Jep, jep, jatketaan vaan...
Erään kerran tapahtui sähköpostin muodossa varsinainen SAMMAKKO!
Minä syön Omega-3 kapseleita, jotka tulee Norjasta.
Nooh, sain mainoksen, toisista Omega kolmosista. Tilasin niitä kun ne sai ilmaiseksi, siis kuukauden annoksen. Sitten sieltä tuli myös mainos että on jotain kapseleita jotka parantaa seksuaalista halukkuutta. Nooh, nyt se varsinainen show alkaa.
Se"vieraileva" kapselifirma laittoi ne omegakolmosensa siis kestotilauksella, ja ne piti perua, jotta niitä ei tule enää, koska enhän tarvitse toisia, kun ne Norjalaiset tulee mulle.
Niinpä istahdin tähän koneelle ja aloin tuumasta toimeen.
Kuinkas ollakaan, muisti petti.
Jostakin ihmeellisestä syystä mun tajuntaan oli jäänyt ne seksipillerit. Joten aloin perumaan niitä.
MUTTA: Väliin mahtui vielä sellainen asia että olin saanut eräältä kaveriltani juuri sähköpostissa viestin, jossa oli kuva liitteenä. Sen viestin nimi oli "rattilukko" ja siinä kuvassa oli mies istumassa autossa ilman housuja ja ihan tajuton "makkara" oli ratin ympärillä rattilukkona.
Siispä minulta jäi kyseinen sähköposti auki ja aloin tekemään sitä peruutusta.
Siinä sitten mulkkasin ja solkkasin sen niin että laitoin seuraavanlaisen tekstin sinne firmaan: Kiitos, en tarvitse teidän seksuaalista halukuutta lisääviä pillereitänne. Ja se mahdoton "makkara" -kuva meni sinne siinä samassa!
Joten se siitä.
On ne mahtaneet ajatella että no ei se kyllä kuvan perusteella niitä tarvitsekaan!
Joopas, jatketaan vaan sammakkoaihetta edelleen...