siala
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2370 : 08.09.2009 15:20:59 » |
|
seuraan. Työkaveri on siellä mikä on ollut/on viimeinen sairaus mikä sulla on/on ollut?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
Säh!
|
|
« Vastaus #2372 : 10.09.2009 08:04:09 » |
|
Olisiko Tellus saasteettomampi ja ihmisen elämä ekologisempaa, jos ihmisellä olisi siivet ja se osaisi lentää?
Olisi varmaankin, ei menisi lentokoneisiin/muihin kulkuneuvoihin niin paljon polttoainetta! Sitä paitsi elämä olisi paljon ihanampaa, minä ainakin nauttisin täysin siemauksin siitä vapauden ja vauhdin tunnusta. Nyt äkkiä joku keksimään, miten voisimme opetella lentämään
|
|
|
tallennettu
|
1. 14.8% (10. huone) 2. 13.8% (6. huone) 3. 11.6% (8. huone) 1. 14.4% (DC) 2. 13.5% 3. 11.5% (MC)
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2373 : 10.09.2009 17:03:53 » |
|
Viikon paras juoru jonka kuulit?
Parikin juorua!
Ensinnäkin exäni tyttöystävä on jättänyt exäni. Toinen mehukas oli, kun kuulin naapureilta ja totesin itsekin, my god terassiltani kuullen ja nähden, että taloyhtiön omistaja (juoppo jousimies-juristi) oli tilannut maksullisen naisen kotiinsa yhtenä iltana, eikä kyennyt naimaan sitä juopon impotenssiltaan.
(samainen mies kusi housuihinsa nähteni)
Asian tekee mehukkaaksi sen, että ko. juoppo on hyvin tunnettu tyyppi Wienissä ja pyrkii edelleen jousimiesmäisesti kieltämään (alkoholi-potenssi-) ongelmansa ja tekee aina suuren shown kaikille, jos sillä on nainen, kuinka se panee sitä lattialla lujaa ja rajusti ja saa mielettömiä suihinottoja ja niin.
Jatketaan egoismilla!
Koska kukaan ei ole ollut koskaan porsas, apina, koira, mato, sammakko, kärpänen, alkueläin, bakteeri tai köyhä kerjäläinen, koditon tai ms. "alempaa kastia" missään entisissä elämissä, vaikka evoluutio on yleisesti tiedossa ja hyväksytty, niiiiiiiiiiin...... :
Kuka/ketkä suuri hallitsija, kuninkaallinen, maanomistaja, papitar/pappi, noita/velho, henkiolento/enkeli, kuuluisuus jne historianhenkilö tai kotka, susi, karhu, leijona, delfiini jne "ylempää kastia" olet ollut edellisessä elämässäsi/elämissäsi? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tastgagta
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #2374 : 11.09.2009 11:11:41 » |
|
Tuo ilmiö osui kohdalle tällä viikolla parikin kertaa Youtubea selaillessa. Panzer AG: Monster Danzig: Mother
Miksi ihmeessä kaikilla ihmisillä, jotka eivät pidä tatskoista on AINA sama hiton argumentti: "Sitten 80 vuotiaana istut kiikkutuolissa ja harmittelet kun ne tatskat eivät näytä enää hyvältä"
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Skorpioni Aurinko Neitsyessä Kuu Leijonassa Merkurius Leijonassa Venus Vaa'assa Mars Vaa'assa
|
|
|
Lemmikki
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2375 : 11.09.2009 11:56:45 » |
|
Tuo ilmiö osui kohdalle tällä viikolla parikin kertaa Youtubea selaillessa. Panzer AG: Monster Danzig: Mother
Miksi ihmeessä kaikilla ihmisillä, jotka eivät pidä tatskoista on AINA sama hiton argumentti: "Sitten 80 vuotiaana istut kiikkutuolissa ja harmittelet kun ne tatskat eivät näytä enää hyvältä"
Luulen, että he puolustelevat sillä tavalla omaa valintaansa olla ottamatta tatskoja ja varoittelevat muitakin. Saattaa tuossa argumentoinnissa jonkinlainen viisauden jyvä ollakin mukana, koska välttämättä vanhempana ei enää pidäkään omista tatskoistaan, joita on nuoruuden villeinä päivinä tullut ottaneeksi. Ihminen kun muuttuu/kehittyy vanhetessaan ja mielipiteet ja tyylikin saattaa muuttua (terveisin nimimerkki "kokemusta on". En kuitenkaan usko, että KAIKKI argumentoivat tuolla tavalla, en minä ainakaan. Minä en vain pidä tatskoista enkä niitä siitä syystä ole ottanut enkä tule ottamaankaan ja sillä sipuli. Muut tehköön niinkuin tykkäävät. Ja sitten kysymystä kehiin: Mikä on hulluin/naurettavin/törkein tms. viime viikolla kuulemasi juttu?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä Kuu Jousimies/1. huone Merkurius Kauriissa/1. huoneessa Mars Oinaassa/3. huoneessa Venus Kauriissa/1. huoneessa Chiron Vesimiehessä Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #2376 : 11.09.2009 15:47:27 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2377 : 13.09.2009 14:33:19 » |
|
Mikä sinusta tulee isona?
My god.....! Minä en tiedä vielä! : Oikeammin, en osaa päättää.
Koska lapsuuteni haaveet astronautin, taikurin, hypnotisoijan ja tyylikkään pankkiryöstäjän ja miesten huijarin ammatista ovat toteutuneet vain osaksi, niin olen joutunut miettimään uudelleen tuota... :
..armeijaan taidan ehkä olla parin vuoden yli-ikäinen, joten ammatti hävittäjä-lentäjänä ja viidakkosissinä taitaa olla ulottumattomissani.
Olen aikonut kirjoittautua takaisin yliopistoon, mutta en ole saanut päätetyksi, että pika-opiskelenko itseni juristiksi, patologiksi vai psykologiksi, (vai olisiko niitä mahdollisuus opiskella yhtäaikaa kaikkia..?) ja työllistyä johonkin kansainvälisen poliisi-viranomaisen tutkijaksi.. :
Parisuhde -ja seksuaaliterapeutin hommat myöskin kiinnostaisi -voisin kirjoittaa kirjoja aiheesta. :
Todennäköisyys tällä hetkellä on kuitenkin, että olen PR, markkinointi-ja/tai kommunikaatiotehtävissä kansainvälisessä yhtiössä ja menen naimisiin jonkun itseäni vanhemman varakkaan miehen kanssa, joten seurapiiri-vaimo, joka tekee nyt vähän harrastukseksi töitä -se kun on niin kehittävää... : -ja alan tosissani kirjailijaksi.
Pystytkö levittämään varpaasi levälleen? Kokeilitko?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #2378 : 16.09.2009 17:42:52 » |
|
Pystytkö levittämään varpaasi levälleen? Kokeilitko? [/color] Kokeilin kyllä, mutta en pysty! Jos oikein menee hermo yläkerrassa asuvaan norsulaumaan, onko sopivaa kostoksi hakata kattoa mopin varrella?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
Säh!
|
|
« Vastaus #2379 : 16.09.2009 18:39:03 » |
|
VASTAUS: Ei kolota tällä hetkellä, ja tottelen, jos kotona on jotain sopivaa nannaa - en koskaan jaksa lähteä kauppaan asti sen takia.
KYSYMYS: Minkä ärsyttävän asian haluaisit purkaa muillekin? Nyt se on mahdollista!
|
|
|
tallennettu
|
1. 14.8% (10. huone) 2. 13.8% (6. huone) 3. 11.6% (8. huone) 1. 14.4% (DC) 2. 13.5% 3. 11.5% (MC)
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2380 : 18.09.2009 14:07:35 » |
|
noh, eräs asia jossa tuli takapakkia, koska teki väärän tulkinnan yhdessä paperiasiassa.
onko teistä oikein sanoa, että kaikki on itsestä/ Itsestä lähtöisin? että kaikki tilanteet luodaan ja vedetään puoleen itse? vaatiiko tällainen liian suurta uskoa itseensä jumalaisena oliona, syyllistääkö se, antaako valtaa? tavallaan kaikki on Itsessä, mutta?
jos ei muitakaan voi syyttää, ihmisiä ja Jumalia? tai kiittää?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Lemmikki
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2381 : 23.09.2009 10:14:14 » |
|
Lempipaheesi?
annaelen
karkin syönti, teen sitä juuri tällä hetkellä ja nyt on jo paha olo.... Mikä on lempirunoilijasi/lempirunosi? Lemmikki
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä Kuu Jousimies/1. huone Merkurius Kauriissa/1. huoneessa Mars Oinaassa/3. huoneessa Venus Kauriissa/1. huoneessa Chiron Vesimiehessä Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
|
|
|
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
Säh!
|
|
« Vastaus #2382 : 23.09.2009 18:58:47 » |
|
Mikä on lempirunoilijasi/lempirunosi?
Lemmikki Tykkään japanilaisista, vanhoista tanka-runoista, mutta en osaa sanoa mitään tiettyä runoilijaa tai runoa. Tylsä Kysymys: Mitä söit tänään ruoaksi? Minä söin pastaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2383 : 23.09.2009 19:08:43 » |
|
En ole kovin nyky-runollisuuden ja modernien runojen, aavalla-merellä-seisoo-rannalla-mänty -otan-kumisaappaan-pois-runojen ystävä, vaan klassikko-runojen ystävä ja ehdoton romantikko!
Kaikista eniten tykkään Aleksandr Puškinin, John Miltonin, William Wordsworthin runoista, kuin myös Geoffrey Chaucerin Canterburyn tarinoita on tullut luettua uudestaan. Johann Wolfgang von Goethen Faustista, joka on auennut minulle paremmin saksan opiskelun myötä.
Lemmikki Tylsä Kysymys: Mitä söit tänään ruoaksi? Minä söin pastaa.
Brittiläisen ystäväni Jamesin valmistamaa grillattua kanan rintaa ja salaattia. Juomana valkoviiniä ja mineraalivettä. Opiskelemme yhdessä.
Moniosainen kysymys.
Uskotko realistisuuteen pohjaten, että II Maailmansodan / Irakin sodan kaltainen jonkun ihmisryhmän joukkotuho(aminen) tulee vielä tapahtumaan Euroopan kamaralla, esim. turkkilaisten, Pohjois-afrikkalaisten muslimien tms. kohdalla, jotka suurimmassa osassa EU:ta ovat rasitukseksi ekonomialliselle ja sosiaaliselle insfaktuurille työttömyydellään ja rikollisuudellaan?
Miten ratkaisisit edellä mainittujen virtaamisen EU:n alueelle esim. Italian ja Espanjan kautta?
Ja lopuksi se humaaniuus-kysymys; Laittoman maahanmuuton estäminen lienee oikeutettua, mutta missä vaiheessa laillista maahanmuuttoa EU:n ulkopuolelta saisi mielestäsi rajoittaa?
Teemme Jamesin kanssa tutkielmaa asiasta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #2384 : 25.09.2009 15:50:41 » |
|
Moniosaiseen kysymykseen yksi vastaus: Minusta maapallo on kaikille ihmisille ja kansoille yhteinen asuinalue, riippumatta siitä, missä maassa olet syntynyt ja sodat voivat kyllä syntyä siksi, kun osa väestöstä on eri mieltä kuin minä. Vallanhaluista porukkaa on aina. Ja tulee olemaan.
Rakkain muistosi?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
|