Esmiralda
|
|
« Vastaus #435 : 09.03.2008 11:14:09 » |
|
Lapsilta, lasten iloa ja innostusta! Milloin viimeksi sait sydäntä sulattavan hymyn?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #436 : 09.03.2008 11:15:51 » |
|
Milloin viimeksi sait sydäntä sulattavan hymyn?
Tänä aamuna hiihtolenkillä Millon suutuit viimeksi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #437 : 09.03.2008 17:13:05 » |
|
Olen molempia....mutta taitaa olla illuusiota! Mihin kaikkeen laitat valkosipulia?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
Suurin on rakkaus.
|
|
« Vastaus #438 : 09.03.2008 17:56:41 » |
|
Jokapaikkaan, mihinkä ikinä valkkari sopiikin! Se on niiiiiiin hyvää! Joskus oikein paahdan pannulla erikseen sipulinkynsiä. Siis tämä yletön valkosipulin käyttö on ajoittaista, onneksi kavereiden puolesta! Jatketaanpa sitten elintarvikepuolella ja mausteissa. Oletko koskaan ostanut tai käyttänyt AITOA Sahramia?
|
|
|
tallennettu
|
Horoskooppini on Leijona. Nouseva merkkini on Leijona. Kiinalainen merkkini on Tiikeri. Kuumerkkini on Jousimies. Merkurius on Neitsyessä. Venus Vaa`assa. Mars Kaksosissa. Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #439 : 09.03.2008 20:55:04 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #440 : 09.03.2008 21:06:59 » |
|
Mikä on sinun ihanne aika rakastella? Siis kuinka kauan.. : Mielummin tunteja kuin minuutteja. : Ja tarkoitan nyt nimenomaan rakastelua, en (ainoastaan) yhdyntää. Mikä oli lapsena haaveammattisi? Oletko siinä nyt?
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
Suurin on rakkaus.
|
|
« Vastaus #441 : 09.03.2008 21:15:10 » |
|
Lapsuudessani toivoin tulevaksi ammatikseni lääkintävoimistelijaa tai parturi-kampaajaa. Kummassakaan en toimi nyt, tuskin enää koskaan, tulee jo tuo biologinen ikä vastaan pikkuhiljaa, vaikka työvuosia onkin vielä parikyt vuotta jäljellä, jos Luoja suo. Toimin nyt väliaikaisessa ammatissa, niin kauan kunnes saan minua tyydyttävän työn. Nyt olen ollut reilut puoli vuotta väliammatissani, joten vielä ehtii laittaa popoa oven rakoon, juuri sinne minne sitten haluaakin mennä. Siis taiteelliselle/luovalle alalle kuitenkin. Ammattikoulutukseni on kehitysvammaisohjaaja. Nykyisin erityislasten ohjaaja.
Jatkukoon kysymys työn merkeissä, potuttaako lähteä huomenna duuniin?
|
|
|
tallennettu
|
Horoskooppini on Leijona. Nouseva merkkini on Leijona. Kiinalainen merkkini on Tiikeri. Kuumerkkini on Jousimies. Merkurius on Neitsyessä. Venus Vaa`assa. Mars Kaksosissa. Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #442 : 09.03.2008 21:30:14 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
Suurin on rakkaus.
|
|
« Vastaus #443 : 09.03.2008 22:04:46 » |
|
Hirveen vaikea kysymys, sillä jos haluaisit ja voisit muuttaa "hetken" elämässäsi, niin silloinhan sitä muuttuisi koko elämä koska kaikella on jatkumo johonkin. Siis syy ja seuraus tyyliin... Mutta jos ei ajatella noin syvällisesti, niin se hetki kun ihastuin ensimmäiseen mieheeni, sitä voisin muuttaa, se mies voisi olla joku toinen. Mutta tytär, joka siitä liitosta syntyi, hänen haluaisin kuitenkin olla olemassa kaikesta huolimatta. No johan onkin moninmutkaista, pläähh....
Oletko koskaan kokenut mitään sellaista yliluonnollista, mihinkä ei todellakaan löydy järkiperäistä selitystä ja joka ei tukeudu tunnetilaan?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #444 : 09.03.2008 23:07:49 » |
|
Voi,olen monen monituista kertaa,vaan enää ne eivät tunnu yliluonnollisilta. Onko valokuviisi tullut näitä henkimaailman vieraita?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #445 : 10.03.2008 11:47:31 » |
|
Onko valokuviisi tullut näitä henkimaailman vieraita? Muutaman kuvan olen onnistunut digikameralla nappaamaan, joita sitten tietokoneella purettuna on tullut ihmetellyksi, että mitäs tulikaan kuvattua.
Mutta adoptio-äitini, joka on harrastanut valokuvausta jo vuosikymmeniä, pitänyt silloin tällöin näyttelyitäkin, on onnistunut nappaamaan useampia, joita olemme ihmetelleet. Ainahan sitä löytää "syyn" sääolosuhteista, valon heijastuksista, bixeleistä ja niin, mutta eräs hautajaiskuvasarja, jonka hän nappasi viime vuonna oli täynnä "vieraita" lähes joka kuvassa.
Kysymys oli ihmeellisistä läpinäkyvistä kietoutuvista valo-kuvioista vainajan surevien omaisten ja ystävien kehojen ympärillä. Etenkin erään vainajan läheisimmän ympärillä.
Kuvat on otettu ammattilais digikameralla pilvisenä päivänä, mutta ei kosteutta tai vesitihkua/sadetta viime syksynä. Olemme suurennelleet koneella kuvia ja tarkastelleet erilaisilla kuvankäsittely ohjelmilla, mutta emme oikein saaneet selvyyttä, mistä valo-kuviot luonnollisesti voisivat johtua.
Äitini epäili kamerassaan olevan jotain vikaa ja oli viedä sen takuuhuoltoon, onhan kysymys varsin kalliista ammattilaiskamerasta. Muut kuvauskohteet kuitenkin tuon jälkeen ovat onnistuneita, so...
Valitettavasti minulla ei ole äitini, eikä vainajan omaisten ja ystävien lupaa kuvien näyttämiseen julkisella paikalla, kuten tällä forumilla.
Mistä kohtaan/kuinka (henki)kehostasi poistat negatiiviset energiat ja mistä kohtaan/kuinka lataat uutta positiivista energiaa tilalle?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #447 : 10.03.2008 17:44:50 » |
|
Kannattaa tai ei, jokainen voi tehdä oman valinnan paljonko tänne kertoo.Sehän tämän "nettimaailman" yksi viehättävyys on, ettei itsestään tarvitse antaa tänne muuta kuin minkä valitsee.
Odotatko jo oikeaa kevättä ja ensimmäisiä kukkasia?
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
Suurin on rakkaus.
|
|
« Vastaus #448 : 10.03.2008 19:50:04 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #449 : 10.03.2008 20:02:58 » |
|
Ei nyt varsinaisesti vitsi mutta... hauskahko juttu kumminkin.
Koiran suusta -
Mua ärsyttää kun...
1. ... syytät mua kun ITSE pieret Ei hauskaa... Ei yhtään hauskaa!!
2. ... viet mut eläinlääkärille ja puhut jotain sukukalleuksista, sitten on muka yllätys kun lekurin ovella pistän jarrut päälle!
3. ... viet mut lenkille, etkä anna mun tsekata juttuja. Siis kenen kävelylenkistä nyt olikaan kyse?!
4. ... temput joihin kuuluu ruoan tasapainottelu mun nenälläni. Lopeta se!
5. trimmaustyylit, joihin liittyy rusetit tai hiusnauhat... No, nytpä tiedät miksi pureskelen tavarasi sillä aikaa kun et ole kotona...
6. ... hämäysheitto. Huiputit koiraa! Vähänkö siistiä! Onpa saavutus tyypiltä joka on ravintoketjun huipulla!
7. ... kun huudat mulle kun haukun. MÄ OON V**U KOIRA! MITÄ ODOTIT?!
8. ... kun moitit mua kun tsekkaan vieraittesi haarovälit. Sorry, mut sä et tiedä mitä menetät.
9. Koiran vaatteita? Haloo?! Jäikö turkki huomaamatta?
10. ... kun sua muka ällöttää kun mä nuolen paikkani. Me molemmat tiedetään että oot vaan kateellinen.
Niin että anna jo olla. Kumpikin meistä tietää kumpi meistä on pomo!!! Mä kun en keräile sun kakkojasi, vai mitä?
Kun olet pimeässä ja suljet silmäsi, mitä näet?
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
|