Kyllä tykkään että on haastetta... sillätavalla esim että on jotenkin "vaikea",omapäinen,ei heti lässytä kaikkea että voi kun oot ihana jne... ja toimi just niinkun toinen haluaa.. on vähän itsekäs ja sellainen että ei vois vähempää kiinnostaa,mutta kuitenkin osoittaa kiinnostusta.. pidemmän päälle sellainen että yrittää olla oikeen haastava,on rasittavaa eikä sitä jaksa,mutta aina on kiva valloittaa ja saada se mitä haluaa vaikka miten vaikeaks menis.
Kun se sitten on saatu,menee siitä hetken päästä kaikki hohto(tulee sellainen että tätäkö se nyt vaan onkin
kyllästyy tavallaan.. haluan aina sitä mitä en voi saada.),näin mulle ainakin on käynyt KAIKKIEN muiden kanssa paitsi
yhden,joka muuten on vieläkin,parin vuoden kuluttuakin vaikea ja haastava,ei siitä ota kukaan selvää...(on toki ollut aikaa milloin oltiin yhdessä tiiviimmin ja näytettiin ja kerrottiin tunteemme,mutta nyt on taas viileämpää) ja mitä vaikeampi se on,sitä enemmän sitä "haluan" tai siis silleen.. vaikka paras aika on jo takana,valloitin sen ja se "kyllästyi",tuli liikaa vastoinkäymisiä yms,ja itse osaan olla aika vaikea ihminen myös.olen menossa kuitenkin keskiviikkona käymään kylässä hänen luonaan..ihan huvikseni,mielenkiinnosta...
haen varmaan vaan lisää ongelmia pääni sisälle!
uskon että astrologialla on tietysti merkitys luonteen kuvaajana,mutta ei sekään kaikkea kerro.. todellakaan.. mutta kyllä se antaa hyvän peruskuvauksen yleensä ottaen.
se
yks on muuten
WS myös au + kuu jousimies ja nouseva vaaka,johon olen niin hullaantunut aina vaan ja ikuisesti
Oletko iloinen juuri nyt?