Ippuska
|
|
« Vastaus #2400 : 26.10.2009 21:50:16 » |
|
Luuletko, että tämä ketju lyö vielä iällään ja pituudellaan Astron ennätyksen?
Saattaapi lyödäkin,, lyödäänkö vetoa? Oletko utelias vaiko VAIN tiedonhaluinen?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #2401 : 26.10.2009 23:11:13 » |
|
Minä olen vain utelias. Valitettavasti se monasti johtaa siihen, että saa tietoa... joskus asioista, joista en edes oikeasti halunut tietää yhtään mitään.
Mutta uteliasuudesta en aio koskaan luopua - se on osa minua, jota en halua koskaan kuolettaa.
Miksi pitää aina olla niin vakava?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #2402 : 26.10.2009 23:16:10 » |
|
Miksi pitää aina olla niin vakava?
Jos ei uskalla (koskaan) olla huoleton ja iloinen : Uskallatko/osaatko olla iloinen?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2403 : 27.10.2009 00:41:29 » |
|
Uskallatko/osaatko olla iloinen?
Uskallan ja olen, -toisten kiusaksi asti.
Uskotko kaikki, mitä uutisoidaan lehdissä ja TV:ssa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #2404 : 27.10.2009 01:36:43 » |
|
No en tosiaankaan Minkä kivan uutisen kuulit viimeksi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2405 : 27.10.2009 08:01:29 » |
|
No sen, että ystäväni Erika on vihdoin (mahdollisesti) löytänyt paikkansa normaalissa työelämässä. Onko sinulla koskaan eksoottista kutinaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #2406 : 27.10.2009 08:41:12 » |
|
Jahans...
Eksoottista kutinaa ilmenee yleensä lomalla karibian suunnalla. Joko joku mies kutittelee tai sitten eksoottisen ötökän purema kutittaa. Jälkiseuraamuksena ei ole (vielä) kutitellut.
Nyt vois sanoo, että on varsin eksoottinen kutina toises tissis, mikä lie iskeny...
Jos talkkarilla on punanen takki päällä kun se tuolla huristelee lehtipuhaltimen kanssa, tarkoittaako se, että sitä ei saa ampua? (hirvestyskausi päällänsä?)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2407 : 27.10.2009 10:17:23 » |
|
hmm..
taisi olla paratiisisaarten kuva, ellei sitten jotain egyptiläistä. tai juliste Wienistä..
uskotko että maapallon ympärillä on miljoona ufoa odottamassa planeetan kohoamista, kuten kanavoinnissa sanotaan? miltä tuntuisi vaikka 100 ufoa??
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.10.2009 10:20:01 kirjoittanut ^Nohochacyum^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #2408 : 27.10.2009 10:39:45 » |
|
Mun järkeen kyllä kävisi että banaani on maskuliini ja omena feminiini siis mielikuvallisesti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #2409 : 27.10.2009 10:46:06 » |
|
hmm..
uskotko että maapallon ympärillä on miljoona ufoa odottamassa planeetan kohoamista, kuten kanavoinnissa sanotaan? miltä tuntuisi vaikka 100 ufoa?? No jos planeettamme kohoaminen on edellytyksenä niiden näkemisellemme, niin se olisi vain luonnollista - siis että niitä on, uskostani / uskomattomuudestani huolimatta Ja kuinkahan monta humanoidia onkaan joka aluksessa Kysymys: Lempiruokasi ja juomasi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2410 : 29.10.2009 03:48:36 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #2411 : 29.10.2009 21:24:39 » |
|
uuuh. Ihana kysymys. *miettii* Atlantis. Nyt tärkeä kymysys: Voiko antaa anteeksi unohtamatta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #2412 : 29.10.2009 22:07:36 » |
|
Voi. Miksi ei voisi? Omasta asenteesta, päätöksestä ja korvien välistähän se on kiinni. Anteeksianto on mielentila, ei dementia, jossa kaikki unohtuu Sitä ei vaan jaksa enää välittää niistä asioista, jotka ovat anteeksiantoa kaivanneet sen jälkeen, kun on antanut anteeksi. Ne eivät siis katoa, mutta niillä ei ole enää mitään valtaakaan. Jos on, ei ole OIKEASTI antanut anteeksi, vaikka niin kenties uskotteleekin muille ja itselleen. Ja mitäpä siitä hyötyy, että antaa asioiden vaivata, jos voi päättää päästää irti niistä, itsensä kiduttamistahan se sellainen vaan on Takerrutko helposti asioihin ja/tai ihmisiin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2413 : 29.10.2009 23:14:22 » |
|
Takerrutko helposti asioihin ja/tai ihmisiin?
Tarkkana havainnoitsijana takerrun, enemmän kuitenkin asioihin kuin ihmisiin, joita yleensä alan välttelemään fyysisesti, jos olen takertunut johonkin epämiellyttävään tai outoon yksityiskohtaan joko kommunikoinnissa, luonteessa tai kehossa, josta viimeinen varmaan kuullostaa pinnalliselta, mutta esim. henk.koht. hygienia ja tarttuvat sairaudet ovat tälläisiä kehollisia yksityiskohtia.
Minun on myös vaikea muuttaa mieltäni havannoistani. Jos joku (asia) haisee, niin se haisee, eikä se miksikään muutu, vaikka kuinka joku tai jotkin yrittäisivät saada minut muuttamaan mieleni, koska henkilö on siinä tai tuossa asemassa. Minä ainoastaan suljen suuni, mutta en mieltäni.
25-28 vuotiaana minulla oli kausi jolloin takerruin toiseen ihmiseen. Onneksi meni ohi. Se oli todella stressaavaa.
Mitkä ovat parhaimpia, satsumat, clementiinit vai mandariinit?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|