Jaahas, olen ainakin oppinut luottamaan itseeni ja toimimaan aika rohkeastikin luottamalla intuitiooni....Ulkonaisesti siitä ei ole ollut aina oikein hyötyä, ja joskus tuntuu, että olisi ollut helpompi noudattaa niitä ulkoa saneltuja sääntöjä, varsinkin tuolla yliopistomaailmassa..Nyt olen alkanut tehdä asioita, kuten itseltä parhaalta tuntuu ja voimavarojeni rajoissa, eikä se näytä oikein sopivan kaikille osapuolille..Ehkä minusta saa vain liian hyväksikäytettävän ja sopeutuvaisen kuvan (
), ja todellakin sopeudun liikaa ympäristöön, jonka johdosta ihmisten on helppo käyttää minua hyväkseen (vaikka huomaankin sen), ja loppujen lopuksi sitten räjähdän
Sanoin töissä, etten pysty tekemään enää vuoroja, koska nyt on todella hektistä aikaa opiskeluiden kanssa, mitä ennen en olisi varmaankaan sanonut, olisin raatanut itseni kuoliaaksi..Alkuvuodesta olin kolme kertaa kipeänä...Noh, sieltä puolelta sanoivat ymmärtävänsä, mutta äskettäin palautin avaimet, niin ilmassa oli huomattavaa kireyttä...Tuntui pahalta..
Lisäksi pääsin eroon eräästä ikävästä tyypistä opiskelumaailmassa, joka oli ollut "riippana" noin kaksi vuotta. Vuoden sitä asiaa mietin ennen kuin uskalsin tehdä päätökseni.. Kerroin asiat hänelle suoraan, ja sanoin etten pysty olemaan hänen kanssaan (arvosteli ihmisiä mm. lihavuuden, laihuuden, ulkonäön, yhteiskunnallisen arvoaseman perusteella, puhui selän takana minulle paskaa eräästä yhteisestä läheisestä ystävästämme sekä keksi kaikille opiskeluryhmämme jäsenille muun muassa psykiatrisia diagnooseja , eikä käynyt ikinä luennoilla, joten minä olin se joka hänen puolestaan keräsi kaikki luentomateriaalit ilmoittauduin tentteihin hänen puolestaan yms..Tyyppi oli kuitenkin aina kaikkien alojen "asiantuntija" opiskelematta edes mitään) Nyt näyttää siltä, että tämä riippa on käyttänyt joutenoloaikansa minusta paskan puhumiseen kaikille ja tehnyt itsestään ns. "marttyyrin", ja varmaan onnistunut asiassa koska ilmoitin asiat niin suoraan hänelle.. Tämä ei ulkoisesti ole kovin hyvä asia. Sisäisesti tiedän, että se oli oikea ratkaisu, intuitioni oli siitä tyypistä jo alussa varoittanut, mutta uskoin ulkoisiin asioihin enemmän..En olisi loppu peleissä pystynyt olemaan tyypin kanssa tekemisissä kauempaa, pahinta oli, että hän rupesi uhkailemaan minua sillä, että kaikki ihmiset kuulevat riidastamme ym..naurettavaa..Lisäksi hän soitteli minulle noin 20 kertaa tunnin aikana ja lähetteli "uhkausviestejä" perään, kun en jaksanut enää selvittää asiaa...
Noh, täällä kanavalla surffailustani olen oppinut sen, että luota intuitioosi ja tee sellaista, mistä itse tykkäät ja haluat.. Astrologian kautta olen oppinut tuon, että ihmiset käyttävät minua hyväkseen, haluan olla kaikille mukava ja teen aina parhaani ihmissuhteiden eteen enkä kestä arvostelua, joten yritän tehdä asiat vieläkin paremmin..Mutta nyt saa riittää
Joo huvittelumielessäkin surffailen
Onko sinua helppo käyttää hyväksi?