Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3856107 kertaa)
0 jäsentä ja 68 vierasta katselee tätä aihetta.
mirka222
Vieras
« Vastaus #495 : 13.03.2008 20:31:18 »

Juu maidolle pahiten, appelsiinimehulle, soijalle, paprikalle, heinälle, koivulle, pujolle, timoteille, kissoille, hevosille, koirille, ja varmaan kaikille eläimille Sad Lisäksi allergiakauden aikaan tulee ristireaktioita ompulle ja perunalle ainakin....

Mistä herkuista (karkit, suklaat, sipsit, keksit, jätskit, kakut) tykkäät eniten?
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #496 : 13.03.2008 20:36:14 »

Jätski ja erityisesti pehmikset. Cheesy

Millaisissa jalkineissa kävelit tänään kotiin?
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #497 : 13.03.2008 22:02:09 »

Kyllä olen ja tähän mennessä kaikki aarrekartat kahta lukuunottamatta ovat toteutuneet ja näistä toteutumattomistakin aarrekartoista toinen toteutui omalla tavallaan, ei niin, miten minä olin sitä ajatellut. Loppupelissä se oli kuitenkin huomattavasti parempi toteutumistapa kuin toivomani! Grin Tällä hetkellä lähellä toteutumistaan on aarrekartta Playstation 3:sta! Muutama viikko vielä ja kova jännitys päällä.

Mikä aarrekarttasi toive toteutui viimeksi?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #498 : 14.03.2008 11:21:06 »

Muutama viikko sitten ja monta asiaa.

Jaksatko kuunnella muiden murheita ja stressiä jos itselläsi menee hyvin ja koet stressiä itsekin, mutta vähemmän? Jaksatko olla ymmärtäväinen jos joku on vaikea väsymyksen takia? Jos olet neuvonut monta tapaa helpottaa elämää, meditaatio, yritteliäisyys, jne ja joku/jotkut eivät ota opiksi?
« Viimeksi muokattu: 14.03.2008 11:23:40 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #499 : 14.03.2008 11:41:16 »

jaksan, mutta ei ole mun asia ketään neuvoa, jokaisella omat oppiläksynsä

juoruiletko?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #500 : 14.03.2008 11:45:41 »

Joskus jaksan ja joskus en.
Koen sen myöskin testitilanteena siitä, miten rehellinen olen itselleni. Jos rajani eivät ole terveet ja kunnossa, niin silloin kaikki vajaatehoiset tulevat iholleni. Ulospäinsuuntautuneena ja avoimena ihmisenä nautin vuorovaikutuksesta toisten kanssa, ja olenkin hyvin monelle murheenjakaja sekä stressiterapeutti. Mutta puolin ja toisin, tiedän myöskin sen, että voin heille jakaa omat ongelmani (sitten kun olen valmis niitä käsittelemään).

On ollut ajanjaksoja, jolloin olen ottanut itselleni toisten murheet ja ongelmat, mutta vuosien mittaan syvemmän ymmärryksen myötä olen enemmän oppinut läsnäoloa koska ei toinen siitä hyödy mitään, vaikka miten menettäisin yöuneni hänen ongelmiaan pohtiessani.

Aluksi oli todella vaikeaa ymmärtää, miksi neuvojani ei otettu käyttöön - ja sain ihottumaa ja karvapalloja ajatellessani, miksei toiset ota opikseen vaikka kuinka kerron jotain. Nyt ymmärrän jo sen, että jokaisen meistä on käytävä se oma prosessimme läpi.

Voimme olla tukena toinen toisillemme, mutta hartiollamme emme voi ketään kantaa. Ja tämän oivaltaminen on antanut minulle enemmän voimavaroja auttaa kanssakulkijoitani. Helppoa se ei ole ollut, mutta päivä päivältä enemmän voin päästää jokaisen ottamaan vastuun omasta elämästään - jopa oman itsenikin.   Smiley

Muoks muoks...

I-Ronia olikin ennättänyt vastaamaan nopsempana, joten vastaan hänenkin kymysykseen myöskin, niin ei mene pakka sekaisin Wink

En juoruile.

Minkä kirjan luit viimeksi? Kerrotko siitä hieman: mitä siitä pidit tms.

« Viimeksi muokattu: 14.03.2008 11:47:51 kirjoittanut Elektra » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #501 : 14.03.2008 11:54:45 »

Hyvä vastaus.

Upporikkaat, roskaromaani, kevyttä viihdettä > no voiko siitä pitää.

Haluaisitko olla moderaattori?
  Grin
« Viimeksi muokattu: 14.03.2008 11:57:31 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #502 : 14.03.2008 12:02:01 »

angel oma kokemukseni tämä ETTÄ ei ole  tässä tai siinä  että
Lainaus
jaksaNko olla ymmärtäväinen jos joku on vaikea väsymyksen takia? Jos oleN neuvonut monta tapaa helpottaa elämää, meditaatio, yritteliäisyys, jne ja joku/jotkut eivät ota opiksi?
kysymys ETTÄ jaksanko tai viitsinkö minä auttaa jos ko.asiassa auttaminen ja viitsiminen koetaan ETTÄ yritän ja yritän ja yritän - VAAN siitä että JOS tai kun toinen ihminen ei nk. ota onkeensa NIIN minun on syytä kuulostella omaa osaani tapahtumassa ja ETTÄ mitä olen ollut tai olen tekemässä  Shocked Huh angel

Sillä  loppujen lopuksi vain itse voi tietää mikä on " se jokin" joka juuri nyt auttaa - joskus auttaa sekin ettei tee mitään ... ja kun huomaa itsessään ettei toisten neuvot, opastukset ja ohjeet johda mihinkään NIIN on hyvä kuulostella itsessään että mitä mitä Embarrassed

SIIS jokainen on lopultakin itse itsestään vastuussa  Kiss

Ja jos kovasti pyytää apua eikä koe saavansa NIITÄ oikeita sanoja jotka kolahtaa  NIIN parempi kääntyä sissäänpäin  Kiss

Ja ammattiauttaja  on niin eri juttu KUIN ystävä, henkiystävä, sielunsisko, what ever on  .....  Kiss

Ei oikeastaan ole oma murheeni jos tai kun " se toinen eli joku" ei " nk. ota onkeensa " jokaisella on oman elämänsä hallintaoikeis   Kiss

Eri asia on silloin kun selkeästi havaitsen toisen todella sillä tavoin hädässä että koen ettei hän todella yksin selviä - niin silloin autan avunsaannissa  angel

Itse koen näin ETTÄ jos tai kun MINULTA pyydetään apua - niin " nk. annan tarosalle" erilaisia vaihtoehtoja joista avunpyytäjä sitten valitsee tai ei valitse - ITS UP TO her tai him aina ja jokatapuksessa - hän ei ole minulle haaste .

JA jos tai kun on käynyt kertomallasi tavalla NIIN sitten vain sanoa suomeksi ETTÄ kysyjä kuulostelee itseään että mitä oikeastaan haluaa ja mitä ei .

Kokisin itseni mieelummin kuulijaksi ja läsnäolijaksi ja rinnalla kulkijaksi KUIN henkilöksi ~auttajaksi jonka täytyy ehdottomasti tämän toisen ihmisen ongelma ratkaista  - koska se on mahdotonta - voin antaa joitain siemenajatuksia  MUTTA en sen enempää ...  angel

Minusta ydin on juuri tämä että kun en pyri ratkaisemaan toisen ogelmaa vaan ennemminkin olen kuulija kanssaeläjä läsnäolija NIIN mikään ei ole katkolla - ja joskus on tämä sanottava toiselle LEMPEÄSTI ja LUJASTI että ei ole minun osanikaan olla hänen ongelmansa ratkaisija   ja jos tai kun toinen siitä loukkaantuu se on hänen tapansa reagoida - minusta jokaiselle ihmiselle kuuluu oikeus oman elämän hallintaan - vaikka olisikin hetkellisesti maissa tai voimaton tai sairas tai jopa kyvytön -  smitten

Teetkö ristikoita  smitten

« Viimeksi muokattu: 14.03.2008 12:05:03 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #503 : 14.03.2008 12:08:54 »

Kaksi litteää tai yksi pullea Grin

Mihin elämänalueeseen käytät liikaakin voimavarojasi?
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #504 : 14.03.2008 12:19:40 »

Kaksi litteää tai yksi pullea Grin

Mihin elämänalueeseen käytät liikaakin voimavarojasi?

No just olen käyttänyt LIIKAA VOIMAVAROJA siihen että pohdin että mihin käytän tai käyttäisin voimavaroja  2funny ja tämä on tosi   Cry

Aiotko virpoa  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #505 : 14.03.2008 12:27:37 »

ehkä joudun??  Grin

henkisyys, seksuaalisuus vai talous?
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #506 : 14.03.2008 12:30:31 »

No kaikki ilmanmuuta  smitten kuuluvat elämiseen omana tärkeänä osana kokonaisuutta  smitten

Jos virvot niin millasin varvuin  smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #507 : 14.03.2008 12:48:15 »

Virvon varvuin keveäisin
joissa hennot höyhenet
virvon varvuin heleäisin
joissa nyörit kultaiset
jos ei varpu taipunekaan
kätösessä Elektraisen
tuskin murheeseen vaipunenkaan
uskon silti saavani munasen  Wink

Grin  Grin  Grin  Grin

Mämmiä vai pashaa?
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #508 : 14.03.2008 12:52:49 »

Virvon varvuin keveäisin
joissa hennot höyhenet
virvon varvuin heleäisin
joissa nyörit kultaiset
jos ei varpu taipunekaan
kätösessä Elektraisen
tuskin murheeseen vaipunenkaan
uskon silti saavani munasen  Wink

Grin  Grin  Grin  Grin

Mämmiä vai pashaa?

Kiitosta  Kiss tää on mulle ihan uusi loitsutus  smitten

Ehdottomasti taas PASHAA kun toi mämmi alkaa myllätä mahassa - vaikka hyvää on sekin  Cheesy

Mitäs muuta Huh??  Shocked
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #509 : 14.03.2008 13:00:42 »

Narsissikimppu,kun nuo krookukset menivät sisällä niin nopeasti. Undecided
Sen mämmin korvaan taas jollain rahkalla.

Ja pakko puuttua väliin. Cheesy
Ihana oli Elektra sinun virpomisloitsusi! Cheesy smitten

Kasvatatko ruohon? (kirjoitin ensin ruhon  2funny )
« Viimeksi muokattu: 14.03.2008 13:14:36 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 544
  Tulostusversio  

Siirry: