En työskentelisi, koska olen allerginen lähes jokaiselle eläimelle ,ja olen pienestä asti pelännyt useita eläimiä (vaikka itsellä pieni hauva ollutkin). Kissoista olen tykännyt eniten ja kissat minusta, mutta saan niistä aina vaarallisen allergiakohtauksen

Tykkään kuitenkin katsella eläinten elämää, ja olen kiinnostunut erilaisista eläimistä. Ehkä joku ylemmän portaan työntekijä voisin olla, huolehtisin raha-asioista ja eläinten hyvinvoinnista, ettei tarvisi ihan sinne aitauksiin lähteä astmakohtausta saamaan ja kiukkuisia eläimiä peräänsä (eläimet aistivat nimittäin pelon aika hyvin

)...
Pienenä eräällä hevostallillakin sain ison Bernharndilaisen (en tiiä miten tuo kirjoitetaan) perääni, ihan julkinen suosittu talli, jossa kävi paljon lapsia, niin yhtäkkiä noin 100metrin päästä juoksee vihaisena kimppuuni

Lisäksi kaverini hamsteritkin purevat aina sormista jos otan syliini, eivät ihme muita kyllä näyki..Kaverin pikku itsepäinen

koira on ainoa, joka on perääni, mistäköhän syystä :

No joo menipä taaskin jaaritteluksi...
Montako vuotta olet, ja montako vuotta haluaisit olla ja miksi :

? (Pakko sanoa joku ikä vaikka olisit tyytyväinen tämän hetkiseen ikääsi ja perustelut)