^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #360 : 05.03.2008 15:41:06 » |
|
En
oletko hyvä kadottamaan ihmisiä elämästäsi?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #361 : 05.03.2008 15:46:33 » |
|
En
oletko hyvä kadottamaan ihmisiä elämästäsi? Jotkut katoaa ihan issekseen toisilta katoan minä ... : Jotkut kyllästyy , saa tarpeeksi minusta ja tai sen yhdessäolon ei pidempään kuulunut jatkuakaan .... paremminkin menee niin että jossain vaiheessa vain huomaa joidenkin ihmisten "kadonneen" tietyt ihmiset kuuluvat tiettyihin vaiheisiin. Mitä ajattelet tästä astrofoorumista ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #362 : 05.03.2008 19:34:13 » |
|
ajattelen että ehkä vähän liian.. astrologinen joskus.. pitäisikö olla "todellisuutta" enemmän siis mediaa, politiikkaa ja Vanhasen showta - plääh
mikä olisi sinulle hätkähdyttävä tapahtuma, oivallus tai kokemus (koen itseni uudistuneeksi sukusynttäreiden jälkeen jollain kummalla tavalla)
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #363 : 05.03.2008 20:33:16 » |
|
Jaa-a, vaikea sanoa, kun niin erilaiset asiat hätkähdyttävät ja asian hätkähdyttävyyshän on juuri siinä, ettei sinä tiedä ennakkoon Ehkä lottovoitto olisi noin maallisesti aika hätkähdyttävä, eteenkin, kun en edes lottoa, haha! Kenelle soitit viimeksi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #364 : 05.03.2008 20:35:04 » |
|
Serkun vaimolle soitin ihan mukavista asioista. Suunnittelimme kesäkuun juttuja!
Mitäs sinulla on suunnitelmissa juuri nyt?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #365 : 05.03.2008 21:31:34 » |
|
Tehdä niitä ihania asioita,joita tähän asti olen arkaillut. Heittää kaikki pelkoni jotka tiedostan yhteen nippuun ja laittaa se isoon kaasupalloon ja päästää irti. Etsin vielä tiedostamattomat pelot ja teen samoin ja sitten alan elämään täysillä. Tunnetko sinä pelkosi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #366 : 05.03.2008 21:51:00 » |
|
Tehdä niitä ihania asioita,joita tähän asti olen arkaillut. Heittää kaikki pelkoni jotka tiedostan yhteen nippuun ja laittaa se isoon kaasupalloon ja päästää irti. Etsin vielä tiedostamattomat pelot ja teen samoin ja sitten alan elämään täysillä. Tunnetko sinä pelkosi? Tuunataan yhdessä tää homma
Värjäätkö hiuksiasi?
Joo tai värjäytän Millainen päiväsi oli
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #367 : 06.03.2008 09:39:34 » |
|
Millainen päiväsi oli Eilinen oli lepoa! Minulla... siis Vaaka-miehelläni... ..jaa.. : ..siis meillä molemmilla on ollut tosi stressaavaa viime aikoina.
Menin nukkumaan jo noin klo 20:00 eilen... ...päiväunien jälkeen.
Olen ottanut vapaata töistä hoitaakseni itseäni.
Palasin rakkaimpaan kotiini, Karakofhoffiin 2 päivää sitten. Kaipasin isoa asuntoani, puutarhaani ja lintujen viserrystä. (olen silti pitänyt kaupunki-asuntoni Stephanplazilla, mutta en vain nyt jaksa olla siellä)
Asuntoni ja koko taloyhtiö on remontissa, joten Vaaka-mieheni antoi minulle väliaikaisesti ylimmän kerroksen asunnon, joka on kuin peilikuva omastani. Hän korjautti minua varten saniteettitilat jo valmiiksi ja asennutti sinne ison kauniin uusantiikkisen kylpyammeen.
Häntä surettaa, että olen niin burn out hänen ongelmiensa vuoksi ja huomioi minua tuolla ammeella. Eilen hän oli ostanut ison ja korkean kauniin kukka-asetelman, jossa oli monia erilaisia kukkia, oksia ja lehtiä eri tasoissa ja oli asettanut sen kylpyhuoneen ikkunalle.
Asunto on tosi kaunis ja siellä on vielä kauniimpi antiikkinen takka kuin omassa asunnossani, vaikkakin pienempi.
Tänään laitan ikkunaverhot ja matot paikoilleen, -ostan hiukan uusia juttuja myöskin.
Taloyhtiömme siivooja -vanha ihana lady- halasi ja suuteli minua lämpimästi tänään aamulla hakiessani kahvia ja sämpylän klo 07:00 avautuvasta Karakofhoffin ykköstalon alakerran aamiais-kahvilasta. Olin purskahtaa itkuun, -niin hyvältä se halaus tuntui kaiken stressin jälkeen.
Tänään kokeilen lämmittää takan "uudessa" asunossa ja teen kuuman kylvyn itselleni, teen merisuola kuorinnan ja hoidan ja hellin muutenkin itseäni, kunhan olen laittanut tärkeimmät tavarat paikoilleen ja pessyt hiukan pyykkiä. Siivoojamme tulee auttamaan minua. Hän on hyvin äidillinen. Ilma on hiukan kylmä vielä tänäänkin, mutta aurinko paistaa ihanasti.
Menipä pitkäksi vastaaminen.. :
Miten sinä selvität itsesi takaisin "elävien kirjoihin" pahasta stressistä ja hankalasta ajasta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #368 : 06.03.2008 09:41:21 » |
|
En suostu menemään stressaaviin tilanteisiin, pysäytän kaikkeuden (ja päästän sen menemään ja toimimaan puolestani) kuten Arkiviisun tekstissä neuvotaan. Jos yksi asia tökkii, teen toista.
Heitän ongelmat hiiteen! Ainakin viikoksi.
Kysymys (Sashalle/muille): mitä ongelmia olet toiselta ottanut harteillesi, eivät ne kai sinulle kuulu.
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.03.2008 09:47:19 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #370 : 06.03.2008 10:16:04 » |
|
Kysymys (Sashalle/muille): mitä ongelmia olet toiselta ottanut harteillesi, eivät ne kai sinulle kuulu.
Kysymys 2: ei tullut vastausta tuohon, mitä TOISTEN ongelmia ratkotte, minä nimittäin aloin ratkoa erään henkisiä, työ, talous jne ongelmia.. it´s not right.
Varsinaisesti en ole ottanut vapaa-ehtoisesti, vaan hänen ongelmansa on vain levinnyt koskemaan välillisesti minua ja arkeani sekä yksityiselämässä ja työssä.
Kysymys on oikeudellisista asioista, jotka kuitenkin ovat ohitse tämän kuun puolenvälin jälkeen.
Kysymys ei ole rikoksista, vaan korvauskanteista, erittäin isoista summista, kuka maksaa ja kenellekin.
Olen kutsuttuna yhdeksi todistajaksi oikeuteen ja minun todistukseni tulee painamaan paljon.
Tästä syystä myös minun elämääni on tongittu vastapuolen taholta, käyttäen mm. yksityisetsiviä, joita on erittäin halpaa palkata Itävallassa seuraamaan ihan ketä vain ja joidenkin viranomaisten toimesta, koska kaikki todisteet pitää olla oikeudessa tämän kuun puolessa välissä ja vastapuoli on heikoilla omassa jutussaan, joten siksi kaikki tämä. Se on ollut erittäin stressaavaa.
No se siitä, ei se ikuisesti kestä, eikä tästä jaksa tämän enempä jauhaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
naranja
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #372 : 06.03.2008 12:58:55 » |
|
Vastaus menee snadisti ohi, kämmenen viivoista nimittäin olen intoillut viime päivinä!! Ja on ollut jännittävää huomata että viime kerrasta ne muuttuneet kovin. Huh!
No mites, mistä sinut on tehty?
|
|
|
tallennettu
|
"enlarging your world -mad world"
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #373 : 06.03.2008 14:31:12 » |
|
suurista tunteista,herkkyydestä,itsepäisyydestä,rohkeudesta... : Mitä odotat?
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #374 : 06.03.2008 15:03:16 » |
|
Olen vakaasti päättänyt olla odottamatta, kaikki on tässä ja nyt, oli sitten miten kulunut fraasi tahansa, niin minä iskostan sen nyt päähäni vaikka vasaralla... Kertoisitko pienen tarinan, johon sisältyy nämä sanat: kimalle, vessapaperi, apina, kirves, maali, piirtoheitin? Ja sitten kun olet vastannut kyllä, niin kirjoita tarinasi tänne. Kiitos.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|