Piirun verran meen ohviin
ETTÄ ihana IPPUSKA
ja kuules mulla teetti yksi hampaankolo kaikenlaista
helmikuusta 2005 niin syksyyn 2007 sille kololle eli juuristolle tehtiin jos vaikka mitä hoitoja ja rituaaleja - oikein todella - ja sitä paitsi EN alunperin ollut liikkeellä hetkellä 11 vaan ihan oli paikattu hammas joka alkoi ämppyillä
ja sitä sitten ihmeteltiin ; hammaslääkärini
ja minä ... kaikin tavoin koetettiin se hammas säästää jo purennan vuoksi, poskihammas kun o l i
kiitos sille hampaalle ....
Vaan lopulta kävi ilmi että yksi kanavista - juurikanavista oli mennyt halki poikki ja sitten oli laitettava hammas pinoon eli poistettava se ... ja euroja kului
no minkäs tein .... onneksi mulla on ihkuihana hammaslääkärini EI tuttu tv:stä mutta jo kouluajoilta ... on mulle tosi tärkeä tämä hammaslääkärini - minä käyn säännöllisesti kuukausittain- lähes- joskus jopa viikoittain hammashuollossa OVAT olleeni hampaani sen verta stressaantuneet , että kertaskaikkiaan ovatten kehittäneet kaikenmoista murtumia, lohkeamia, reikää paikkojen alle ... NO NYT alkaa tilanne olla paremman puolella ja hampaiden stressikin on helpottunut kun oma stressi on asettunut
JIIKOOOJAPEEÄS :
viime viikolla hänen luonaan siis hammaslääkärin luona käydessäni sanoinkin ETTÄ taitaa mun hampaat olla rakastuneet häneen - kun niin kaikkea "kivaa keksivät" että pääsevät vastaanotolle
JA KYSYMYSTÄ
Mistä tunnet sä ystävän ?