect_squ neptunus eli yksi tekijä tuossa.

Toki isolla ristillä on varmasti vaikutuksensa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: