|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #1576 : 11.07.2008 20:06:05 » |
|
Juu joskus jos saan sellasen käsiini, mutta mun skillsit ei riitä kuin helppoihin ja lasten ristikoihin.. Oletko koskaan tiputtanut kännykkääsi järveen/jokeen/mereen.. eli veteen? Ihan "pakko" päästä ekaksi kertomaan ETTÄ sanaristikot on minun(kin) hobby ... mukava tapa illalla tyhjentää pää - eli ensin kirjoitan päivän tapahtumat , pääkohdittain päiväkirjaan ja sitten teen muutamat ristikot ... JA sitten vastaus kysymykseen että olenko tiputtanut kännyäni veteen ... en ole, maahan tai lattialle sen sijaan useinkin Kiertoon tämä Hmm kysymys...milloin eksyit viimeksi ja missä/miten se tapahtui ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #1577 : 11.07.2008 20:51:50 » |
|
Hip hei! Eksyin pari vuotta sitten metsään. Olimme sieniretkellä mummoni ja siskoni kanssa...Minun piti tuntea metsä , mutta jotenkin eksyimme vieraille seuduille... Sitten löysin tutut "enkelikivet" ja osasin johdattaa meidät kotiin. Mummo ei ole tosin sen jälkeen lähtenyt messiini metsään Joopa, mutta tätä ei ole varmasti kysytty koskaan, missä ja mitä haluaisit juuri nyt tehdä?
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #1578 : 12.07.2008 02:23:55 » |
|
Rakastella Missä mennään?
|
|
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1579 : 12.07.2008 16:58:27 » |
|
Minä menin pitkin tien varsia sakset kädessä. Poimin nimittäin järvikaislaa syksyn pimeitä iltoja varten, jolloin voisin keskittyä himmelin tekoon! Mihin sinun nenäsi on menossa?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #1581 : 12.07.2008 17:03:59 » |
|
Sanoin, että minulla on vaikka kuinka paljon paketointiteippiä kotona, en tarvitse äidille jäänyttä rullaa takaisin.
Mitä sinä sanoit viimeksi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #1582 : 12.07.2008 17:12:10 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #1584 : 12.07.2008 18:32:10 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1585 : 12.07.2008 19:21:49 » |
|
No mutta ei tietenkään.
Mitä pitää vielä kokea?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #1587 : 12.07.2008 19:54:30 » |
|
Kyllä se menee sen turkoosin meriveden puolelle... Jonnekin lämpimään tekisi mieleni kyllä... Tykkäätkö: valkosipulista? hapankaalista? oliiveista? sinihomejuustosta? (minä tykkään, tuntuu että nää kaikki jakaa ihmiset melko mustavalkoisesti ) nimimerkillä syön just oliiveja, nam.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #1588 : 12.07.2008 20:11:04 » |
|
Valkosipuli ja oliivit nam, mutta homeiset ja hapantuneet tuotteet eivät oikein putoa... Mikä on kesän herkku torilla, mansikat, mustikat, juurekset?
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #1589 : 12.07.2008 21:51:03 » |
|
mansikat ja herneet!
Missä maassa asuisit jos et nykyisessä kotimaassasi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|