Ippuska
|
|
« Vastaus #390 : 06.03.2008 22:41:26 » |
|
Tulen Tuletko juttuun nuorison kanssa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #391 : 06.03.2008 23:57:18 » |
|
Totta Mooses! On kuulunut työhönkin ja rakastan nuoria!Pysyi itsekin aina ajan hermoilla silloin. Mitä yksin oleminen sinulle merkitsee?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #392 : 07.03.2008 03:24:20 » |
|
Omaa rauhaa, aikaa itselle ja omille ajatuksille, tietynlaista sisäänpäin kääntymistä. Ei tarvitse ottaa muita huomioon, voi keskittyä itseensä. En jaksaisi jos minulla ei olisi omaa aikaa, ja se kyllä näkyy minussa.... Oletko mielestäsi suvaitsevainen? (Suvaitsetko myös ihmiset, jotka ajattelevat aivan toisin kuin Sinä? Suvaitsetko sen, ettei sinua tai ajatuksiasi suvaita?)
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #393 : 07.03.2008 06:11:56 » |
|
Kyllä suvaitsen,vaan huomaan että yhä vähemmän vietän aikaani heidän kanssaan.Ei ole oikein puhuttavaa,kun minulla nämä omat tärkeät asiat ja en oikein jaksa aina keskittyä kuuntelemaan kaikkea. Juoruilevien ihmisten kanssa en kyllä ole tekemisissä,joten se on ehkä suvaitsemattomuutta. Olen hiljaa,jos vahvoja mielipide eroja.En lähde väittelemään,,enää. Aamun ensimmäinen ajatus?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #394 : 07.03.2008 06:22:42 » |
|
normaalisti KAHVIA ja tänään VÄSYTTÄÄÄÄÄÄ. typerät vapaapäivät keskella aamuvuoroo työ josta saat paljon rahaa, muta et viihdy vai työ josta vähemmän mutta ei ota kupolii nousta aamulla?
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #396 : 07.03.2008 10:11:11 » |
|
Wild Star, en halua pelotella mutta juuri sinä voit olla seuraava. Ihan tosi! Vaikka me kaikki kuvitellaan että me eletään elämämme ikään kuin perinteisessä mielessä loppuun asti, niin se saattaa loppuakin vaikka siihen että jäät parin tunnin päästä rekan alle.. Tai sitten juot vahingossa myrkkyä, tai asteroidi tippuu päällesi tai joku hullu ampuu sinut ilman syytä... Mikä vaan on mahdollista! Mutta jos niin käsvis niin mua harmittais, koska tää elämä on pahasti kesken.. Mitä mieltä olet siitä jos luoksesi tulee yllättäen melkeinpä joka päivä ihmisiä kylään, esim juuri enemmänkin miehesi tai muun perheenjäsenen tuttavia? Onko se sitten kivaa kun itse olet juuri viettämässä pyjamapäivää ja vieraat tulee 5-10min varoitusajalla ja viipyy ainakin tunnin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #397 : 07.03.2008 10:44:02 » |
|
No,minähän tekisin siitä lopun tavalla tai toisella.Minulle koti on yhtä kuin rauhallinen paikka,eikä kestikievari. Oletko sinä rohkea?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #398 : 07.03.2008 11:36:57 » |
|
omasta mielestä kyllä...kuitenkin silleen sopivassa suhteessa eli en kuitenkaan mitenkään tyhmän rohkeana itseäni pidä...
kuinka suuri on taivas?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #399 : 07.03.2008 11:37:39 » |
|
10 000m x 1000 000 000m2
mikä on haastavin projektisi.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #400 : 07.03.2008 11:54:38 » |
|
Tästä ollut puhettakin EITTÄMÄTTÄ oma etenkin fyysinen hyvinvointi vaikka yhtä kättähän nämä käyvät so henkinen ja fyysinen Entäs sinun haastavin projektisi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #401 : 07.03.2008 18:45:15 » |
|
Entäs sinun haastavin projektisi Tällä hetkellä tämä hemmetin gradu... Jos voisit viettää tunnin KENEN TAHANSA joskus eläneen kanssa, niin kuka se olisi?
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #402 : 07.03.2008 19:06:24 » |
|
Siddharta Gautama tai Kristus tai Jeanne D'Arc tai,,,vaikka kuinka paljon heitä olisi!!!!
Jatkan samaa kysymystä kuin Paz,koska muutkin varmaan mielellään tähän vastaavat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|