Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Etninen naisryhmä voittoon!  (Luettu 3259 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« : 26.01.2008 12:24:52 »

Erikoinen uni juuri ennen heräämistä, johon tarvitsen selityksen.

Olin osana naisryhmää, jonka kaikki jäsenet olivat erilaisia. Minä olin vaalea, skandinaavinen, toinen oli tumma ilmeisesti etelä-eurooppalainen nainen, kolmas aasialainen nainen ja neljäs Etelä-Amerikan intiaaninainen. Neljä erilaista naista siis. Kaksi pohjoiselta Maapallon puolelta ja kaksi Eteläiseltä puolelta.

Olimme tehneet ihan vain lonkalta laulun, joka kertoi naisenergiasta, naisten voitosta ja naisten vahvuuksista. Esitimme tuon laulun Idols-tyylisessä laulukisassa. Esitys oli  ensimmäinen oikea esitys, emmekä olleet harjoitelleet koskaan yhdessä. Vedimme vain improvisoiden koko esityksen läpi. Mie unohtelin välillä sanoja, mutta yritin laulaa edes vähän sinne päin, mitä muut laulavat. Esityksemme oli AIVAN loistava! Me nautimme siitä ja yleisö nautti.

Esityksen jälkeen menimme tuomariston eteen. Afroafrikkalainen naistuomari huomautti meitä laulunsanojen ajoittaisesta unohtamisesta. Hän ei järin kehunut esitystä, mutta minä tiesin, että olimme jo imporvisoiden niin hyviä, että me voittaisimme harjoittelulla koko kisan. Ihan samalla kappaleella.

Minua tosin suretti se, että olin unohtanut laulunsanat ja tuomari huomannut ne, joten (Kuu-Rapuna xD) aloin kyynelehtiä asiaa. Palasin kotiin, joka oli asunto, josta muutin juuri pois. Näin siellä esityksemme telkkarista ja aloinn itkeä, kun se oli niin hieno. Näin samaisen esityksen vielä toisenkin kerran myöhemmin toisessa asunnossa ja taas itketti, kun esitys oli niin mahtava. Heräsin kyynelehtien.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 27.01.2008 10:05:27 »

Naisenergiasta on jo paljon puhuttu.

Tuli mieleen kaksi selitystä; haluat vielä maallista kuuluisuutta toisellakin taiteen alalla? Tai sitten tämä liittyy omaan projektiisi.

Toinen, ei ole rajoja maiden välillä, asiat onnistuvat pallolla jos kansojen välillä on yhteistyö, eli onko sinun aika avartaa rajoja, matkustaa, maailma kutsuu, et ole vielä valmis, se surettaa?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 27.01.2008 14:23:13 »

Hmmm.... Maailma kyllä houkuttelee, on houkutellut aina, mutta minua ei vain ole päästetty matkustamaan vielä, vaikka kuinka olisi intoa Grin
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 27.01.2008 14:55:38 »

Itku puhdistaa ja antaa tilaa uusille ENERGIOILLE ja kokemuksille.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: