Varjotar, kuulostaa todella ikävältä. Paranemista!
Täällä oli muutama niin hyvä kysymys aikaisemmin, että haluan vastata niihin!
Valvontakameroista olen sitä mieltä, että selittää poliisijohtajat mitä tahansa, ne ovat keino kerätä rahaa valtion kirstuun eikä parantaa liikenneturvallisuutta. Perustelut: koulujen ja muiden tällaisten paikkojen lähellä, jossa se olisi loogista ja edistäisi turvallisuutta, ei ikinä niitä kameroita näy! Sen sijaan tyhjällä maantiellä, jossa nopeurajoitus yhtäkkiä vaihtuu niin heti kamera siinä perässä. Hyvä, jos jarruttamalla ehtii vaihtaa nopeutta ennen kun kamera välähtää. Paikka ei ole sellainen, että 10km/h nopeusrajoituksen ylittäminen vaarantaisi yhtään mitään, mutta siitä ihan älyttömät sakot. Tämä ei ole turvallisuuden lisäämistä vaan sitä rahastusta. Tämä on aihe, josta voisin keskustella hyvin pitkään. Tarkennan kuitenkin, että en kannata kaahaamista ja mielestäni on hyvä, että nopeusrajoituksia on. Suomessa ilmeisesti oli joskus aika, jolloin ei minkäänlaisia rajoituksia ollut ja liikenneonnettomuudet oli ihan eri määrissä kuin nykyään.
Tuo viikonpäivä. Olen syntynyt torstaina
päivänä. Kaikki puhuvat tuon päivän yhteydessä positiivisuudesta ja matkoista, mutta mun mielestä se ei ole niin yksinkertaista. Jupiterin hallitsemalla merkillä
on myös negatiivinen puolensa. Silmäni avautuivat kun luin yhtä astrologia kirjaa, jossa oli että
väärällä polulla voi olla erittäin negatiivinen. Tunnistan kyllä itsestäni myös tuon puolen. Uskon, että
päivän ja massiivisen
stelliumin omaavana minua ehkä pidetään positiivisena ihmisenä, mutta en aina itse näe itseäni sellaisena. Ehkä uteliaisuus positiivisessa mielessä on se myönteinen ominaisuus, jonka liitän
ja
. Uteliaisuus saa etsimään uusia paikkoja ja kohtaamaan uusia tilanteita, vaikka tuntuisi, että tummia pilviä vain näkyy joka puolella. Tai sitten olet siellä myrskyn silmässä. Sielläkin on oltu ja sieltä on päästy pois.
Kysymys siis kuuluu: oletko omasta mielestäsi positiivinen?