No joo olen
Kävi näin ETTä joskus kauan kauan sitten taisi olla ja olikin 80-luvulla KUN silloinen aviomieheni oli töissä Neuvostoliitossa ja olin siellä hänen luonaan JA tietty lähdimme juhlistamaan yhteistä aikaa menemällä silloisessa Leningradin kaupungissa olleeseen ykkösmestaan eli Laivaravintolaan - no siippani puhui sujuvasti kieltä ja meillä oli pöytäseuruetta mukana ... paikka oli tappiin asti täysi ja OLIMME tanssimassa kun siippani 193senttinen komea mies
aivan tahtomattaan tönäisi toista miestä siinä tanssilattian tungoksessa - ja harmi
mies oli Ukrainasta ( selvisi myöhemmin) ja kovin tempperamenttinen ja alkoi hyökätä siippani päälle NIIN
silloin minä 159senttinen menin siippani eteen suojaksi
ja ajattelin ettei tämä toinen mies naista lyö VAAN löi ihan kämmenellä läväytti naamaani - ja minä häntä en tosin kovasti no vaistomaisesti kuitenkin, ei tainnut edes huomata sitä tämä toinen mies ...
Palasimme pöytäämme ja seurueemme muut jäsenet sanoivat että nyt ei kannata poistua vaan jäädä odottelemaan mitä tapahtuu - ja alkoihan sitä tapahtua KYSEISEN miehen adrenaliinit alkoi kuohua ja hän äityi riehumaan oikein olan takaa - siinä meni serviisi pitkin lattiaa ja ikkunasta ulos suoraan Nevaan ...
Mie oli lievästi sanottuna järkyttynyt ja peloissani - mutta seurueen venäläiset rauhoittelivat " ei tässä mitään hätää ihan NORMAL
, että odotetaan kun miliisit ensin tulee ja sitten voidaan rauhassa lähteä"
Loppu hyvin ja kaikki selvisi ja majapaikkaamme pääsimme ihan ok. Että tällainen tarina - ja näitä riittää , oli siippani näet toistakymmentä vuotta meidän 22v.liitosta tuolla naapurimaassa - milloin missäkin kolkassa.
Tällainen lyöntitarina kirposi.
Huh vähän kevyemmille aiheille kyllä vien omalta osaltani ainakin
Valkkari vai punkku