Chandra
|
|
« Vastaus #105 : 18.02.2008 17:18:54 » |
|
Olen kyllä ollut tähän päivään asti sen suhteen,että yksi tuiki tavallinen Maija Meikäläinen ei kykene saamaan oikeutta,jos vastassa on suuri valtion ylläpitämä ja yksilöä suojaavaa taho. En ole enää ja tästä lähin kannustan joka ainutta viemään asiansa läpi,jos tietää puhuvansa totta.Tsemppiä siinä kaikille! Mikä on vahvuutesi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilah
Kohtuuastroilija
Saat sen mistä luovut...
|
|
« Vastaus #106 : 18.02.2008 17:24:27 » |
|
Sydämellisyys... Näin minulle on sanottu ja kyllähän minä usein ajattelen toisia ensin(joskus kuulemma liikaakin, paitsi yritän opetella vähän tervettä itsekkyyttä) On vain niin ihanaa saada toiset hyvälle mielelle, siitä saa myös itselleen paljon. Jos olisit koira, minkä rotuinen olisit?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko: Kalat Nousu: Leijona Kuu: Oinas Merkurius: Vesimies Venus: Oinas Mars: Vesimies
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #107 : 18.02.2008 17:30:09 » |
|
Mäyräkoira... minulla on aina itsellä ollut pitkästi laihoja käsiä ja jalkoja, että jos olisin koiran hankkinut, olisi se ilman muuta ollut mäyräkoira. Jos olisit kissa, minkälaisessa paikassa haluaisit asua?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #108 : 18.02.2008 17:37:29 » |
|
Huumorintaju Mikä aistisi on hallitsevin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #109 : 18.02.2008 19:03:15 » |
|
Olisko se ohdake? Mikähän kukka kasvaa sitten 'helvetissä', jos sellaista on olemassa?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #110 : 18.02.2008 19:12:13 » |
|
Lihansyöjäkasvi Mitä sydän tuo sinulle ensimmäisenä mieleen?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #111 : 18.02.2008 20:43:48 » |
|
Pilkut,ovat söpömpiä. Mikä on paras vuodenaika sinulle?
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #112 : 18.02.2008 21:11:42 » |
|
Mikä on paras vuodenaika sinulle? Kesä, ehdottomasti. Semmoinen "ideaalikesä", siis. Lämpöä, aurinkoa, uimista, tuoreita mansikoita, yöttömiä öitä, juhannustaikoja... Milloin viimeksi ostit kotiin kukkia tai muuta kaunista?
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #113 : 18.02.2008 21:14:38 » |
|
noin viikko sitten..ostin kauniita kaukaa tuotuja kiviä.
mikä kivi olisit?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #114 : 18.02.2008 21:20:53 » |
|
Maaseutu vaikka asunkin nyt kaupungissa. Tykkäätkö laulaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #115 : 18.02.2008 21:23:48 » |
|
tykkään laulaa...jossain määrin vapauttavaa touhua.
mistä sisäinen rauha syntyy?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #116 : 18.02.2008 23:09:39 » |
|
Siitä,että osaa elää vain meneillään olevassa hetkessä,murehtimatta tulevia asioita.Nauttia hetkestä kerrallaan. Mikä numero olisit ja miksi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilah
Kohtuuastroilija
Saat sen mistä luovut...
|
|
« Vastaus #117 : 19.02.2008 07:15:17 » |
|
Numero 7... Se löytyy syntymä-ajastani ja on vain jotenkin noussut hyvin voimakkaaksi ja tärkeäksi numeroksi elämässäni ja 4 on myös.
Rakkain lelu lapsuudessasi?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko: Kalat Nousu: Leijona Kuu: Oinas Merkurius: Vesimies Venus: Oinas Mars: Vesimies
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #118 : 19.02.2008 09:02:17 » |
|
mulle on jäänyt rakkaimmat muistot : luistimet ( aloitin luistelun 3v ja suorastaan asuin luisteluradoilla.) Afrikan tähtipeli, värit ( piirsi ja piirsin) . Eivät siis ole pelkästään leluja : No tallessa on vielä käsin maalattu posliiniastiasto , jolla en saanut koskaan leikkiä - se on ostettu Helsingin Stockmannilta , ja on vielä alkuperäisessä laatikossaan no jos oikein muistan NIIN oli minulla Lapista tuotuja leluja ( äiti toi reissultaan Lappiin ja Pohjois-Norjaan) - ja ne jotenkin kyllä sykki omaa erityistä tarinaansa ja niistä on tallella vielä nahasta ja puusta tehty ahkio jossa on kuomu kuin lasten vaunuissa ja pieni patja ... Mitä tai ketä fanitat
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #119 : 19.02.2008 10:08:02 » |
|
Satuinkin minä vastaajaksi! En osaa olla fani oikein kellekään ja millekään, paitsi Itseni viisaudelle.. milloin sitä ilmenee.. fani? Noh. Jotkut harvat elokuvat.. ehkä.. enkä edes osaa sanoa mitkä..
Kysymys; oliko sinulla isotkin mätkyt, ts verot? itse makselen tässä.. kivaa-
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|