no salakalavasti mitään ei ole viety minulta huomaamattani... omat teot vaikuttaa yleensä jos jotain "menetän" itseltäni,ei mitään voi minulta ottaa huomaamattani.
Tai sitten en ole huomannut että mua ollaan kusetettu ja puukotettu selkään ja viety kaikki.
En omista sellaisia "vihamiehiä",enkä omista mitään muutakaan sellaista jonka joku voisi kirjaimellisesti viedä.
Paitsi nyt muistui mieleen yksi tapaus,jossa minut on petetty pahemman kerran,kun vuosia sitten tulin koulusta kotiin,menin ruokkimaan meidän kaneja,olikin häkki tyhjä.
Vanhempani olivat vieneet kanit lopetuspiikille,kertomatta siitä mitään minulle,ja varsinkin toinen kaneista oli minulle hyvin rakas.
Se oli sellainen kokemus jota en anteeksi vieläkään ole antanut.
Niin ja vielä jos kauemmas menneisyyteen mennään niin lopettivat he myös yhden koiristamme,kertomatta siitä ensin mitään,silloin se oli kyllä ihan ymmärrettävääkin(koiran kannalta oli sille oikea ratkaisu),
mutta oli sekin shokki kun yhtäkkiä koiramme olikin kuolleena autossa pahvilaatikossa ja sanottiin että lähdetäänpäs hautaamaan meidän koira,pidin sitä ensin vitsinä että eihän se oo kuollut,ei tää voi olla totta,
mutta uskoin kun näin sen ruumiin.Muistan sen näyn varmaan aina ja ikuisesti.
Muuta ei nyt tule mieleen,mitkä varsinaisesti
minuun liittyisi.
Oletko kostonhimoinen?